S Salmarii Oman äänensä löytänyt 10 elo 2016 #1 Eli tähän ketjuun rakenneultra kuvat:) Meillä siis poikalupaus:)
S Salmarii Oman äänensä löytänyt 31 elo 2016 #3 Ja nyt tajusin ettei tää ookkaan meijön rakenne ultrasta vaan yhdestä ylimääräisestä, mutta vaan viikko ru:n jälkeen:)
Ja nyt tajusin ettei tää ookkaan meijön rakenne ultrasta vaan yhdestä ylimääräisestä, mutta vaan viikko ru:n jälkeen:)
IceQueen Varmaotteinen viestittelijä Marrasmammat 2016 Lokamammat 2018 31 elo 2016 #4 Salmarii ultrat on jo kaikilla menny ja ne ketkä on kuvan halunnu jakaa ni laittovat sillon olemassa oleviin ketjuihin :)
Salmarii ultrat on jo kaikilla menny ja ne ketkä on kuvan halunnu jakaa ni laittovat sillon olemassa oleviin ketjuihin :)
varpahat Asioista perillä oleva Marrasmammat 2016 Maaliskuun äidit 2019 31 elo 2016 #5 Mä oon ainakin halunnut pitää ne kuvat jotenkin yksityisenä, vaikka en niitä tuomitsekkaan jotka kuvia haluavat jakaa, onhan niitä kiva katsoa :) mutta itse en koe tarpeelliseksi jakaa niitä muiden nähtäväksi.
Mä oon ainakin halunnut pitää ne kuvat jotenkin yksityisenä, vaikka en niitä tuomitsekkaan jotka kuvia haluavat jakaa, onhan niitä kiva katsoa :) mutta itse en koe tarpeelliseksi jakaa niitä muiden nähtäväksi.