Unen tulkinta?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Junni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Junni

Oman äänensä löytänyt
Hei, näin viime yönä unta, että minulla oli ystäväni poikalapsi hoidossa. Huolehdin siitä kuin omasta lapsestani. (minulla ei siis vielä ole lapsia) Aloin myös imettää vauvaa muutaman kerran. Imetys tuntui aidolta ja nipistelikin vähän. Näytin myös unessa miehelleni että maitoa rinnoistani tulee ja mietin unessa olenko raskaana.

Osaako joku tulkata mulle tän unen? Nousin sängystä heti unen jälkeen ja aloin googlata :D

Alitajunta tekee paljon ihmeellisiä asioita, varsinkin sillon kun ihminen nukkuu. Voisko tuollainen tulla esimerkiksi toiveesta olla raskaana ja saada lapsi? Ja siihen on alitajunta sitten yhdistänyt ystävän lapsen (tiedostavalta puolelta), koska on "lähellä" sinua?

Erään unitutkijan kirjan takakannessa luki suurinpiirtein näin " se joka uniin uskoo, se varjoaan pelkää "

Minä olisin varmasti joku sarjamurhaaja, jos uniin on uskomista. :wink:grin

No joo, ties millaisia avaruusolioita itsekin olisin synnyttänyt, kun mahan läpi tulee kädet ja jalat... Mutta aloituspostiin en osaa sanoa muuta kuin että kova toive ja alitajunta ovat ihmeellisiä. :)

No itselläni on ollut vauvakuume jo 2 vuotta :D mutta koskaan en ole noin aidon tuntuisia unia nähnyt. jospa se on vaan sitä vauvakuumeilun pitkää tulosta :)

Takaisin