Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä oli kuin minun omasta suustaMun haaveammatti pitkään oli eläintenhoitajaen oikein vieläkään tiedä mitä haluaisin tehdä isona. Voisin olla maatilan emäntä
kotiäitinä minä oon ollut aika pitkään tässä nämä vuodet kun lapsia on ollut. Maatilaa me ei saada ihan tähän nykyiseen kotiin perustettua, mutta ehkä jotain pienimuotoista toimintaa... Sellaisesta minä haaveilen, että olisi kotieläimiä ja voisin jotenkin oman yrityksen kautta tienata elantoni. Haluaisin kovasti ottaa askelia jo sitä kohti, mutta en oikein tiedä mistä pitäisi aloittaa
![]()
Tämä oli kuin minun omasta suustaEläintenhoitajaksi olen kouluttautunut ja niiden parissa haluan jossain muodossa työskennelläkin! Ja nimenomaan oman yrityksen kautta. Maatilan emännyys siintää tulevaisuudessa, jahka appivanhemmat joskus luopuvat vallastaan
Ja kotiäitiys alkaa tässä muutaman päivän sisällä hetkeksi ainakin, kun huomenna ollaan menossa synnytyksen käynnistykseen
![]()
Tämä oli kuin minun omasta suustaEläintenhoitajaksi olen kouluttautunut ja niiden parissa haluan jossain muodossa työskennelläkin! Ja nimenomaan oman yrityksen kautta. Maatilan emännyys siintää tulevaisuudessa, jahka appivanhemmat joskus luopuvat vallastaan
Ja kotiäitiys alkaa tässä muutaman päivän sisällä hetkeksi ainakin, kun huomenna ollaan menossa synnytyksen käynnistykseen
![]()