Unet

ginessa

Kommentoinnin ninja
Noniin,tälläinen aihe:
Näkikö kukaan ennen plussausta unta joka liittyisi vauvoihin?

Itse näin unta että katon läpi työntyi kahdet kasvot vierekkäin ja ne huusivat.
sekä vauvan bodyyn ilmestyi kasvot ja se takertui minun päähän kiinni ja likisti samalla kovasti rintoja.
Huh mikä uni !!
Oli vähän painostava olo sen jälkeen...
Kahden,kolmen päivän päästä tein plussatestin.emoticon
 
ginessalla aika hurja uni.
Minä näin unta ennen kun plussasin että saatiin toinen poika 14.10 syntyi ja mitat on 4055g ja 52cm. Synnytin hönet sairaalan vessassa ja yksin kävelin sairaalasta kotiin (meiltä 100km sairaalaan). Toivottavasti ei pidä paikkaansa toi synnytyspaikka. Päivämäärä ja koko vois vielä kuitenkin pitää paikkaansa kun laskettu aika sattuu nii lähelle tuota 14. päivää.
Tämän unen perusteella päätin sitte tehdä edes testiä ja plussahan se oli. :)
 
Näin unta edesmenneestä tärkeästä vanhasta miehestä, jota olen pari vuotta ehtinyt ikävöidä. IHminen oli livenä yllätyksiä täynnä ja tuossa unessa itkin, kun sain viimeinkin sanoa hänelle hyvästit. Keskustelimme jonkin aikaa. En muista mitä ja mistä, mutta herättyäni on koko kulunut viime viikko mennyt loistavasti. Haalea plussakin putkahti viikonloppuna, jota taidan tänään varmistella uudemman kerran.

Tämä ei oikea vauvauni ole, mutta jotenkin tuntuu, että tästäkin siinä unessa saatettiin puhua.
 
Toissayönä näin unta että ekassa ultrassa selvisi että saadaan kaksoset ja soitin miehelle ja sanoin puhelimessa että sun on paras istua, mulla on asiaa... Kerroin että saadaan tyttö ja poika, mies oli ihan hämillään.. Jotenkin outoa kun tunteet menee laidasta laitaan koko raskaudesta.. Ei oireita, pelko koko ajan onko siellä ketään ja sitten näkee tällaisia unia...
Muutenkin unet olleet ihan todella outoja nyt lähiaikoina, aamulla sitten aina kummittelee nuo unet!
 
Näin tässä pari yötä sitte unta, että synnytin pienen pojan. :D Ja se oli nimenomaan tämä raskaus, eli hyppäsin unessa sinne lokakuulle synnärille. x) Hassua tässä oli se, että minusta on kokoajan tuntunut, että tämä masuasukki on tyttö. Toinen puolisko on tietenki sitte sitä mieltä, että se on ehottomasti poika. Ja nyt näin unta, että se on poika. :P Nii nyt ei enää tunnukaan niin varmasti, että tyttö ois tulossa... Mut eiköhän sen nää sitte viimestään syksyllä, että kumpikas sieltä onkaan nyt tuloillaan. :D
 
Näin unta että neuvolassa kuuntelivat sydän ääniä ja sanoivat että on huono juttu jos tässä vaiheessa sydän lyö vain 130-150 kertaa minuutissa,
että voi olla että menetän lapseni että nyt pitää tutkia.
Ahdistava uni :(
 
Mie olen nyt joka yö nähny kummallisia vauvaunia: välillä mulla on kaksoset, välillä synnytän 15vk:lla 5kg:n vauvan jne... emoticon
Onneksi ovat vain unia! :D ihan sekoja unia näen muutenkin, mutta nyt on tosiaan joka yö jotain vauvaan liittyvää. Huhhuh...
 
Takaisin
Top