Uskossa olevat odottajat ja äidit

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti pinguliini:), 4 maalis 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017 Maalisäidit 2020

Nonii, alkoihan ne menkat viimmein. Hyvä näin, kerkesin jo pelkäämään että jos tekisin positiivisen rtestin eikä kaikki olisi taaskaan hyvin kun ei ole semmonen raskautunut olo. Ja olishan se ollut ihmeellistä tulla heti km jälkeen uudestaan raskaaksi :rolleyes:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  2. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Johan tässä viikko terveenä oltiinkin. Nyt on esikoinen oksennustaudissa :yuck:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  3. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Voi ei :sad001 Tsemppiä!
  4. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Käytiinkin sitten kaikki lävite tuo oksennustauti+kuume. Mä ja muksut aletaan olee pikkuhiljaa kunnossa, mies vielä makoilee kuumeessa sohvan pohjalla. Huomenna tulis sit viikko tätäkin tautia täyteen..

Lapset alkanu kysymään että äiti, milloin ME käydään kaupassa? :joyful: vissiin rupee kotonaolo tylsistyttää ku hinkuuvat jo ihan vain kauppaankin :grin

Noh, tästä ei oo ku suunta ylöspäin :thumleft
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Oho :eek: No hyvä että nyt parempaan päin.

Haha :joyful: Ei oo kuitenkaan siivoomaan alkanu tylsyyksissään? :wink
  6. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

No kuule :joyful: on siivottu, pesty pyykkiä, tehty ruokaa, laitettu puita liiteriin, korjattu autoa iskän kanssa, katsottu leffoja ja paljon lastenohjelmia :wink ja ennenkaikkea syöty just sitä mikä maistuu ja juotu just sillain sopivasti. Ainiin! Ja nukuttu just sillon ku nukuttaa. Ja sohvalla :happy: se on meidän lapsille luxusta :wink meillä ainakin lapset haluaa läheisyyttä paljon kipeenä ollessa, niin kaiken helpoin on tehä potilaalle peti sohvalle, mistä saa seurailla meidän muiden touhuja ja sitten nukahtaa kun nukahtaa. Kipeenä ollessa extrapäiväunet ei vaikuta meillä ainekaan lasten yöuniin. Tai siis kipeänä ne heräilee yöllä useammin ja uni on katkonaista.

Meillä Oikeastaan jokainen tehny just sitä mitä on jaksanut ja huvittanut tehdä. Ollaan oltu sillain sopivasti eriaikaan kipeinä niin paraskuntosin on saanu olla passaajana. Tai ainakin melkein.. mies ei ihan tainnu terveenä ollessaan ymmärtää kuin sairas ja väsynyt olin ja mä taas en hennonu estää sitä menemästä omille touhuille:facepalm:. Mut onneks sekin päivä on jo ohi!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Oi kuulostaapa ihanalta:love017 Eihän se nyt kiva kipeenä ole olla mutta yhdessä tehdä ja sitte päikkäreille :Heartred

Mulla tais tulla haamu äsken :nailbiting:
  8. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Kuhan nyt ei vaan jäis kummittelemaan vaan muuttuis ihan selkeeks plussaks :wink onks sulla mitkä päivät jo menossa :angelic:
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Niimpä. Dpo12 ja toista päivää menkat myöhässä. Eli aika aikanen vielä. Ja kp 30/28.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

No nyt kuullostaa hyvälle! :) viivoille vahvistumista ja suurensuuret onnittelut täältä :smiley-angelic003
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

12. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Se on kumma juttu ku vessassa saa aina niin jänniä uutisia :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

En oo aatellu noin ikinä mutta totta! :joyful: Tuli vähän hassu olo kun sitten innoissani aloin kuvailemaan tikkuja, siinä meni noh, hetki :grin Oishan sitä voinu housut jalkaan laittaa ensin :facepalm::hilarious:
    • Hauska Hauska x 1
  14. maaris Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Täällähän on ollut villiä keskustelua, viisi sivua sitten viime käynnin. :)

Minua on viime aikoina kovasti liikuttanut 2,5 vuotiaan iltarukoukseen osallistuminen. Hän vain yksi ilta alkoi sanoa omia juttujaan ja kiitoksen aiheita. Ja siitä eteenpäin joka ilta. Aivan tosi koskettavaa.
    • Tykkää Tykkää x 5
  15. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Oii voin vaan kuvitella :love017 Lapset on niin aitoja tossakin :Heartred
  16. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Ei jäänyt haamuksi tämä :Heartred ti, to ja la testit. Ens viikolle hommaan vielä 25mlu testin. Rfsulla tuli kyllä mutta haluun vielä jonkun muun merkin vaikka eipä tässä mitään epäselvää enää ole :grin Oltiin keskiviikkona seurakunnassa ja siellä ihan tuntematon nainen halus rukoilla mun puolesta, sano suurinpiirtein että Jumala haluaa sanoa mulle että kaikki menee hyvin, Hän on jo asiat päättänyt ja suunnitellut. :Heartred

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 3
  17. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Wau! Olipa hienosti sanottu :happy: vielä kerran onnea teille :Heartred tsemppiä raskauteen :thumleft tästä alkaa elämän mittainen taival :happy119
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. omppu15 Rakastunut foorumiin Toukomammat 2018

Villiä keskustelua :joyful:
    Mut joo... Nuo lasten rukoukset on kyllä ihan parhaita :rolleyes: ne on aitoja ja ne osaa myös yllättää :wink
    Me usein siunataan ruoka ennenku käydään syömään. Joskus kun meinataan unohtaa se niin jompikumpi näistä isommista lapsista saattaa rueta sanomaan et hei! Ruokarukous unohtu. Esikoisen kerhossa ollessa se oppi tällasen ruokarukouksen joka on meidän mielestä aika kiva;
    käymme pöytään kiittäen
    Kädet yhteen liittäen
    Siunaa meidän kotiamme
    Ole aina vieraanamme
    Aamen.
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. lillimaaria Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020 Elomammat 2017

Meilläkin esikko muistuttaa ruokarukouksesta, jos aikuisilta meinaa jäädä. Oon huomannut, että se on ollut myös samalla hyvä tapa oppia odottamaan, että kaikki on valmiina syömään ja aloitetaan yhdessä. Kuopuksella (1,5v) tässä vielä vähän treenaamista...

Paljon onnea dadapls plussasta!
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Alotitteko minkä ikäsestä noi ruokarukoukset? Olisi kiva juttu meidän perheeseenkin :)

Kiitos :Heartred

Jaa tämä sivu