Tyttö vai poika?

Kiinalainen syntymäkalenteri veikkaa tyttöä, mutta niin on veikannut kahden edellisenkin kohdalla ja molemmat poikia. Aika oireetonta menoa, yhtään ei tosin tee mieli suklaata eikä karkkia mitä edellisissä odotuksissa, oireetonta tosin nyttenkin niin kuin kaksi edellistäkin. Ultrassa selvinnee jemmaanko vielä poikien vaatetta tälle seuraavallekin.
 
Mulla ja miehellä on tällä kertaa jotenkin ihan poikaolo mutta tyttökin olisi ihana. Katsotaan kuinka käy. Pojan nimetkin tuntuvat jotenkin enemmän iskeviltä tällä kierroksella.
 
Testin mukaan voisi tulla poika, kiinalaisen mukaan tyttö. Oon aina halunnut tytön ensin, mutta nyt on tosi vahvasti poika-olo. Tällä hetkellä sillä ei oo kyllä väliäkään, mut tytölle olisi nimi valmiina ja pojan nimestä ei päästä miehen kanssa yhteisymmärrykseen, ja tuntuu että en tykkää mistään poikien nimistä, tai jos tykkään niin perheenjäsen tai tuttu on jo sen niminen :wacky:
 
Testin mukaan tulisi poika, kalenterin mukaan tyttö. Esikoinen kun on kyseessä, ei voi vetää johtopäätöksiä oloistakaan. Itselläni ei ole mitään tuntemusta, ehkä se tulee sitten, jos raskaus etenee pitemmälle.
 
En osaa sanoa. Poikaa veikkaisin, kun en ole oksennellut 24/7 tässä raskaudessa..
 
Kalenteri ja testi näyttäisivät molemmat tyttöä, ja mulla oli itsellä myös sellainen "tunne", mutta toisaalta en ole kovin pahoinvoiva, joten voisi se olla poikakin. Yhtä varmoja kaikki nämä ennusteet. :laughing002 Vielä ei pääse mahan muodosta arvailemaan. Mies ei missään nimessä halua tietää etukäteen, joten kai se on minunkin maltettava. En pystyisi kuitenkaan pitämään salaisuutta.
 
Testin mukaan poika tulossa. Mulla on myös poikaolo ollut kokoajan ja jotenkin näen tulevaisuuden pojan kanssa. Jännä nähdä kumpi sieltä tulee, kumpi vaan on tervetullut. :)
 
Testi näyttää tyttöä ja kalenteri poikaa. No jaa kunhan on terve niin se on pääasia. Mies toivoo poikaa sillä pohtii kovasti että miten ihmeessä osaa tytön kanssa olla. Olen itse maaseudun kasvatti ja rymynnyt peltohommissa ja lehmien keskellä. Pappa kielsi kolme asiaa: viikatteeseen en koske, sonnien puolelle ei ole mitään asiaa ja sirkkelistä pysyn kaukana. Ja on muuten pysynyt tähän päivään saakka :) Muuten olen saanut traktoria ajaa ja tehdä ihan kaikkea mitä veljenikin. :) Mutta selitäppä sama miehelle
 
Mulla on fiilis että poika tulisi. Tämä on meidän ensimmäinen ja erityisesti miehen kannalta se poika saattaisi olla jotenkin helpompi. Tulee sitten kumpi vain niin tietenkin on tervetullut. Jotenkin toivoisin, että saataisiin tulevaisuudessa sekä tyttö että poika, mutta saa nähdä miten käy! :)
 
Aavistelin tyttöä ja rakenneultrassa asia varmistui. :dummy1:
Kiinalainen syntymäkalenteri lupaili tyttöä myös.
 
Takaisin
Top