Upeat synnytyskuvat - haluaisitko sinä ikuistaa lapsesi syntymän?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Tässä artikkelissa on upeita synnytyskuvia: Kipua ja kauneutta - katso vuoden 2018 parhaat synnytyskuvat

Mitä ajatuksia kuvat herättävät? Entä haluaisitko valokuvaajan ikuistavan sinun lapsesi syntymän?

Minä ihan vakavasti harkitsin asiaa kolmannen synnytykseni kohdalla. Se olisi ollut upea muisto. Mutta tuskaillessani järkyttävissä avautumiskivuissa olin lopulta tyytyväinen, ettei salissa ollut ylimääräisiä henkilöitä. :grin

Joo, ei todellakaan. Korkeintaan voisi synnytyksen videoida siksi, että olisi sitten todistusaineistoa kun synnytyksen hoito on mokattu. Mitään kaunista ei synnytyksessä todellakaan ollut. Järkyttävää kipua, kuolemanpelkoa ja ahdistusta, sitähän se synnytys oli, enkä todellakaan halua nähdä sellaisesta yhtään kuvaa.

Jonkin aikaa mietin, haluanko edes klikata tuota linkkiä auki, sitten totesin, että ehkä pitää, jotta voi kommentoida, ja oli kyllä hirveitä kuvia! Kaipa sitten joku nauttii siitä, kun saa katsoa naisten kärsimystä.

Halusin kuvaajan sinne mutta se jäi ajatuksen tasolle..

En haluaisi miestä ja mietin olisiko tuttu vai tuntematon parempi..
Toisaalta tuntematon niin ei tarvisi nähä enään mutta toisaalta tuttu joka voisi myös stempata :)

Seuraavaan synnytykseen haluan ehdottomasti kuvaajan..

Mä inhoan kuvattavana olemista muutenkin todella paljon ja synnytys on niitä viimesiä tilanteita, joissa haluaisin kuvattavaks tulevan :grin Vauvasta toki haluaa saada paljon kuvia muistoksi sairaalastakin, mutta esikoistakaan ei kuvattu ennenkuin hänet oli pesty jne, noin tunnin ikäisenä vasta.

Minä kans kuulun niihin jotka inhoavat olla valokuvattavana joten synnytys olis ihan vihonviimeinen paikka jonku työntää sitä linssiä lähellekään mua :D Sanotaanko, että siinä vaiheessa se kamera päätyis sinne kuuluisaan paikkaan johon aurinko ei todellakaan paista..
Jotenkin se hetki itsessään on mulle sellainen, että ei siihen kyllä ylimääräisiä kaipaa <3

Takaisin