Ultraääni kuvia

danske

Satasella mukana keskusteluissa
Otetaanko ultrakuvaketju tähän? Moni on varmaan saanut jo sen ensimmäisen otoksen vauvelista. Ps. Osaako joku neuvoa, kuinka tähän voi ladata kuvan puhelimen galleriasta? Haluaisin kuvan laittaa, mutten osaa. :arghh:
 
Painat vastaa, sitten ylhäällä kolme kolme pistettä nii siitä ja sit attach picture, sit painat galleria ja liität kuvan. Paina direct image. Katsotaan onnistuinko :D
d0a513d61cbcce7b535635ca29d0f142
 
Näin siis Androidin vau - sovelluksella. Vastaamaan pääset painamalla kolmea pistettä oikeessa yläkulmassa.
 
Oi, mä odottelen täällä teidän kuvia :Heartred Voisin kans jossain vaiheessa koittaa osaanko lisätä oman..
 
Joo on se jännä nährä ainaki näin esikoista odottavana et kuinka se rupee muistuttamaan pientä ihmistä. On se vaan jo mahdottoman rakas ❤
 
Höh, en saanut kuvaa liitettyä kun puhelimella selaimella olen..

En enää edellisistä muista, että onko rakenneultrassa iha käytäntö että ultrataan 3Dnä?

Itse haluaisin tällä kertaa tietää lapsen sukupuolen, ja olen henkisesti valmistautunut, että rakenneultrassa ei vielä näy ja joudumme käymään yksityisellä 3D ultrassa. Hinta vähän kauhistuttaa mutta.. noh. :D
 
Ite en ole saanu aikaseksi laittaa kuvaa tänne mutta nt ultra meni hyvin vauva ei pysynyt paikoillaan kauheasti vaan koko ajan oli menossa:) tullu äitiinsä heh. Nyt sitten ultra neuvolalääkärille tulossa ens ti ja 9.12 rakenne ultra. Varattiin jo eilen 4d ultra kehutuimalle gynelle mitä on Helsingissä joka on sitten 19.12. Jännittää kyllä nämä kaikki ultraa koska niin haluttais tietää että kumman vaistot ovat oikeassa minun vai mieheni :D ja muutenki kumpaa sukupuolta edustaa meidän pieni hattivattimme:Heartred Mitenkäs teillä on mennyt nuo 3D/4D ultrat?
 
Takaisin
Top