Ulkoiluhousut

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mirde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mirde

Puuhakas puhuja
mistä?! Mä tarvitsisin töidenikin puolesta (päiväkodissa) ehottomasti ulkoiluhousut, joilla voin olla sekä töissä että koirien kanssa lenkillä.. nyt ei mene enää kiinni ja valuu nuo kuminauhalliset.. koetin katella nettikaupoista: löysin yhdet: hinta liki sata egee.. tietääkö kukaan, mistä niitä kandeisi etsiskellä? Miehen omia en kehtaa töihin laittaa.. [:D]
 
Onko ne housut minkä malliset? Eli onnistuisko se että taitat ne housut mahan alle ja varmistat ylhäällä pysymisen vaikka henkseleillä?
 
Noihin vanhoihin ei onnistu muokkailu, koska ne on viime vuonna ostetut ja minen halua niitä saksia.. niissä on kalvot ja sydeemit. Nyt mä oon mennyt toppiksilla niin, että vetoketju on auki ja housut roikkuu, mut on piilossa takin alla.. ja toivon joka päivä töissä, ettei kukaan lapsi intaannu esim. takaapäin roikkumaan lahkeessa... [:D] Mä tarttisin jotkut tuulihousu-tyyppiset, missä olis se joustopala vattan päälle.. ite oon IHAN käsi omepeluhommien (ja kaikkien käsityöhommien) kanssa.. mut pitää miettiä, onko lähipiirissä ketään.. jos löytäis jotkut halvat housut.. tosin, kalliiksi tulee sekin, kun maksaa sit tekijälle: ilmaseks ei kehtaa puolituttua pyytää.. [&:] No, tämä on pieni murhe muuten positiivisessa asiassa. Hankaloittaa vaan mun arkipäiviä aika oleellisesti.. [;)]
 
Mulla on just sama ongelma. Nyt kun ilmatkin lämpenee niin ei voi enää käyttää toppahousuja auki ja tuulihousut ei kyllä mene enää jalkaan. Päiväkodin pihassa ei kuitenkaan oikein tarkene seisoskella ilman mitään ulkohousuja. Pitää varmaan itekin etsiä onko lähipiirissä ompelijoita.
 
Mä sain veljen vaimolta H&M:stä ostetut mamma reisitaskuhousut. Maksaa siinä 30e. Ei musta ole paha hinta. Tänään olin kävelyllä ne päällä alle joutuu kyl vielä laittamaan pitkikset mut muuten ajoivat ihan hyvin ulkoiluhousujen asian. Tosin eivät ole tuulen ja veden pitävät. Ei mullakaan ole mitään muita ulkoiluhousuja ja olen ajatellu et yritän noilla pärjätä.
 
Tuli tossa mieleen et niitähän löytyy niitä housujen jatkopaloja..Siis millä saa vielä omia housuja pidettyä..
Sit voi laittaa henkselit pitämään housuja ylhäällä ja masutuubin peittämään sen tosiasian et viilat on auki..[:D]
Tällaiset ideat tuli mieleen..
 
Takaisin
Top