Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Tyttö tulis molempien testien mukaan. Itellä ei ole kyllä aavistustakaan. Jos pitäs jotakin veikata niin tyttöä kyllä veikkaisin. :)
 
Kiinalaisen mukana tulis tyttö ja testin mukaan poika:grin viimeks oli vahva tyttö olo ja tuli poika ja nyt fiiliksenä poika. Viimeksi kiinalainen oli oikeassa!
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö.
Esikoisesta kalenteri piti paikkansa, mutta kuopuksesta oli väärässä. Joten odotukset sen suhteen ei ole kovin korkealla. :laughing002

Testin mukaan poika.
 
Testin ja kiinalaisen kalenterin mukaan nyt olis tulossa tyttö. :dummy1:
 
Muokattu viimeksi:
Testi ennusti poikaa, kiinalainen kalenteri tyttöä. Kahdessa aiemmassa raskaudessa kiinalainen kalenteri on pitänyt paikkansa, joten hauska nähdä, osuuko tälläkin kertaa veikkaus kohdilleen :) itselläni on hyvin vahva poikaolo
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Sukupuolella ei ole merkitystä, molempia löytyy ennestään.
 
Testi sano 50/50, kiinalainen kalenteri arvioi poikaa.
Esikoisen kohdalla olin varma että poika tulee, tyttöhän hän sit oli :D kiinalainen kalenteri osui tuolloin kyllä oikeaan.
Oireista kyllä edellisraskaudessa piti paikkansa tuo että tyttö vie kauneuden :DD tässä nyt oireita odotellessa
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan olis tyttö, testin mukaan poika. Itellä vähän tyttöfiilis.
 
Kiinalainen sanoo tyttö, toinen testi taas poika. Ensimmäinen raskaus, niin ei mitään hajua, että kumpi olisi mahdollisesti tulossa :wink
 
Kiinalaisen mukaan tyttö ja testin mukaan poika:)
Kiinalainen pitänyt kyllä aiemmin paikkansa joten saa nähdä onko tänne nyt sitten tyttö tulossa
 
Molemmat testit ennustaa tyttöä, itellä on vahva veikkaus että kolmas poika tulee. Joskin raskaus vielä niin alussa ettei oo paljon oireita ehtinyt tulla. Pikku tytöntyllerö olis myös kovin tervetullut meille! :Heartred
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, testin mukaan poika. En ole kyllä mitään fiiliksiä saanut aikaisemmissakaan raskauksissa, eikä sellaisia olen nytkään. :wideyed:
 
Testi sanoo poika, kiinalainen kalenteri tyttö. Mulla ei ole ollut mitään selvää fiilistä, aika lailla 50/50. Itse toivon enemmän tyttöä ja mies poikaa, saa nähdä miten käy :joyful:
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen tyttö. Oma olo ihan mitäänsanomaton. Alkuraskaus oli helpompi kuin tytöstä niin olisikohan poika :rolleyes:
 
Takaisin
Top