Uusi foorumi

tini

Satasella mukana keskusteluissa
Uuden foorumin myötä tuli mieleeni kysyä, että onko tämä ainoa vauvafoorumi, jota seuraatte? Itselle tämä on ollut ainoa, mutta uudistuksen myötä into on laskenut ja oon alkanut miettiä, mihin muualle sitä voisi päänsä tunkea.. Toisaalta harmittaa, kun tutut mammat on täällä   Vielä yritän uskoa, että nämä viat saadaan kuntoon, mutta näin "hormonihirviönä" v-käyrä on katossa tän palstan kanssa :P
 

En seuraa minäkään muuta kuin tätä. Tämä on ylipäätään ensimmäinen ja ainut foorumi, jolle olen ikinä liittynyt, joten senkään vuoksi en muualle haluaisi. Uskoisin, että näitä vikoja pikkuhiljaa parannellaan...Vaikka ei sillä, hermo meinaa täälläkin mennä:/

 
Täälläkin on kyllä hermot menneet. Mutta on tää musta jo vähäsen nopeutunut. Korjaan tuota meidän 'listaa' sitten joskus, kun tää toimii kunnolla... Uskon siis, että saavat tän vielä toimimaan.

Mä en oo muualla käynyt kuin satunnaisesti lukemassa. Mun mielestä täällä foorumilla on vaan ollut niin hyvä henki, et täällä on kiva käydä.
 
Mä kanssa käyn vaan täällä, yks syy on tuo KaiKon mainitsema hyvä henki, ei paljon provosoitsijoita näy ja fiilis on kannustava. Se nyt ei ole vauvapalsta mutta Suomi24 on ihan hirveä keskustelufoorumi kun joskus olen jotain vauvajuttua sieltä katsonut ja joku kysyy jotain ihan asiallista niin vastaukset on sitten hyvin alatyylisiä. Toiseks yritän rajata tätä netissä notkumista feisbuukkiin ja tähän, menee jo ihan tarpeeks aikaa.

Kyllä tämä tästä korjaantuu, ei tällanen projekti mene niin että avataan vaan uusi foorumi ja kaikki toimii. Pikkuhiljaa - vau:n edustajat ainakin vaikuttavat tosi päättäväisiltä että virheitä korjataan kunnes niitä ei enää ole. Tuskin siellä on hirveän montaa täyspäiväistä työntekijää koodaamassa...
 
Kieltämättä jurppii täälläkin tämä toimimattomuus täällä vau.fi sivuilla. En saa omia sivuja ollenkaan auki emoticon. Tää on ainokainen foorumi missä käyn säännöllisesti. Toivottavasti saisivat toimimaan pikaisesti kunnolla. 
 
Mullakin tää ainut foorumi mitä seuraan. Koitin katella muita, mutta ei oikein löytynyt mitään yhtä kivaa, joten en aio vaihtaa mihinkään muuhun. Jotenkin tuntuu että menis liikaa aikaa jos alkaa monia seuraamaan..

Kyllä tää kohta taas pelittää kunnolla emoticon
 
Yhtä toista foorumia seuraan päivittäin tämän lisäksi. Sieltä oikeastaan oli ajatus siirtyä tänne koska täällä tuntui olevan aktiivisempaa ja samantyyppinen, hyvä henki. Tämä uudistus tuli vaan pahasti juuri heti liittymiseni jälkeen ja hiljeni aikalailla, olen käynyt kurkkimassa kaksplussan ja helistimen foorumeihin josko jompaankumpaan sitten mikäli täällä hiljaiselo jatkuu...
Toisaalta etenkin kaksplussalla on niinkin aktiivista ja tungosta että tuntuu näin "myöhäisessä" vaiheessa hölmöltä hypätä mukaan. Mua lähinnä kiinnostaa siis samassa raskausvaiheessa elävien kanssa keskustelu.
 
Siis mä seuraan kaksplussaa ja naamakirjassa olevaa yhteisöö mut kyl tääl se eloisa ja hyvä meno on VAIKKA pännii hieman ku hitailee ja takkuilee.. Mut TOIVOTTAVASTI saavat kuntoon ennen kun vauva syntyy.. Tulee varmaan vastaan paljon kysymyksiä ja kokemuksia jota haluaisi jakaa muitten mammojen kanssa..emoticon  PS. mulle tuli tänään postissa saunalahden nettitikku ja nää sivut toimii 110% paremmin kuin soneran kiinteällä laajakaistalla.. Miten voi olla mahdollista???
 
mom83 kirjoitti:
PS. mulle tuli tänään postissa saunalahden nettitikku ja nää sivut toimii 110% paremmin kuin soneran kiinteällä laajakaistalla.. Miten voi olla mahdollista???

Hei mom83! Foormin nopeutta parannettiin huomattavasti eilen iltapäivällä tapahtuneen päivityksen yhteydessä. Joko Saunalahden nettitikku on aivan fantastinen tuote - tai sitten paremmasta toimivuudesta voi kiittää tuota päivitystä :) Minä veikkaan jälkimmäistä, sillä täälläkin foorumi pelittää nyt paljon paremmin. Hauska yhteensattuma joka tapauksessa :). t. Petra-admin 
 
Hyvä tosiaan, et nopeutu tän forumin käyttö, mut kaipaisin takaisin puumaista rakennetta, jossa näkyy pelkät otsikot. Ei aina tarviis selata julmetun pitkää kommenttijonoa.... Firefoxilla entinen näkyi puuna, mut esim. explorerilla ei... en oo facebookiinkaan päivittäny uutta profiilia, kun ei istu mun ajatusmaailmaan sen järjestys. Enkä oo oikeestaan koskaan nähny, miten uus versio olis toiminu edellistä paremmin missään...
 
Minä kaipaisin sitä että uusimmat viestit näkyisivät ylimpänä TAI että se "järjestä päivän mukaan" toiminto toimisi. emoticon
 
No mä alan oleen aika tyytyväinen tosiaan tähän foorumiin ... Ainut mitä tosiaan kaipaan on että voisi lisäillä omia kuvia tuonne keskusteluihin.. Kaipaan niiiin tuota Massukuvien seurantaa se oli tosi mukavaa seurata omaa ja muiden vatsojen kasvua.. Olisiko sellanen mahdollista saada takaisin???
 
Voin melkein sanoa että onneksi ei ole ainoa foorumi jota seurailen,
neljä vuotta on vierähtänyt yhdellä (sillä ensimmäisellä jonne sitten jumituin) foorumilla, puolisen vuotta toisella ja nyt täällä..

Mutta kun täällä tuntuu näitä muutoksia tulevan ja yhdessä vaiheessa en päässyt 2viikkoon edes keskusteluihin mukaan niin alkaa kyllä kieltämättä jurppimaan.

Tää avas kyllä noi listaukset ja aiheet, mutta kun yritti mennä aihetta lukemaan niin ei, latas ja latas vaan muttei avannu :(

Nyt toimii tekstit, mutta taas kuvia ei pysty lataan ollenkaan..
 
Foorumi toimii nyt ihan kohtalaisesti, vaikka itsekin tosiaan odotan sitä, että sais nähdä taas masukuvia.

Itseäni ottaa eniten päähän tuon oman sivun tökkiminen. Jostain oli yht´äkkiä tullut sivuilleni tieto, että minulla olisi 4kk:n ikäinen lapsi, ei ole. Sen sain muutettua, mutta nyt siellä näkyy, että minulla on 25-v lapsi ja toista odotan. Jep, hermo menee. Läheskään aina en tuonne omalle sivulle edes pääse. Vanhassa systeemissä ei tällaisia ongelmia ollut...
 
Huomasin vasta äsken, että mullakin oli siellä omilla sivuilla tiedot vähän pielessä. Näkyi että mulla on 5kk ikäinen vauva :D
 
Mua ärsyttää eniten toi kun omat sivut ei toimi ollenkaan! Sieltä oli kiva lukea joka päivä tietoa oman raskauden etenemisestä. Tuleekohan se koskaan toimimaan emoticon
 
Ai  mulla se ainakin toimii... Ainut mikä vois viel onnistuu niin olis kuvien lisäily...
 
Olen ensimmäinen odottaja koko ystävä/sukupiirissäni vähään aikaan ja vertaistukea ei juuri ole. Siksi olenkin käynyt vähän sielä täällä ja tämä on ainut foorumi jolla on hyvä henki. Monilla muilla (esim. suomi24) vastaukset ovat tympeitä, asiattomia, suppeakatseisia ymsyms. Tulee melkein paha mieli, kun lukee raukkojen kyselyitä ja ilkeitä vastauksia. En tiedä mitä uudistukset ovat kun tässä yövalvoessa tänne tulin vasta nyt, joten puhumistanne vioista en tiedä. :/
 
Graniitti, Suomi24lla tuntuu olevan sama tyyli vastauksissa, aihe mikä tahansa... Katottiin jotain keittiöremonttiin liittyviä juttuja ja just kun joku kysyy jotain ihan normaalia, esim voisitteko kertoa kokemuksia brändi Xn kodinkoneista, niin vastaukset ovat tyyliä "*n homo" tai "oleks vähän tyhmä kun tollasia kysyt". En yhtään ylläty jos raskauspalstalla mennään samalla tyylillä... Senpä takia täällä. :)
 
Takaisin
Top