Uskossa olevat odottajat ja äidit

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti pinguliini:), 4 maalis 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. lillimaaria Tuttu foorumilla Tammiäidit 2020 Elomammat 2017

Tervetuloa Mir77, kiva kun löysit mukaan!

Onnea plussasta Marsupilami, rukoillaan että pieni pysyy nyt tiukasti matkassa!

Voimia dadapls, toivottavasti kaikki hyvin teillä pikkuisen kanssa ja sunkin olo kohenisi pian!

Tsemppiä Rebzu ajatusten kanssa, mä niin tiedän. Toivottavasti pieni alkaa pian ilmoitella itsestään niin saat vähän helpotusta pelkoon!

Täällä 13+2. Yhä järjetön menettämisenpelko päivittäin, mutta tuomiopäivältä tuntunut nt-ultra toi viikko sitten ihanan hetken helpotuksen, kun reipas pieni mahassa puuhaili ja kaikki näytti olevan tällä erää hyvin. ❤

Oon myös miettinyt dopplerin hankkimista, mietin kuopuksenkin aikaan, mutta silloin tuli vastaan useammasta lähteestä ettei välttämättä hyvä idea monen km:n taustalla. Mutta nää viikot ennen kuin liikkeet tuntuu, on kyllä niin pitkiä! Monesti oon toivonut, että voispa vaan nukkua hetkisen ja herätä sinne puoleen väliin ja rakenneultran turvallisemmalle puolelle...

Kesä on mennyt lähinnä lepäillessä. Liitoskivut lonkissa, selkäsäryt ja helposti supisteleva kohtu ja pahoinvointi pitäneet kyllä tiukasti vaakatasossa. Mutta kyllähän tässä mitä vaan kestää kunhan pienen saisi syliin. LA on siis 21.1. Puoli vuotta vielä. ❤
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. Enni Naimisissa foorumin kanssa

Minulla tuntui ekasta liikkeet joskus rv18-19.

Tervetuloa mukaan uudelle :)

Tsemppiä dadapls, toivottavasti uutiset on hyviä :rolleyes:
  3. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Mites sun vointi dadapls?

Mulla oli tänään ensimmäinen neuvola, eipä siellä ihmeitä on niin mukava terkkari että on kiva hänen kanssaan rupatella. Yritettiin sydänääniä kuunnella, muttei vielä suostunut kuulumaan, tänään about rv 10+3. Vähän se jäi tietysti kaihertamaan mieltä, vaikka tiedän että on normaalia, ja on myös mahdollista että vauva on pienempi.
    Oon yrittänyt relata ja jättää Jumalalle, koska mitäpä se huolehtiminen auttaa :Heartred
    Onneksi voi luottaa Jumalaan!

Mitäpä teille muille kuuluu?
    • Tykkää Tykkää x 3
  4. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017 Maalisäidit 2020

Meillä ei edes suostuta kuuntelemaan ekalla kerralla, just sen takia kun ei välttämättä löydy niin pienillä viikoilla, ja sitten huolestutaan turhaan.
    Mulla menossa rv5+3 ja aika matelee.. odotan kovasti että pääsee ultraan näkemään, onko siellä elonmerkkejä :nailbiting: ja sitten voisi avoimemmin puhua raskaudesta muille. Nyt oon kertonut ystävälle, miehen siskolle ja äidille. Kaduttaa että äidille kerroin kun ei se asiaa mitenkään ottanut, ei kysynyt laskettua aikaa tm... :wideyed:
    Mulla on jonkun verran pahoinvointia, alavatsaa välillä juilii ja närästää jatkuvasti. Onneksi on oireita niin tietää olevansa raskaana :angelic:
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Enni Naimisissa foorumin kanssa

Tänne ei mitään uutta. Miehestä johtuen tätä kiertoa ei saatu täydellisesti hyödynnettyä. Oottelen elokuuta, että saisin soittaa neuvolaan tai johonkin aikaa tutkimuksiin. Pieni toivo vielä on, tää on sama yk, kuin josta esikoisesta tulin raskaaksi. Ja vielä tässä kuussa jos tärppäis, jäisin äitiyslomalle, kun hoitovapaa loppuu. Ei tarviis mennä töihin turhaan hetkeksi välissä, ja laittaa pientä pitkiksi päiviksi hoitoon. Oviksesta alle viikko, ettei mitään oloja vielä. Mutta viime kierrossa oli kovat olot, aiemmissa plussakierroissa ei mitään oloja.. Voisin luopuu melkein mistä vaan, kunhan nyt se plussa vaan tulis!
    • Käytettävä Käytettävä x 1
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  6. Jos luoja suo... Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Me saatiin saman raamatun paikka viimevuoden heinäkuussa! Kirjoitin aiemmin täällä siitä.
    Nyt on rv38+1 ja viime maanantaina äippäpolilla vauvan paino hypähtänyt reilusti ylös 3200g. Kohdunkaulakanava olin jo hävinnyt, kohdunsuu 2cm auki ja pehmeä, että tässä saatetaan lähteä synnyttämään hetkellä millä hyvänsä! Vauva myös kiinnittynyt ja sellaisia tuntemuksia ollut, että koko ajan tapahtuu jotain.
    Mulle varattiin käynnistysaika varalta 1.8, että tämmöstä tänne. Siunattua odotusta kaikille :smiley-angelic001:Heartred
    • Tykkää Tykkää x 5
  7. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Siellä on jännät paikat :) Paljon tsemppiä synnytykseen :Heartred

Mulla on nt-ultra varattu 7.8.
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Oii paljon tsemppiä!! :Heartred

Äitiyspolilla kävin tosiaan, kaikki oli hyvin ja vauva hyvin kasvanut. Nyt ollut muutama päivä parempi olo (jos ei helteen oloja lasketa) ja alkanut miettimään että jospa se pahoinvointi sittenkin loppuisi ennen synnytystä :woot: Huomenna alkaa rv25 :Heartblue
    • Tykkää Tykkää x 2
  9. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Haluutteko että tehtäis lista meistä? Tuli vaan mieleen että paremmin muistaisi ketä kaikkia täällä on (,ikä) ja lasketut ajat, aikaisemmat lapset yms. :think005
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Jos luoja suo... Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Erittäin hyvä idea! Miten sä voit?
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Jos luoja suo... Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Olikin vastaus jo ylempänä :hilarious: kiitos!
  12. Jos luoja suo... Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Mä vaan rukoilen, että ei tarvitsisi käynnistää :smiley-angelic001Kuopus syntyi tasan vkolla 38, lapsivedet meni 37+6.
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  13. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Voisin aloittaa, eli tähän lisätkää itsenne, ei oo pakko laittaa kaikkia ”tietoja” jos ei halua :) nimi/ ikä/ lapset (esim. 2/18)/ mahdollinen la ?

Lista meistä:

dadapls/ 19/ esikoinen tulossa/ la 11/19
  14. dadapls Ihastunut foorumiin Marraskuun äidit 2019

Rukoillaan yhdessä :Heartbigred
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  15. marsupilami Rakastunut foorumiin Toukomammat 2017 Maalisäidit 2020

marsupilami/ 24/ -15, -17/ la 03/2020
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Enni Naimisissa foorumin kanssa

Enni / 26 / 3/17 / ya 7/18
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Jos luoja suo... Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Enni / 26 / 3/17 / ya 7/18

Jos Luoja suo/41/-99, - 06/la 8/19 (käynnistysaika varattu 1.8 rv 38+4 radin vuoksi)
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Jos luoja suo... Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Olenkohan tämän porukan seniori? :joyful:
  19. Mir77 Tuttu foorumilla Helmiäidit 2020 Joulukuunmammat 2015

Et ole, mä täytän syyskuussa 42 :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Jos luoja suo... Tuttu foorumilla Elokuun äidit 2019

Mä täytän joulukuussa 42 :grin ollaan siis samaa vuosimallia. :couchpotato:
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu