Uskaltaako jo olla :):)

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ellami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ellami

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marraskuinen liittyy mukaan! Positiivinen testi tänään tehty. Luin ettei se vielä viikolla 4 näkyisi plussana mutta kyllä tuli positiivinen. Mulla kk kierto ollut 22-26-28.... Etten ihan tiiä nyt mitä heitän LA laskuriin.... Mutta joku 27.11 ehkä :)
 
Onnea ja tervetuloa! :) mulla kans kierto vaihdellut tosi paljon, joten en oo yhtään varma lasketusta ajasta. Neuvolassa oli sitä mieltä että la lokakuussa, itse vahvasti sitä mieltä että la marraskuun alussa. Ultra ens viikolla, joten siellä selviää sitten. Jännittää tosi paljon! :)
 
Onko muut ajatellu mennä varhais ultraan? Itse ajattelin menä ku takana yks keskenmeno vuonna 2012 ja tuulimuna vuonna 2013. Saa varmistuksen sit et siellä masussa todella on joku pikku kaveri ;)
 
Onko kellään kokemusta kemiallisesta raskaudesta? Tänään siis dpo 11 ja digissä raskaana 1-2 viikkoa. Kuukautistel pitäiai viimeistään ti alkaa. Ihan hirveä pelko et onkin kemiallinen kun menin niin aikaisin testamaam :/ mulla on kyllä yllättävän paljon raskausoireta vaikka nyt vasta rv 3+4 ja nyt jo pahoinvointiki o.O. hirveä pelko koko ajan kun mulla taustalla monta kemiallista raskausta mutta niissä ei tullut mtn oireita ja raskaustestitki oli niin hailura ettei meinannu viiva huomata ollenkaan. Ja sit tuntuu hassulle et oon jo kunnol haamuplussan saanut rv 3+2 ja miten oikeesti tää pahoinvointi voi olla jo nyt. Sori epämääräinen seluatus, sitäkun ei halua taas pettyä.
Lisään vielä et oon tikuttanut oviksen ettei voi oikein nää viikot hirveesti heitellä
 
Meillä sai neuvolan kautta ainakin 2014 varhaisultran, niin siihen luotan et se ois nyt sama homma, ettei tarvis mennä maksulliseen. Huomenna selviää ku pitäs soitella neuvolaan.
 
Äiti 086 missä päin asut mietin et saakohan täällä pirkkalassa varhaisultraa? No huomenna soitan neuvolaan tulee asioihin vähän selvyyttä :)
 
Takaisin
Top