Unet

Mä en kans oo nähny yhtään vauvaunia, mut muut unet... huh huh mitä settii! :smiley-angelic006
Ei oo julkasukelposia :laughing001
 
Näin unta, että saatiin kaksoset ja hukkasin toisen vauvoista sairaalassa. Äitini tuli sitten katsomaan meitä, eikä meillä ollut sitten näyttää kuin yksi vauva. Etsin toista sängynkin alta jos olisi sängyltä tippunut lattialle :eek:
 
Mää näen unia, että mun pitää tehdä jotain sellaista mitä ei raskaana voi tehdä. Viime yönä näin unta, että ois pitänyt lähteä juoksemaan maratooni :hilarious:
 
Mä näin ennen raskautta yhden synnytysunen, mutta muuten en kyl muista et ois näkyny mitään tähän viittaavaa :D
 
Mä nukun edelleen sen 10-12 h yössä ja itseasiassa ilman vessareissuja. Hiukan mietityttää, saanko tarpeeks vettä juotua päivän aikana, kun ei tartte öisin käydä vessassa. Havahdun ehkä välillä rajummista unista (näen paljon erilaisia unia) mutta käännän kylkeä ja jatkan nukkumista. Toivon, niin että mun hyvät unenlahjat ei katoa lasten myötä...
Alkuaikana näin vauvaunia, mutta nyt en enää viikkokausiin mitään. Kai mieli on sen verran rauhottunu ja oon tottunu ajatukseen, että meitä on kohta 3.
 
Näin viime yönä aivan IHANAA vauvaunta! :Heartpink Olin muka juuri synnyttänyt ja imetin täydellistä vaavia.. oli aivan ihana uni. :Heartred
Varmaan uni tuli siitä, kun ajatukset pyöri entistä enemmän vauva-asioissa koska kaverit kävi eilen kylässä ja lähtivät siitä sitten synnyttämään! Ja vauveli oli syntynyt ilmeisesti viime yönä! :happy:
 
Olen nähnyt nyt useasti unta vauvan syntymästä, tyttö tullut molemmilla kerroilla :dummy1: Mutta unesta puuttuu aina itse synnytys :rolleyes: Unissa yleensä ollaan matkalla sairaalaan ja seuraavaksi vauva onkin jo kainalossa..tiedä sitten mihin synnytys-osa mahtaa unohtua.. :bored:
 
Juu juu. Monesti. Mies ei nää/muista uniaan koskaan. Nyt on pari kertaa nähnyt unta että kaksoispojat tulee :D
 
Nähny paljon vauva-aiheisia unia. Melkein joka yö jotain unta.
Viime yönä näin ihan toisenlaisia, jo aika villejä unia, että ihan harmitti huomata herättyäni, et mies oli jo häippässyt töihin... :D
 
Mä en yleensä nää unia saati yhtään. Nyt oikeestaan joka yö jotain. Unien näkeminen kyllä vähän hiipunut.
 
Näin viime yönä unta että vauva syntyi ja se oli ihan miniatyyri, vain noin kämmenen kokoinen ja yritin varoa koko ajan sen niskaa ettei mene poikki kun oli ihan veltto ja venyi kuin purukumi! Sitten yhtä-äkkiä se osasikin lentää ja lähti lentää ympäriinsä, minä huusin kauhuissani miehelle että " äkkiä ikkunat kiinni!!!" Ettei se karkaa...! Että sellasta. Ihan hiestä märkänä heräsin ja mietin hetken että huhhuh, se olikin vaan unta..!!
 
Muutama yö sitten näin unta, että tyttö tuli, mutta se olikin jo ehkä 7v? :confused: käytiin sitten kärkkäiseltä ostamassa toppapuku (kesäksi..) ja heti laitoin sen tämän jälkeen kouluun. Puhua ei osannut. Kyllähän siinä vähän aamulla mietti, että mistä nämä unet tulee..
 
Näin joku aika sitten unta missä vauva oli tullut "käymään" ja oli menossa vielä takaisin kasvamaan :D Ehdin pitää sylissä vähän aikaa ja näytin miehellekki, että kato, on se tyttö! Sitten heräsin.
 
Mä en ole nähnyt unia vauvasta vielä lainkaan. Ainut vauvauni jonka muistan oli esikoista odottaessa.

Sen sijaan näin menneellä viikolla unen jossa lapseni heittelivät kakkaa loistohotellin tai risteilyaluksen (en oikein tiedä missä oltiin) marmorilattioille kanssaihmisten tuijottaessa tyrmistyneinä. Ehkä sen voi jotenkin tulkita enteeksi siitä että pian taas ollaan siivoamassa löysiä sieltä täältä.
 
Viime yönä näin unta että oltiin miehen ja äitin kanssa singaporessa lomalla ja olin siinä unessakin raskaana about samoilla viikoilla kun nyt. Sit päästiin sinne hotelli huoneeseen ja ihmettelin että alkoko menkat. Menin vessaan ja mulla alko synnytys! Se ei sattunu yhtään ja huusin kaikille et soittakaa 112, et kiva et ollaan jossain singaporessa. Mut sit lapsi syntyi keskosena ja sai vaatteet päälle ja kaikki olikin hyvin. Oli maailman ihanin vauva :Heartred hymyilikin vielä.
 
Takaisin
Top