Tyttö vai Poika?

Nyytti

Asioista perillä oleva
Tehdääs pieni galluppi siitä kenelle on tulossa tyttö ja kenelle poika, ja tietty siitä kuka ei vielä tiedäkkään[:)]
Keskustelun puolella paljon jo selvinnyt, mutta ne tuppaa hukkumaan tekstipaljouden sekaan, niin jospa täältä olisi sitten selkeä seurata ja käydä tarvittaessa tarkistamassa että mikäs kenelläkin oli tilanne [:)]
 
Meille siis veikkaillaan poikaa mutta ihan 100% varmuudella ei kätilö uskaltanut sanoa.
Kerkesi siis veikkaamaan kerran kumpaakin[;)] 
Kuva jonka sain näyttää kyllä aika vahvasti pojalta, mutta lopullinen varmuus asiaan tulee sit lääkärissä tai viimestään synnytyksessä[:D]

Lisäkysymyksenä voisin vielä esittää, että tulikos ultrasta sellainen vastaus, jota olitte odottanut/enteillytkin?
Minä kovasti odotin tyttöä mutta väärin luulin [;)]
 
Poikaa meille veikkailtiin, jonkin aikaa sai kyllä tutkia kun niin tiukasti yritti jalkoja pitää yhdessä [:)] Välillä piti tutkailla muita mittoja ja taas palata jalkojen väliin josko olisi hieman auenneet [:D] Vähän sieltä kuitenkin vilahti ja pojalta näytti.

Tämä oli ihan se mitä oltiin toivottu/odotettukin, poika-olo ollut alusta asti. Mieshän "tiesi" tämän jo alusta asti, johon oma isänikin tokaisi että kaipa isä tietää kun on ollut tekijän paikalla [;)]

100% varmojahan nuo tyttö/poika veikkaukset eivät ole koskaan, mutta meillä ultraaja sanoi että kyllä he useimmiten niin selvästi näkevät että melko varmaksi tiedon uskaltavat sanoa. Takuuta ei tietenkään ole [:D]
 
Ja meille kans olis aika suurella todennäköisyydellä poika tulossa. Kätilö sanoi ettei siitä voi oikein erehtyä ja itekin nähtiin ihan selvästi että joku siellä törötti [:)] Pariin kertaankin katsottiin. Kätilö vielä sanoi että "kaikilta pojilta sitä ei nää jos ovat niin ujoja, mutta tämä herra ei sitä pelkää esitellä" [:D] Mulla oli aika lailla kans poikaolo ja mies oli "varma" että tulee poika kun se sitä enemmän toivoi. Mulla ei niin erikoisia toiveita ollu. 
 
Onpa ihku ajatus..meille rk-ultrassa lupasi tyttöä ja sitä mennään 3 viikon päästä 4d-ultraan vielä varmistaa..:)
 
Meille on tulossa poika. Melko poikavoittoiselta tässä vaiheessa näyttää huhtikuu. [:)]
 
Ultraaja sanoi, että hän ei kerro, jos ei ole varma. Meidän poika oli kuulemma hyvin esitellyt jalkoväliään. Ei kertonut siinä vaiheessa, kun itse asian huomasi. Vasta, kun loppupuolella asiaa udeltiin. Hän ei kuulemma sano mitään, jos ei erikseen kysytä. Mutta sukupuolta ei kirjata mihinkään, eikä takuita anneta. Mutta melko luottavainen olen, että poika sieltä tulee.
 
Poika olo mulla on ollut koko ajan. Myös äitini ja siskoni ovat meille poikaa veikkailleet, kun heillä on vain tyttöjä ja minun raskausoireet poikkesi heidän oireistaan. Lisäksi sormustestikin väitti pojaksi alusta asti. Pienen pieni toive/haave oli ehkä tytöstä, mutta mies sanoi, että niin monta lasta tehdään, että tyttökin saadaan. [:D] Katsotaan, miten elämä vie.
 
Juu, onpa täällä poikavoittoista..:) Sitten kun on taas muiden huhtimammojen kanssa jutellut niin suurimmalle osalle olisi tulossa tyttö..:)
 
Miulle ennusti sormustesti poikaa, samoin vatsa on "poikavatsa", mutta itse toivoisin tyttöä. [:D] Rakenneultrassa emme meinaa sitä sukupuolta mitenkään erikseen tiedustella, eli jos ei ihan selkeästi pongahda pojan varusteet kuvaruudulle, niin sitten se jää yllätykseksi loppuun asti. [;)] Mutta tosiaan kaikki tuollaiset leikkimieliset testit ovat poikaa ennustaneet, vaikka oma vaisto on veikannut tyttöä. Ja muutaman kerran kun unessa olen ollut synnyttämässä, niin tyttö sieltä on tullut.
Kumpi on siis oikeassa? Se on mielenkiintoista nähdä! [:)]
 
Meille tulossa varmasti poika. Näin vähän veikkailtiinkin ja hienosti esitteli vehkeitään ultrassa. Kuvakin saatiin pojan aarteista[:)]Mieskin tais pyyhkiä ´roskia silmistä`, kun kuuli pienen jääkiekkoilijan saavansa[:D]Tätähän ei tietenkään ääneen myönnetä....
 
Ei saatu selville,vaikka oltaisiinkin haluttu tietää.Ompahan ainakin jännittämissä tässä.Poika olo kyllä meinaa olla.
 
Eli onnellisesti on rakenneultra ohi.. [:)] Heti aluksi jo sanottiin, ettei sukupuolta haluttu tietää, jolloin kätilö ei sitä edes ruvennut katsomaan. Jalkoja kun pikkuinen piti ristissä, niin mie sit siihen vain totesin, että ei kai sitä sukupuolta sitten olisi edes saanut tietää (tai hankalaa se olisi ainakin ollut) vaikka oltaisiin haluttu. Kätilö sitten vastasi, että kyllä hän sen tietystä kuvakulmasta olisi saanut esille, joten taitaa tuo "ennustaminen" aika tarkkaa kuitenkin olla. [:-]
 
Meille kans poika! Itse en niin varma ole koska en ultrakuvan "ulokkeesta" saanu/saa mitää selvää, mut kätilö sen oli näkevinään. Ja kai se on katellu noita joskus ennenki..[;)]
 
Tyttö tulossa meille.[:)] Kätilön mukaan 85 % varmuudella. Itsekkin erotin ne haarat selvästi, enkä ainakaan nähnyt siellä mittään. [:D]
 
Mulla ei mitään tietoa... Rakenneultrassa ei suostunut tyyppi näyttämään yhtään mitään, jalat ristissä [;)]
Huomenna jännä päivä ku on synnytystapa arvio ja kolmas ultra... katotaan jos vilauttais.. no muutaman viikon sisällä selviää joka tapauksessa[:)][:)][:)]

 
Saisinko udella tuolta kesäkuisten puolelta että osuko kaikilla oikeiks nää mitä ultrassa sanottiin? [:)] Ne siis ketkä on jo jakaantunut kahtia [:D] Onnittelut vaan kaikille! 
 
Takaisin
Top