Uusi mamma esittäytyy =)

milli79

Näppärä viestien naputtelija
Heips =)

Löysin tämän ryhmän ja ajattelinpa tulla mukaan, kun vertaistukea ei ikinä ole liikaa.

Eli mun nimi on Milla ja asustelen Kirkkonummella. Oon 37v, naimisissa ja meillä on jo kaksi tytärtä (kohta 3v ja 4v 8kk). Nyt odotellaan iltatähteä [emoji7]

LA mulla on 12.7., joka selvisi eilisessä NT-ultrassa. Oli ihanaa nähdä pikkuinen. Oikein vilkas tapaus oli [emoji177]

Multa saa sit kysyä ihan mitä vaan (esimerkiksi esikoistaan odottavat, mutta myös muutkin). Yritän vastailla parhaani mukaan.

Onks muilla samaa LA:ta [emoji7]?

Mullakin olisi muutama kysymys:

- Tänne on näköjään tullut sitten viime kerran hurjan tarkat säännöt. Siis Facea ei saa mainita ollenkaan vai miten? Ymmärsinkö oikein?

- Toi eka kysymys siksi, koska epäselväksi jäi, kun salainen ryhmä nimi mainittiin ja ei käynyt selväksi, että onko kyse vau:n salaisesta ryhmästä vai kesties Face-ryhmästä?

Ja suuren suuri anteeksipyyntö jo näin etukäteen, jos tein jo väärin. Säännöt olivat hieman epäselvät =/
 
Facebook tai watsappi tai muitakaan juttuja ei saa mainostaa täällä, ettei foorumilla kävisi kato. Salainen ryhmä on vaun oma. Kannattaa lukea nuo säännöt mitkä löytyy tämän la:n ryhmän osiostakin. :)

Tervetuloa joukkoomme ja onnea hyvistä nt uutisista! :)
 
Takaisin
Top