.

Onnea hirmusesti!!! :)

Täällä tuo uusi raskaus on suurena toiveena, mulla kuitenkin jokseenkin täyttyy ne kaikki imetys ehkäsynä-kriteerit joten jalat aika tiukasti maassa vielä kuukauden verran kunnes imetyshommat muuttuu :) Toivottavasti pääsen pian kirjoittelemaan myös ilouutisia meiltä päin :)
 
Onnea SennuS! kattelinkin tuossa jo jokin aika sitten vanhoja tekstejä ja sieltä paistoi ilouutinen silmään :)

mulla on vaan hienoinen vauvakuume, mutten saa siihen oikein mieheltä vastakaikua eli näillä näkymin ei ole meille vauvaa tulossa, pitää kuulemma "katella" ja "eiköhän nämä ole tässä" (miehellä siis 3 kpl lapsia ja mulla biologisesti vain tämä prinsessa ja muulla tavoin tuo miehen poika). ei mulla kyllä menkkoja ole edelleenkään, muttei kyllä mitään tunteikaan raskaudesta, joten eiköhän se ole vain imetyksen poissapitämää, ettei vaan oo alkanut menkkoja.
 
ONNEA!! Hyvällä tuurilla sulla on LA samana päivänä kuin ensimmäisestä :-)
Ihania uutisia! Meillä mietitään asiaa, pillereitä syön, mutta eipä oo kuukautisiakaan näkynyt.
Kahtellaan...
 
Onnea!
mä en oo raskaana, mutta tää vauva synty suunnilleen kans vuoden ikäerolla esikoiseen :) Ja mulle terveydenhoitaja sano sillon, että nyt pitää lopettaa imetys!! no en lopettanu :D kuulemma voi aiheuttaa supisteluja, mutta niin aiheuttaa moni muukin asia esim. seksi :) Eli jos raskaus sujuu normaalisti, niin ei oo mitään haittaa imetyksestä :) kannattaa käydä lukemassa imetystuen sivuilla.
mulla kyllä loppu maidon tulo joskus 4. tai 5. kuulla sen raskauden takia, niin sitte loppu imetys...
 
Onnea! Et ihan samalle vuodelle päässy :D 
 
Hirmusti ONNEA :) Vauvauutiset ovat kyllä aina ihania uutisia. 
Mulla alkoi heti ensimmäisen kanssa kotiuduttuaan vauvakuume, raskaus kun sujui erittäin hyvin (alkupahoinvointia lukuunottamatta) ja synnytyksestäkään ei jäänyt traumoja, enemmän se oli elämäni paras hetki kun pikkuinen syntyi. Ja tämä esikoinen on ollut sellainen mallikappale joka ei alussa paljon itkenyt, nukkunut aina hyvin ym. Eli jotenkin ajattelin että toinen menisi tässä samalla :) Mutta olen päättänyt että menisin vuodeksi takaisin töihin... eli koitetaan ehkä sitten ensi keväällä toista vauvaa?? Mullakin minipillerit jo menossa mutta ei menkkojakaan ole vielä ollutkaan kun täysimetän vielä. 
 
HURJAN PALJON ONNEA!!!! Minullekin on alkanut hiipimään jo vauvakuume, kun tuntuu, ettei meillä ole enää pikkuvauvaa. Oli se vastasyntynyt vain niin ihana! Toivomme miehen kanssa molemmat toista lasta, mutta ajatuksissa on, että ikäeroa saisi olla vähintään pari vuotta. Haluan kuitenkin nyt mennä välissä taas töihin ja myös ajan, kun en ole raskaana tai imetä. Saas nyt sitten nähdä kauan maltan odottaa, että toista alkaisimme yrittämään ja eihän näitä asioita koskaan voi täysin suunnitella, olemme onnellisia, että saimme nyt ainakin tämän yhden lapsen. :)
 
Ihanaa! ONNEKSI OLKOON KOVASTI!! :) Oikein paljon jaksamista ja mukavaa odotusaikaa sinne :)

Mulle on alkanu hiipiin hienoinen vauvakuume nyt kun huomaa että tyttö ei ookkaan enää sellanen ihana pikku-vauva vaan jo vähän isompi ihana vauva :) Ja kasvaa kokoajan..
Mies haluais kans, mutta ollaan päätetty että odotetaan syksyyn, vietetään nyt vähän kesää ilman alkuraskauden kiukkuiluja ja voipahan sitten grillailla jo ottaa siideriäki :) Viime kesä ku meni vaan huokaillessa ja kattellessa vesi kielellä ku muut nautti jääkylmää siideriä kesähelteellä..
 
Onnea !!! :) täällä kuumeisesti minä jo toivosin toista, mutta odotellaan nyt ainakin kesän yli :) tosin mä jo kuvittelin olevani raskaana (vaikka käytetään ehkäisyä) :D mikälie valeraskaus kun kuvittelin jo pahat olot ja ties mitä :DD
 
Onnea paljon! :)
Meille riittää tällä hetkellä nää kaks ihanaa lasta, katsotaan sitten muutaman vuoden päästä uudestaan. Vauvakuume hiipii aina mieleen välillä mutta onneksi järki menee aina edelle! :D
 
Hurjasti Onnea SennuS. :D

Täälläkin vaivaa ajoittain jo aika paha vauvakuume. Ja järki ei tosiaankaan mene aina edelle, mutta onneksi (?) kroppa ja ukko haraa vastaan. ;) Ei ole menkkoja ja ukko on sitä mieltä että jo riittää. Sen verran vanha kuitenkin jo oon (ukosta puhumattakaan), että kohta se pitäis päättää notta yritetäänkö kokki3 milloinkaan. :/
 
SennuS hienoa, että siellä kaikki hyvin :)

mä sain miehen kans vakuutettua toisen/kolmannen lapsen yrittämisen välttämättömyydestä, ei tosin aleta mitään raivoyrittämistä tikutteluineen tekemään vaan ihan rauhallisesti katellaan, tulisko sieltä mitään :) menkkoja mulla ei edelleenkään ole, mutta en mä raskaanakaan ole (tiettävästi, tein meinaan 20.6 testin, joka oli nega. uusia testauksia en tee, jollei nyt radikaalisti ala jotai oikeita oireita tulemaan).
 
Nonniiin.. Ihmettelin pari päivää outoa oloa ja vatsan nippailuja. Ja tasan kolme viikkoa sitten oli menkat eikä nyt kuulunut ja aina ollut ajallaan nyt imetyksen jälkeenkin.. Kuvittelin jo että on 'valeraskaus' kun oli pahaolokin jo! Testin kävin ostamassa - haalea viivahan siihen tikkuun sitten tuli ! Teen nyt parin päivän päästä vielä uuden ja sitte soittelen neuvolaan kun ei voi uskoa että olis näin nopeesti.. Tosin tulin viimeksikin heti ekasta kierrosta... :D
 
heidh: oi, kuulostaa lupaavalta :) pidän peukut ja varpaat pystyssä et oispa se plussa vahvistunut :)

kateeksi kyllä käy plussanneita ja plussaavia, mut varmaan toi "jämäimetys" pitää mulla menkatki poissa eikä elimistössä tapahdu mitään (en oo vielä raaskinut lopettaa, et oma syyni). on mullaki tosin ollu outoja olotiloja, mut kesäkuun lopussa ja heinäkuun alussa tehdyt testit oli niin selviä negoja, että oon vaan laittanu mielikuvituksen piikkiin ja unohtanut koko homman. toisaalta, mullahan nyt oli ylipäätään vaikeaa saada edes tuo tyttö aluilleen, niin eipä pidä turhaan miettiä et voisi edes heti tärpätä jos nyt sitten ollenkaan (skeptisyyttä siis ilmassa).
 
heidh,täälläkin pidetään peukkuja ojossa jotta viiva vahvistuisi. 
Ihan pikkuisen se kateuden vihreäsilmäinen peikko kurkkii munkin olalla...vauvakuume vaan vaivaa, ei voi mitään. ;)
 
Olihan sitä illalla pakko vielä tehä ja sillon oli jo hitusen tummempi! :D Ja tein vielä tiistai aamunaki ja siihen se viiva taas tuli. Tänää soitan neuvolaaaaaa. Nyt ois rv 4+2 jos menkkojen mukaan laskee. Toivotaan että pysyy kyydissä :)
 
oikein paljon onnea heidh ja nyt pidän peukut ja varpaat pystyssä et pikkuinen pysyy mukana ja syntyy, kun aika on
 
Isosti ONNEA heidh ja kaikkea hyvää tulevaan odotukseen! :)


Me jätettiin miehen kanssa ehkäsy pois, että seuraava saa tulla kun on tullakseen :)
Ensin mietin että alan opiskelemaan mutta kun halutaan tehdä lapset samaan syssyyn niin kokeillaan ny sitten tulisko se pikkukakkonen sieltä hetmilleen perään :)
Emmaa kun aion kuitenki hoitaa kotona siihen kaks, mielellään kolmivuotiaaksi saakka.

Töitä kerkee kyllä tekemään sitten myöhemminkin oikeen kyllästymiseen asti :)
 
Takaisin
Top