Ultrassa sukupuoli arvaus pieleen

  • Ketjun aloittaja Kesävauva20
  • Aloituspäivämäärä
K

Kesävauva20

Vieras
Ultran mukaan poika, mutta ihana yllätys kun tyttö syntyi:Heartred Luulin että ultrassa poikalupaus on 100%? Onko muille käynyt näin? Tai vastaavaa?
 
Ultran mukaan poika, mutta ihana yllätys kun tyttö syntyi:Heartred Luulin että ultrassa poikalupaus on 100%? Onko muille käynyt näin? Tai vastaavaa?
Ei se ole 100 % ellei ultraaja niin sano. Minulle ultraajat ovat selkeästi sanoneet, että tämä ei ole varma, tai tämä on ihan täysin varma. Esikoisesta en saanut täysin varmaa julkiselta puolelta, joten kävin yksityisellä, josta saatiin mukaan vielä lähikuva pojan välineistä, joista tosiaan ei enää ollut minkäänlaista epäselvyyttä.
 
Ei se ole 100 % ellei ultraaja niin sano. Minulle ultraajat ovat selkeästi sanoneet, että tämä ei ole varma, tai tämä on ihan täysin varma. Esikoisesta en saanut täysin varmaa julkiselta puolelta, joten kävin yksityisellä, josta saatiin mukaan vielä lähikuva pojan välineistä, joista tosiaan ei enää ollut minkäänlaista epäselvyyttä.

Meillå sama homma, dickpic oli niin selkeä, että olisin ilman kätilöäkin osannut kertoa lapsen olevan poika. :D
 
Oonkin tän jo moneen kertaan sanonut, mutta meillä veikattiin ultrassa ensin suht vahvaa tyttöä, joka oli seuraavassa ultrassa kanssa niin selkeä pikkuherra, että nähtiin se miehen kanssa jo ennenkuin kätilö sanoi mitään. :Heartblue:hilarious:
 
Meille on kummallakin kertaa sanottu ihan varmaksi, että poika tulee, niin selkeät vehkeet näkyneet molemmilla. Siskoni pojasta sanottiin ultrassa, että olisi todennäköisesti tyttö, mutta eipäs ollutkaan. Useammin vissiinkin erehdykset käyvät niin päin, että tyttöoletetusta tuleekin poika, eikä toisinpäin.
 
Musta on sanottu, että kyllä poika tulee. Ja sitten synnyin minä:hilarious: mutta 80-luvulla ultralaitteetkin on saattaneet olla hieman erilaisia. Ei ainakaan oman mittapuun mukaan tuo oma värkki sen erilaisemmalta näytä kun muillakaan naisilla:hilarious:
 
Musta on sanottu, että kyllä poika tulee. Ja sitten synnyin minä:hilarious: mutta 80-luvulla ultralaitteetkin on saattaneet olla hieman erilaisia. Ei ainakaan oman mittapuun mukaan tuo oma värkki sen erilaisemmalta näytä kun muillakaan naisilla:hilarious:
Minustakin oli veikattu poikaa, mutta se oli vissiin perustunut enemmänkin sykkeeseen kuin ultraan. Eipä niistä 80-luvun kuvista paljoa saanut selvää.
 
Esikoinen on poika ja ihan selkeästi näkyi ultrassa pojan vehkeet + saatiin kunnon dickpic vielä mukaan :grin

Kuopus on tyttö, ultraaja sanoi muistaakseni ihan ultran lopulla, että hänen mielestään 99% tyttö, kun kysyin näkyykö sukupuolta.

Saapa nähdä nyt sitten kumpaa tämä kolmas edustaa...meinataan varmasti kysyä taas, jos sinne asti päästään :happy:
 
Ei sentään kuvaa saatu mukaan, mutta oli jotenkin hauska tilanne, kun rakenneultrassa anturi koski ekan kerran mahaan ja tantantaa suoraan pikkumiehen vehkeet siinä.:grin Ei jäänyt epäselväksi.:joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top