Uskotko ennustajiin? Mietityttää..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Älä mieti asiaa. Osa ennustajista osaa kyllä asiansa, mutta osa puhuu huuhaata. Ja valitettavasti sekin pitää paikkansa, että ennustukset vaikuttavat tulevaan. Eli se, kenelle ennustus on luettu alkaa käyttäytyä sen mukaan, että ennustus toteutuu. Esim. ennustaja lupaa "tapaat elämäsi rakkauden" alkaa henkilö katsoa erityisen tarkkaan ihmisiä ja kenties hakeutua tilanteisiin, joissa ko. tapahtuma voisi tapahtua. Ja kas kummaa, ennustus toteutuu.

Läheinen voi olla myös ystävä, naapuri, serkku tai kumminkaimanvelipoika. Älä siis murehdi, eiköhän vauvasi ole turvassa. Kaikki stressi vaikuttaa vauvasi vointiin, joten älä ala toteuttaa ennustusta, vaan heitä arvaukset nurkkaan ja rentoudu. Se on parasta, mitä voit pienelle tehdä.

Tuossa oli kyllä LÄHIOMAINEN, ei läheinen. Tietääkseni serkku ei ole lähiomainen?! O.o Tai sitten olen todella väärässä

Moi. Ite en suoranaisesti usko ennustajiin,mutta anoppi ja oma äiti ennusti meille tyttön ja niin tuli.Ite myös näin keskos tytöstä unta ja niin meille tuli sitten keskonen.

Mutta älä turhaan  tressaa ennustuksista tai kätkytkuolemasta ite alussa ajattelin samaa,mut sit menetät vaan aikaa omasta onnestasi.

Niin, lähiomainen on mun ajatusmaailman mukaan sellainen omainen, joka on läheinen. Jollekin serkku voi olla läheisempi kuin oma sisko, noin henkisesti ajateltuna. Mitään virallista määritelmää sanoille en kyllä tiedä, joten siihen en ota kantaa :D

Hei niukku :)

Tosi inhottavaa, että joudut miettimääm tuollaista asiaa raskaana. Varmasti pelottaa, kun joku on tuommosta mennyt teidän lähipiiriin "ennustamaan" :(

Haluan vaan sanoa sulle, että älä pelkää. Se ennustaja on ihminen, ei Jumala. Hänessä voi vaikuttaa jotakin pahoja voimia ja hän voi saada näin tietoa tulevista asioista, mutta siitä ei kukaan olla varma, että mihin hän ennustuksensa "perustaa". Elämän alkaminen ja päättyminen on kuitenkin vain ja ainoastaan Jumalan käsissä eikä kukaan ennustaja voi muuttaa sitä. Jos haluat niin pyydä Jumalaa siunaamaan lastasi ja pyydä, että hänen tahtonsa tapahtuu. Pyydä Jeesukselta itsellesi rauhaa tämän asian suhteen ja sitä, että hän poistaa sinulta kaikki pelot, mitkä liittyvät lapseesi. Jumala ei halua sinun elävän pelossa, vaan hän haluaa, että saat kokea sen kuinka hän sinua ja lastasi rakastaa.

Oikein ihanaa ja huoletonta raskausaikaa. :)

- Lara

En usko =) Toki olen itsekkin kuullut, että pitänyt paikkaansa mitä sielä on kuullut. MUTTA jos nyt tämäkin ennustaja olisi oikeassa niin ei se onneksi tarkoita juuri sinun perhettäsi =) Sinuna en hirveästi murehtisi asiasta ja sanot äitille ettei käy enään tuommoisissa =))

Ja tosiaan edellinen vieras on ihan oikeassa "hän on vain ennustaja, ei jumala." Ei kukaan tiedä varmasti tässä maailmassa mitä tulee tapahtuman. Voimia sinne! =)

Uskon ja itselläni on oma ennustaja kenellä olen käynyt ja kenen kanssa soitellut. Hän on tiennyt elämästäni paljon asioita. Mutta siihen en usko että hyvä ennustaja näkisi saati kertoisi tuollaisia asioita. Kuullostaa oudolle!

Takaisin