Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun on pakko tulla kertomaan siskoni näkemästä unesta just mun raskaudesta ennen, kuin itsekään tiesin! Hän siis näki pari päivää ennen plussaa unta siitä, että oli hoitamassa minun vauvaani, ja joutui pyykkäämään kestovaippoja urakalla hän ei ole lapsia koskaan hoitanut, eikä tiedä vielä tästä raskaudestakaan tai edes siitä, että yritetty ollaan. Meinasin antaa vaipan jouluna hälle sitten
Mä näin esikoisen aikaan kanssa, että vauvoja vaan tuotiin mun syliin, vaikken muistanut synnyttäneeni. Veikkaan, että tällä kertaa saattaa nähdä realistisempia, ku eihän ennen ekaa kertaa voinut tietää yhtään, mitä se oikeasti on. Synnyttäminen siis.Näin todella kummallisen unen, missä meille oli syntynyt poikavauva. Vauvaa kärrättiin minulle syliin vaaleassa huoneessa ja ihmettelin että "Mutta kun minä olen yhä raskaana, mistäs tämä tupsahti?!"
Jolloin paljastui että tämä vauva oli syntynyt sijaissynnyttäjän avulla. Kyllä hämmensi unessa ja vielä enemmän hereillä!
Mitäköhän tämä tarkoittaa? :D
Enneuni? Saadaan sijoitusvauva? Vai hormoonihuurujen kuumeuni?
Mä veikkaan, että näin ekan synnytysunen.
YKSITYISKOHTAVAROITUS!
Näin unta, että olin vuotanut verta mutta samalla selvästi kuin valkovuotoa ja vettä. Eli todennäköisesti multa oli lähtenyt siia limatulppa siinä unessa. Makoilin unessa sen jälkeen sohvalla ku oli menkkamaiset kivut, mutta myös kuin olisin "täynnä" jostain syystä.
Vaara ohi.
Eka kun havahduin unesta, mietin, että ei taas, joko taas pitää lähteä soittamaan päivystykseen, kunnes hoksasin nähneeni unta. Ja vasta oikeasti valveilla tajusin, mistä unessa saattoi olla kysymys. En ole vielä nähnyt noin "aitoa" unta. Tarkoitan siis aitoa sillee, että tuolta se voisi tuntua, kun synnytys alkaa. Muu siinä unessa ei sit aidolta tuntunutkaan