Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Meillä on poikavalta taloudessa. Tässä kierrossa mistä raskaus sai alkunsa, oli seksiä pari päivää ennen ovista. Samanlailla oli edellisessä raskaudessa, josta syntyi tyttö. Mietin että olisiko tämäkin tyttö, vaikka muutoin prosentit näyttäis kyllä enemmän pojan puoleen. 😅
 
Meillä on tyttövalta mutta koska molempia jo on niin mulle kelpaa kumpi tahansa. Ei vielä pysty sanomaan oireiden perusteella yhtään mitään. Eikä ole fiiliksiä kumpaankaan suuntaan.
 
Tyttö entuudestaan, poikaa ehkä toivottais mut katotaa. Esikoisesta oli vahva tyttöfiilis, tästä nyt osaa vielä sanoa juuta eikä jaata. 😀
 
Meillä molempia, joten ihan sama kumpi🤍 Ja olisi toki muutenkin. Kuka uskoo kiinalaiseen kalenteriin? Meillä pitänyt aina paikkaansa😁
 
Meillä molempia, joten ihan sama kumpi🤍 Ja olisi toki muutenkin. Kuka uskoo kiinalaiseen kalenteriin? Meillä pitänyt aina paikkaansa😁
En mä ainakaan usko siihen. Ei ole pitänyt kaikkien aikaan paikkansa. Lapset on PPTTTT ja kiinalaisen mukaan ois pitänyt olla PTPPPT. Tän pitäis kiinalaisen mukaan olla poika.
 
Tämän mukaan olisi tulossa poika ja edellisessä raskaudessa oli etiäinen pojasta, nyt ei ole etiäisiä vielä tullut 😊
 
Meillä molempia, joten ihan sama kumpi🤍 Ja olisi toki muutenkin. Kuka uskoo kiinalaiseen kalenteriin? Meillä pitänyt aina paikkaansa😁
Esikoisen kohalla piti paikkansa.
Poikaa näyttäis nyt, se kävis oikein hyvin. 😀
 
Testin mukaan ois tyttö ja samat fiilikset on itelläkin 🤭 kumpi vaan tottakai kelpaa 🥰😁
 
Mä toivoisin tyttöä, mut oon melko varma että just siitä syystä sieltä tulee poika 😆 Tyttöraskaudessa mulla oli etovampaa oloa alkuraskaudessa ja oli paljon ruokia mitä en pystynyt syödä. Jännityksellä siis ootan mihin suuntaan lähtee kallistuu 😂
 
Ei ole aavistustakaan kumpi tulossa olis. En myöskään usko oikein ,että oireiden perusteella voi päätellä mitään. Hömpötystä moiset kalenterit mun mielestä myöskin😁 Meillä 2 poikaa, joten tyttö olis todella ihana yllätys😊. Pääasia kyllä on tietenkin se ,että on terve💛
 
Mä kurkkasin kans ton kalenterin. Sen mukaan meillä pitäis olla 2 tyttöä ja tulossa poika 😁 Meillä on ennestään tyttö ja poika.
 
Mä toivon tyttöjen perään poikaa mutta varmaan tulee taas tyttö. Ei oloista voi ainakaan tässä vaiheessa päätellä mitään.
 
Täällä kanssa kalenterin mukaan tyttö, mutta onhan nää vähän höpöhöpöä. Tai mistäs sitä tietää
 
Meillä entuudestaan 3 tyttöä. Veikkaisin, että tyttö tulee neljännestäkin, koska muutkin tyttöjä. Molemmat yhtä toivottuja. Poikaahan tuo mies tietysti toivoo ja sen kyllä ymmärrän. Esikoisesta ei haluttu tietää kumpi tulee. Nytkään en haluaisi, mutta mies niin vahvasti haluaa tietää, joten se sitten selvitetään kun sen aika tulee.
 
Saas nähdä. Kaksi tyttöä löytyy entuudestaan. Myös itselläni on pelkkiä siskoja :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Meillä molempia, joten ihan sama kumpi🤍 Ja olisi toki muutenkin. Kuka uskoo kiinalaiseen kalenteriin? Meillä pitänyt aina paikkaansa😁
Hei, minä kurkkasin heti kiinalaisesta kalenterista ja sen mukaan poika olisi itselle tulossa😄
 
Etiäinen on, että seuraavakin olisi poika. Toki tyttö olisi ihana lisä esikoispojan jälkeen, mutta onhan nuo pikkupojatkin aivan ihania! :Blue Heart:
 
Takaisin
Top