Uskallanko värjätä hiukset? Ehkä raskaana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja DeeDee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

DeeDee

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Siinä se tuli eli ehkä olen raskaana, testaan ens viikol. Mutta uskallanko värjätä hiukset? Voiko myrkyt vaikuttaa esim. alkion kiinnittymiseen?

DeeDee toivotaan että testi olisi plussa;) minä olen värjäillyt hiuksia läpi raskauden.
Minulle neuvolasta sanottu että niin kauan kun ei tiedä että on raskaana (eli ennen plussa testiä) voi elää ihan normaalia elämää;)
Mutta jos olet herkempää sorttia niin jätä hiusten värjäys kampaajalle! Ne osaa värjätä hiukset niin että väri ainetta ei iholle juurikaan mene...
hirveästi tsemppiä jännäilyyn!

Kampaajaa suosittelisin minäkin. Kampaajalla voi valita sellaisenkin värjäystavan, jossa väriä ei hierota juuriin asti, ja väriaineessa uitetut hiukset pidetään värjäyksen ajan irti iholta, eli väri ei pääse hirveästi imeytymään ihon läpi.

Minä tein niin, että raskaana ollessani pyysin kampaajaa värjäämään hiukseni siten, että juurikasvu ja harmaat hiukseni eivät erottuisi latvojen väristä, jolloin tuon jälkeen hiukseni näyttivät hyviltä koko loppuraskauden ajan, eikä niitä tarvinnut värjätä uudelleen moneen kuukauteen.

Takaisin