Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Melinda
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Melinda

Jostain jotain jo tietävä
[font="microsoft sans serif"]Ihan mielenkiinnosta, olisi kiva nähdä miten monta tyttöä ja miten monta poikaa on Joulun alla tulossa maailmaan ... [:)]
Laitoin myös tuon kolmannen "yllätys" vaihtoehdon niitä ajatellen jotka haluavat pitää uutisen yllätyksenä. [:)]

Eli, kumpiko teille on tulossa?

Meillä halutaan säästää tieto siihen, kun vauvan saa syliin... Itselläni on vahva poika-tuntemus koko ajan ollut ja ainoa selvä raskausoirekin, joka minulla on ollus - iskiastyyppinen selkäkipu - on tähän asti aina liittynyt nimenomaan poikaraskauksiin...

Me olemme jännityksessä loppuun saakka. Kotona on tuo yksivuotias tytteli, joten nyt on sellainen "poikaolo".  Tosin ultrassa tuli kyllä  sellainen tuntuma, että olisi tyttö salamatkustajana. Tuosta yksivuotiaasta oli täysin varma,että on poika, ja toisin kävi. Mene ja tiedä, kunhan on terve [:)].

Meillä oli tänään rakenneultra ja isäntä päätti, että odotetaan yllätystä niinkuin ensimmäisenkin lapsen kohdalla. Itselleni oli aivan sama saanko tietää vai ei. Alkuraskaudessa isäntä olisi halunnut tietää, mutta nyt kun oli mahdollisuus ei halunnutkaan...

Ensimmäinenoli tyttö ja aikas samanlaiset oireet on ollut nytkin jos ei pahemmat. Neuvolan täti totesi sydänäänien ja mittojen perusteella tytön olevan tulossa.

kateri: Noista sydänäänistä ja mitoista on kyllä vaikea sanoa mitään, kuten varmaan itsekin tiedät - minullekin neuvolatäti aikanaan esikoisesta odotteli tyttöä - mutta kuinkas kävikään. Tuo maailman ihanin teini on kyllä ihan aito mies...

No sitähän minä olen itsekseni naureskellut... [:D]

Minun neuvolan täti on ennen kaikkea kummallinen muutenkin. Olen kuullut hänen omat ja muiden kyläläisten synnytykset. Lisäksi hän on diagnosoinut raskausdiabeteksen ja verenpainetaudin ja vaikka mitä. Mitään ongelmia ei ole vielä löytynyt. Jos odottaisin ensimmäistä olisin varmaan aivan paniikissa näiden neuvola visiittien jälkeen, mutta nyt lähinnä naurattaa kaikki hänen kommentinsa.

Meille kaikki sukulaiset ja kaverit ennustaneet tähän asti poikia ja sellaisethan siellä ultrassakin näkyi [:)]

PS: en voinut äänestää kahta kertaa [;)]

Alusta asti ollut vahva poikatuntemus vahvistui ultrassa yllätys yllätys pojaksi [:)]

Meillä ei napero suostunut raottamaan jalkojaan ultrassa, niin aivan yllätyksenä tulee sitten! Toisaalta, me ei edes haluttu tietää, joten hyvä näin :)

Meidän ei pitänyt ottaa selvää mutta on niin paljon tullut p*skaa niskaan kaikessa että päätettiin että nyt kun se kerran näköjään selville saadaan niin mikä jottei.. elikäs meille tulee ihana pikkuinen prinssi [:)]

Takaisin