uusimmat viestit

haidi86

Jostain jotain jo tietävä
Olenko minä tyhmä vai eikö tässä uudessa  foorumissa ole sitä 'uusimmat viestit' painiketta, mikä aikasemmassa foorumissa oli? emoticon

Ainako pitää selata vanhat viestit tai painaa viimeinen sivu ja sitten onkin sitä edellisellä sivulla vielä jotain uusia juttuja joten ihan älytöntä selaamista on tämä foorumin lukeminen.
Pliis auttakaa tyhmää hädässäemoticon
 
Sehän näyttää vaan uusimmat otsikot.. Mut miten saan uusimmat viestit näkymään jonkun otsikon alta.. Esim jotkut ketjut on jotain 10 sivua pitkiä... kuinka saan sieltä ne uusimmat viestit jotka on edellisen käynnin jälkeen tullut?
 
Ai jaa...sori. Mä meen yleensä viimeselle sivulle ja plärään sitte ylemmäs siihen asti mihin oon viime kerralla lukenu. Ihan älytöntä kyllä! Ennen tätä uudistusta oli kyllä kiva kun näkyi ne uusimmat viestit!
 
Oletuksenahan noi on etusivulla aina uusin otsikko ylimpänä ja siis aiheittain "uutuusjärjestyksessä".  Sitä viimeisin viesti -kohtaa painamalla saa sitten ne aiheet uutuusjärjestykseen vastausten mukaan eli ylimpänä on se mihin on kirjoitettu viimeksi.  Kai tossa on ajateltu sitä että kun johonkin roomiin menee, näkee ensin uusimmat aiheet ja tarvittaessa sitten sen mihin on viimeksi tullut vastauksia.
 
Takaisin
Top