Tyttö vai poikamaha?

Josefina

Näppärä viestien naputtelija
Minkä muotoinen maha sinulla on, ja tiedätkö kumpi on tulossa?

Itse vertailimme ystävän kanssa mahoja, ja hänellä on huomattavasti leveämpi maha kuin itsellä joka pömpöttää kovasti ulospäin. (Meillä on sama la)
 
Onpa janna aanestys.. Omasta mielesta maha on aikalailla samanlainen kuin viimeksi, tytto tuli silloin - saas nahda nyt..
 
Hauska äänestys, juuri tapasin viikonloppuna ihmisen, joka monen muun tavoin hihkaisi" Haa, teille on poika tulossa!" Eli mahani on erittäin kapea ja mielumminkin ulkoneva kuin leveä ja littana. Meillä ultraäänessä pojan vehkeitä ei näkynyt, joten ehkäpä kuitenkin odottelemme tyttöä. Masu on tosin hyvin samanlainen kuin oli poikaa odottaessa, elokuussa nähdään[:)]
 
Mä en vielä äänestäny ku odotan sitä keskiviikon ylimääräistä ultraa. Mut mun mielestä mun maha on ihan samanlainen kuin viimeksikin poikaa odottaessa. Tosin tällä kertaa kokonaisuudessaan paljon suurenpi. Masu on suippo ja kapea ja enemmän tulee ulos eteenpäin. Ei ollenkaan leveä sivuilleppäin. Paitsi silloin kun oikein turvottaa[:-].
 
Mä äänestin että ulospäin pömppö ja poika tulossa.
Mut en oikeen oo varma onko tää ulospäinkään pömppö,ennemmin ylöspäin ja kapea suippo...[;)]
 
Eka tyttö oli leveä jokasuuntaan,toka eteenpäin pömppö,kapeahko.
Tämä mielestäni myös samanlainen kuin toista tytärtäni odottaessa,mutta kiloja enemmän
jo alkuvaiheessa ...
 
[:D] en mäkää ois osannut ellen olisi verrannut kaverin mahaan ja siinä sit huomasi eron..
 
Mun täytyy varmaan kysyä jonkun toisen mielipidettä ennen äänestämistä. Oon liian huono analysoimaan ite [:D]
 
Ihana äänestys!! [:D] mä vastaan kans ke ultran jälkeen. [:)]

No nymmä äänestin [:D] Leveä maha ja tyttö tulossa!! <3
 
Nonnii, vastauksia on tullutkin kivasti. Aika tasaista on että miten se maha jakautuu.. Himpun verran ehkä enemmän poikia ulospäin työntyvässä mahassa. Mikä onkin vanhojen uskomusten mukaan poikamaha [;)]
Paljon on meitä ulospäin pullahtaneita jotka ei sukupuolta tiedä joten jännää on sitten elokuussa katsoa että kumpi tuli [:D]
 
täällä voisin sanoa että ihan selkeä (leveä) tyttömasu on[:)]
niin leveä että kyllä takaapäinkin katsoessa huomaa[:D]
 
pömppömaha ja ei tietoa sukupuolesta...Takaapäin ei näe et oon raskaana...Muutoin kuin takki kiristää kiinni ollessaan tietyllä tavalla selkäpuolelta et siitä arvaa raskauden jos osaa katsoa...[;)]
 
Mulla on maha ylhäällä edessä..takaapäin ei välttämättä edes huomaa että odotan. Ja poikahan sieltä on tulossa...
 
Mä nyt äänesti pömppö / ei tietoa sukupuolesta. Takaa päin ei kuulemma näe mitään. Kaikkihan se tuossa edessä onkin. Voiskin ottaa seuraavaks masukuviin kuvan myös edestä päin niin näkis eroja siinäkin[:)].
 
Jep, sitä nimenomaan tolla pömpöllä tarkoita.. mullakaan ei näy maha takaapäin olleskaa, mutta sivuprofiilihan onkin jo oikein muhkea [:D]
 
maha ei näy täkaa mutta edestä löytyy kunnon pömppö.. heh mutta poika siellä kuulemma asustaakin.. [:D]
 
Takaisin
Top