ultrassa väärä sukupuoliarvio?

Kirsikka86

Vauhtiin päässyt keskustelija
Eli onko kenellekkään käynyt niin että ultrassa on sanottu esim. että odotat tyttöä mutta onkin ollut poika? Kerran olen itse kuullut tällaisen tapauksen, olisi vain aika tilanne kun olisi esim homannut kaikki poikaa varten ja olisikin tyttö. [&:]
 
Mun työkaverille oli sanottu jokaisessa ultrassa että odottaa tyttöä ja nyt hänellä on poika mikä tuhisee pinkeissä [:D][:D] Ja tiedän monta muutakin tapausta kyllä.

Mun oma masuvaavi piti jalkojaan kiinni toisissaan niin lujasti ettei ultraaja nähnyt kumpi on, enkä siis sitä tiedä vieläkään. Olen hankkinut vain sävyjä mitkä sopii molemmille, beigeä,valkoista,keltaista,vihreää jne. On sitten kaikki valmiina toisellekkin vauvalle kun sen aika on, oli sitten kumpaa sukupuolta vain [:D]
 
Mun tuttuni sai kanssa tyttö lupauksia kaikissa ultrissa. Hän sitten meni ja maalasi prinsessalle nätin vaaleanpunaisen makuuhuoneen ja toki kaikki muukin oli tytölle.. Poika tuli [:D]
Itse en tiedä oman vauvani sukupuolta, joka on toisaalta hyvä ettei kävis tällai.. Ja ompahan iso yllätys sitten synnärillä [:)]
 
Naapurilleni kävi näin! Tyttö luvattiin jokaisella ultra kerralla ja nyt naapurissa vanhempiensa kanssa asustaa vuoden ikänen poika. Kun itse kysyin samaa asiaa ultrassa, niin eivät nähnee kumpi on tulossa, mutta loppua raskautta kohden oli todella vahva tyttö olo ja sanoin miehelleni että me saamme varmasti tytön, ja se ei uskonut. Ja synnärillä synnytyksen jälkeen itkin silmät päästäni ja tokaisin vaan miehelleni, että enkös sanonut että tyttö tulee![:D][;)]
 
En osaa vielä sanoa onko tullu väärä arvio sukupuolesta. Pojalta näytti.. Olen kuitenkin ostanu semmosia tavaroita/vaatteita jotka käy kummallekkin. Ainakin miun mielestä.[:)] Asiaanhan saattaa vaikuttaa sekin, että inhoan vaaleanpunaista väriä nii tyttökään ei meillä vaaleanpunaisia käyttäs ennen kuin osais ite pyytää. Mutta juu, sisko odotti ultran mukaan poikaa, mutta tyttö tuli. En kyllä muista rinsessan kokosinisissä olleen kertaakaan, vaaleanpunasissa sitäkin useammin. Mutta hän taas tykkää enempi vaaleanpunasesta..
 
Meillä olisi poika tulossa mutta en henkilökohtasesti ultraan hirveästi luota, enemmänkin pidän tuota "suuntaa-antavana". Täällä kanssa neutraaleja vaatteita ostettu, mitä nyt tuleva mummo vähän intoilee ja ostelee pojalle vaatteita. [:)]
 
Mielenkiintoinen keskustelun aihe Oikeasti tämä mua jännittääkin[:D][:D] Meille on poikaa veikattu; ollaan hommattu kaikki pojalle. Koko huoneen sisustuskin on niin poikaa kun olla ja voi. Mitä jos tuleekin tyttö?[:D]

Olen nähnyt uniakin tosi paljon, että saamme tytön ja olin ihan paniikissa kun kaikki vaatteetkin olivat vain pojalle[:D]
Vaikka samapa tuo kumpi, kunhan terve.
 
Olen käsittäny että poika veikkaus on todennäköisemmin toteen tuleva kuin tyttö veikkaus.. pojalla kun on ulokkeet joista ei voi erehtyä, mutta tytön häpyhuulet voi olla niin turvonneet että ne näyttää palleilta :)

Meillä rakenneultrassa lekuri oli varma näkemästään, että poika tulee.. kuukausi sitte käytiin uudestaan ultrassa ja veikkaus varmistui, saatiin ihan kuvamateriaalia pojan nappulasta :) tai saattaahan se olla että syntyy hermafrodiitti :)
 
Me kans saatiin pojan ulokkeista ultra kuva rakenne ultrassa. Ja se kätilö sanoi, että ei hän sanoisi mitään jos ei mitään tietoa olisi; mutta uskokaa vasta sitten kun vauva syntyy, että mikä sieltä tulee. LAitteet on kuitenkin vain laitteita.[:)]

Mutta me ollaan täysin poikaan varauduttu[;)]
 
Ultrassa lääkäri heitti seuraavanlaisia lukuja:

Jos ultrassa vauva näyttää pojalta, se on poika 95 %:n varmuudella
Jos ennustetaan tyttöä, tyttö se myös on 90 %:n varmuudella.

Eli useammin tytöksi arvioitu onkin sitten poika kuin toisin päin.
 
Mulle on sanottu että napanuora voi hämätä, että sanotaan että poitsu tulee ja tuleekin tyttö... Noooh, meillä ei ole tuota ongelmaa kun ei haluta tietää [:)]
 
MEillä sukupuoli vaihtu joka ultrassa joten ei ollu uskominen et kumpi tulee. oli vaan jaksettava odottaa synnytykseen saakka. Loppupuolella raskautta aloin kuitenkin tuntemaan et tyttö se on ja niinhän siinä kävi et tyttö tuli vaikka kaikki sanoi että poika se on kun on sen muotonen maha. Kyllä sen sit itse jossakin vaiheessa tietää tai tuntee et kumpi se on... [:D]
 
Mie kävin just tuossa pari viikkoa sitten ultrassa ja sanottiin et prinsessa sieltä on tulossa, mut kuulemma siihen voipi kasvaa vielä jotain [:D][:D] et ei ihan 100% todennäköisyydellä. Mie oon koko ajan luullu et poika tulee, mut kyllä se oma pieni rinsessakin kelpaa [:D] et saapi nähä sit kumpi tulee
 
Me ei haluttu tietää sukupuolta. Itse oisin raskauden alussa halunnut tietää, mut mies sano et näkee sen sit laitoksella. Muutama kaveri yritti minua puhua ympäri ja sano et et kerro miehellesi, vaikka tietäisin sukupuolen [:@]!
En pystyis tuollaista asiaa salaamaan. Ja nyt raskauden loppu kohden on jotenkin jännittävää ku ei tiedä kumpi sieltä tulee. Saamme sit synnytyksessä kokea tuon ihanan yllätyksen [:)].
Meille tärkein asia on et vauva on terve.

Monet ovat veikanneet miun mahasta et tyttö tulee. Ja isäni oli ennen kuolemaansa sitä mieltä et yks ruusunnuppu tulee sukuun lisää. Jännityksellodotan et oliko hän oikeassa.

Mutta ystäväni ystävän veljelle ja hänen vaimolleen kävi niin et heille piti tyttö tulla, mutta poika tulikin [:D].

Ymmärrän kyllä hyvin ihmisiä jotka haluavat tietää sukupuolen etukäteen.
 
Meillä rakenneultrassa viikolla 21 näkyi selvästi pojan vehkeet. Mieheni takia olisin toivonut tyttöä, hänellä kun on jo kaksi poikaa. Mutta en silti taida uskaltaa vielä hankkia mitään pojan kamppeita, kun näitä juttuja lukee..[:)] Olen kyllä kuullut että tyttöä on sanottu varmuudella pojaksi, kun häpyluut ovat olleet niin turvoksissa ja napanuora sopivasti esillä mutta tiedä häntä.. [:D] Odotan vain innolla että saisin kaverin syliini, oli kumpi tahansa![:D]
 
Minä olin aivan täysin varma että meille on tulossa tyttö, mutta rakenneultrassa näkyi kivespussit ja siitin että nei eivät voi mitenkään olla turvonneet tytön häpyhuulet...kyllä se vaan varmaa on tämä ja isähän oli sitten että hän tiesi koko ajan että poika hihh :Heartbigred
 
Meille sanottiin ru:ssa, että tytöt tulee. Sen jälkeisissä ultrissa eivät olleet enää varmoja sukupuolista. Sanoivat yleensä, ettei täällä oikein mitään näy (asennot olivat niin, että aina jalat tai kädet siinä edessä). Loppuraskaudessa sanoivat toisesta, että tyttö. Ja tytöt tuli.

(Ja mulla oli ihan "poikamaha" koko raskauden ajan)
 
Takaisin
Top