Tyttö vai poika?

Kiinalainen ennustaa taas tyttöä, kuten kahdesta edellisestäkin, jotka olleet tyttöjä :No Evil Monkey:
 
Testi sanoo poika, kiinalainen kalenteri tyttö 😄 Edellisessä raskaudessa oli ihan samat tulokset, poika tuli silloin. Tällä kertaa ehkä hieman enemmän tyttöolo, mut liekö vaan toiveajattelua, kun se ois itellä suurempana toiveena 🙄 tietenkin poikakin kelpaa yhtä hyvin; niin kuin joku jo kirjoitti, kaikki lapset ovat omia persoonia eikä sukupuolella ole niin väliä 😍 vähän erilaisia raskauoireita kyllä ollut nyt kuin viimeksi, mm. pahoinvointia, josta en ekassa raskaudessa kärsinyt ollenkaan 🤔 no mulla on vielä pitkä odotus, kun en aio selvittää sukupuolta etukäteen. Maaliskuusa sit nähdään tulos 🤭
 
Testi sanoi tyttö. Kiinalainen taas veikkaa poikaa. Miehellä on ajatus pojasta ja minulla enemmän tytöstä. Saas nähdä. 😊
 
Testistä poika, kiinalaisen mukaan tyttö. Itsellä vahva aavistus pojasta, mutta siihen voi toki liittyä paljon myös toiveita. Mies toivoo ensimmäiseksi poikaa. Mutta toki loppupeleissä ihan sama, kumpi tulee :love2
 
Äitini on kertonut minulle jo kaiken maailman vanhanajan konstit vauvan sukupuolen selvittämiseen🙈 Kuulemma sykkeestä, mielihaluista, rinnoista ja mahan muodosta voisi päätellä. Noh, mielihalujen perusteella poika ja sykkeen perusteella tyttö🙃
 
Äitini on kertonut minulle jo kaiken maailman vanhanajan konstit vauvan sukupuolen selvittämiseen🙈 Kuulemma sykkeestä, mielihaluista, rinnoista ja mahan muodosta voisi päätellä. Noh, mielihalujen perusteella poika ja sykkeen perusteella tyttö🙃
Tyttönen näkyi viimeisimmässä ultrassa❤️ Edelleenkin raskausoireet viittaavat kyllä poikaan, mutta näin ne raskaudet ovat yksilöllisiä😊
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, toisen testin mukaan poika. Mutta sillä ei ole mitään merkitystä 😁
 
Takaisin
Top