Uusia ystäviä?

Piitzu

Jostain jotain jo tietävä
Itse siis asun Tikkurilassa, ihan prisman vieressä. Olen asunut pk-seudulla tammikuussa n. 3 vuotta. Olisi mukava tutustua uusiin, iloisiin tuleviin äiteihin vaikka tästä lähistöltä. mm. kahvitteluun, shoppailuun,leffoihin, vaunukävelyihin (vauvojen synnyttyä) tms.

Mies tekee 3-vuorotyötä, enkä tunne täältä ketään muuta. Siksi olisi aivan mahtavaa tutustua naisiin! Että mäkin saisin ns. Oman elämän! [:D]

 
 
Moi Piitzu! Asun Helsingissä Kumpulassa, mutta kyllä bussit ja junat kulkee! Itse tapaan mielellään uusia ihmisiä ja nyt kun vauvat tulee suunnilleen samoihin aikoihin, niin mikäs sen kivempaa kuin jakaa yhteisiä ajatuksia! 
 
Voi vitsit! Tosi hienoa! [:)]
Todellakin, junat & bussit kulkee!
Ja eihän Helsinki nyt ole edes kaukana. [:)]
(olen vain ihan surkea liikkuja siellä suunnalla, kun en ole siellä päin liikkunut.. Yksin tulee niin harvoin lähdettyä minnekään). [&:]

Mutta toki osaan tulla rautatieaseman/kampin eteen [:D]
 
Juu, ja minä voin aina tulla hurauttaa Tiksiin paikallisjunalla...Käpylästä ja Oulunkylästä pääsen enemmän kuin helposti. [;)] Katsos kun etenkin sitten kun vauva on syntynyt, niin minähän reippaana äitinä kävelen vaunujen kanssa kyseisille juna-asemille!! Mutta hei sitä ennenkin voidaan treffata missä vaan milloin vaan. Mun meili on: maija.viikila@gmail.com. Pistä vaikka sinne jotain ehdotuksia! 
 
Piitzu:
Minä asun tässä Jokiniemessä, eli siis parin kilsan päässä sinusta. [:)] Tosi lyhyt matka ois treffailla. [;)] [:D]

Tuolta tammikuisisten keskusteluista voit katella, jos kiinnostaa tulla tapaamiseen, seuraava taitaa olla vajaan parin viikon päästä. Minun kyydillä pääset kyllä, jos tarviit kyytiä. [:)] Minä oon ollukin ainut meistä helmikuisista siellä, vaikka tuo mun la onki nyt sitte tammikuun puolella.
 
Joo, voisi osallistua noihin yhteistapaamisiinkin, oon vaan ollut huono lähtemään, mikä on tosi tyhmää kun kuitenkin haluisin... Nyt vaan ryhtiä peliin! [:D]
 
Joo Maiza mukaan vaan! [:)] Kolmas tapaaminen tosiaan nyt tulossa, kerran kuussa ollaan nähty. Kivoja tapaamisia ovat olleet, vertaistukea parhaimmillaan. [:)]
 
mimmu87: hyvä ja kiva juttu tuo ryhmätapaaminen! [:)] Ehkä pääsisinkin tulevaisuudessa, jos saan lisää sairaslomaa, mulla kun menee työvuorot muuten miten sattuu :/. ja tosi vaikea alkaa vaihdella niitä.

Maiza: Otin s-postin ylös ja laitan vaikka viestiä sinulle! [:)]

Tai voidaan vaikka treffata kolmistaankin! [:)]

ps. Sain tietää, että mun äitiysloma alkaa 24.12 [:D] Laskettuaika 24.2.2011 :) kiva kiva!
 
Piitzu ja muutkin; mä tuolta kesäkuu2010:sta huutelen kun osui silmiin tää topic etusivulta.. Asustelen Keravalla ja mulla siis 29.6.2010 syntynyt poika [:)] huolitteko? uudet mammakaverit on aina tervetulleita! Te vielä odottelette omia kääröjänne, mutta mua se ei haittaa.. Laittaka vaikka yksit.viest. jos kiinnostaa, tuskin kauheesti muistan tällä palstalla käydä seurailemassa! [8|][:D]
 
Joo, voitais treffailla muutenkin, jos ette tuonne mammamiitinkiin pääse. [:)]
 
Mulla on käynyt ed. maammamiittien kanssa huono tsägä, toiseen en aikeista huolimatta päässytkään ja toisen unohdin. [&:]
Ja Taatu, mukaan vaan! Voidaanhan sitä järkätä pienemmälläkin porukalla jotain. Ja yritetään nyt sinne Jumboon!!
 
Hei

mä olisin kanssa innostunut tapaamaan uusia ihmisiä ja olisi myös mukava tutustua ihmisiin ketä asuu tässä lähistöllä Mulla on laskettu aika 2.3. mutta toivottavasti kelpaan joukkoon mukaan =) mä asun Malmilla, joten Tiksi ois kans täs ihan lähellä! Miten näitä tapaamisia sovitaan?
 
Heippa Piitzu,
 
Itse asun Porvoossa, mutta olen töissä aivan Tikkurilan Prisman vieressä toimistossa. =) Meillä ikääkin taitaa olla tuo 25 kummallakin.
 
Laitahan viestiä, jos haluat jutustella/treffata
kin-sik@hotmail.com
 
Terkuin
Kinsi [:)]
 
Takaisin
Top