Ultrakuvia :)

Hei hyi mikä tarina! Varmaan aika ihmetys siinä ollut itelläkin että mitä tässä nyt oikeen tapahtuu kun juoksutetaan ultrasta ja lääkäristä toiseen! Mutta hienoa silti että tutkitaan kunnolla, jos pientäkään poikkeavuutta näkyy..

Mä en oo mitään meidän sairaalan tiedotetta edes nähnyt, että en tiedä onko meillä sama teksti. Mutta kannattaa silti kysyä siellä ultrassa, riippuu varmaan paljon kätilöstä lähteekö sitä "arvuuttelemaan". Ainakin olen saanut käsityksen ettei monet kätilöt halua sitä sanoa jos kuitenkin menee väärin..
Meilläkin ekassa kätilö antoi aika varovasti ymmärtää kumpi tulee. Sanoi vaan jotain että "en tiedä viittaisikohan tuo uloke tuossa poikaan". :)
 
Tässä tämä meidän pienokainen np-ultrassa, viikkoja tuolloin 11+5 <3


Niin, ja tosiaan.. sitä sukupuolta ei tosiaan pysty vielä tässä vaiheessa raskautta näkemään, näkyy noin 16 viikosta eteenpäin! Tässä vielä tämmöinen linkki:
http://bios.weddingbee.com/pics/91328/nubtheory.jpg (eli hyvin samalta näyttää..) :)
 
Hyvä tietää Annu78. Vielä on siis tytölle toivoa. Enkä ala ostamaan vielä kaappeja täyteen poikavauvan vaatteita. Olis se ihan kiva saada tyttökin kun poika on jo. Mutta pojankin pidän. Viimeksi luulin varttoovani tyttöä ja sit ultrassa kertoi sen olevan poika. "Pieni" järkytys. Ihana poika tulikin <3
 
Tässä olis meidän maanantaiset ultrakuvat ja toi 4D kuva, ei näistä kyllä kunnolla selvää saa kun puhelimella nämä kuvat otin :D Eli tässä vaiheessa oli pienellä ikää 11+3 :)



Kädet meni naaman eteen, ei halunnut että katsotaan :)
 
Ihania kuvia täällä pienokaisista :).

Mua houkuttais kovasti mennä 4D-ultraan, mutta se hinta vähän mietityttää. Olisi kyllä aivan mahtavaa saada dvd ja kuvia pikkuisesta muistoksi, varsinkin kun meillä on tod. näk. viimeinen odotus kyseessä. Olisi kiva kokeilla ko. ultraa, kun en ole aikaisemmin malttanut mennä siihen, vaan ns. tavis ultrissa ollaan käyty tutkimassa, että kaikki on ok. Muistaakseni sinne 4D:hen suositellaan mentäväksi jossain rv 21-32 paikkeilla, jollen ihan väärin muista? No katsotaan nyt, onhan se kallista lystiä.
 
Me ollaan menossa 4D-ultraan. Luulin, että ultra olisi ollut pian rakenneultran (rv 22) jälkeen, mutta aikaa varatessani sanottiin, että kannattaa tulla vasta rv 26 alkaen. Mennään siis kun on menossa rv 25+4. Se on varmasti ainutlaatuinen kokemus ja on ihan kiva antaa sitten lapselle muistoksi kuvaa ja videokuvaa hänen elämänsä alkutaipaleesta. Eihän se ole mitään halpaa lystiä, kun pitää matkustaa ensin n. 250 km päästäkseen ultraan ja sitten itse toimenpidekään ei ole mikä halpa. Noh, pääseepä vierailulle siskon luokse samalla. :)
 
Pandaku, Jotakin 250 euroa se on netin perusteella. Kela-vähennyksellä jäisi kai 200 euron alle, mutta sitähän ei enää kovin kesken nykyisin kai anneta. Me todennäköisesti saadaan, koska meillä on siihen hyvät perustelut (mun verenpainetauti ja aiempi keskenmeno) ja saadaan neuvolalääkäriltä sitä varten todennäköisesti lausuntokin.
 

Ensimmäisessä kuvassa näkyy napa ja pippeli ja toisessa kuvassa alhaalta päin kuvattuna jalat ja pippeli. Sain myös 17 muuta ultra kuvaa mukaan, mutta niistä ei niin ota selvää. Eli nämä kuvat on otettu rv 21+6 rakenneulrassa part 2. 


 
Takaisin
Top