Tyttö vai poika?

Kiinalaisen kalenterin mukaan poika. Esikoisen kanssa osui oikeaan tyttöarpa, saa nähdä kuinka käy tämän :grin Me ollaan vähän toivottu poikaa, mutta ei kuitenkaan suoranaisesti väli kumpi tulee.
 
Kiinalainen povasi poikaa, kuten viimeksikin. Tyttö tosin tuli sillä kertaa. Vau:n testi oli yhtä pihalla kuin mäkin :grin

Mies toivoo tietysti poikaa, musta toinen tyttö olis ihana, mulla kun on vaan siskoja. Tulis myös sama syntymäkuukausi niin kävis samat vaatteet ja haalarit yms :rolleyes: Mutta ihan tosissaan, ei oo väliä kumpi tulee. Nimiä oon miettiny vaan tytölle, en viimekskään osannu yhtään ajatella pojalle nimeä. Päättäköön mies sitten.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö. Itse kyllä salaa toivon poikaa, mutta molemmat toki kelpaa :chicken:
 
Kiinalainen kalenteri ennustais tyttöä. Mulla ei oo yhtään oloja suuntaan eikä toiseen. Ehkä veikkaisin poikaa kun ei mulla muunlaisesta lapsesta oo kokemusta laughing6
 
Mulla ennusti kiinalainen kalenteri tyttöä, vaun testi poikaa :grin
Mulla ei ole itsellä kyllä harmaintakaan aavistusta kumpi olis tulossa :hilarious: Olotkin aika mietoja vielä :joyful:
 
Vaun testi povaa poikaa, kiinalainen kalenteri tyttöä. Kiinalainen kalenteri oli oikeassa esikoisen kohdalla, saa nähdä nyt :) itsellä ei vielä ole mitään fiilistä sukupuolesta. Esikoisesta oli poikafiilis, vaikka kaikki olettivat tyttöä, koska niitä oli meidän suvussa syntynyt vikat 20v. Oma fiilis piti paikkansa.
 
Periaatteessa ei oo sukupuoliodotuksia mutta oon huomannu että bongailen kokoajan hyviä tyttöjen nimiä vähän niin kuin vaihtoehdoiksi :smiley-angelic006
Onhan tässä viikkojakin kasassa ruhtinaalliset 5+1:laughing021
 
No tän mukaan edellisen olis pitänyt olla tyttö (sain pojan) ja nyt pitäis olla tulossa poika. Hmmm.... katsotaan. :grin
 
Ekassa oli todella vahva poika fiilis alusta asti. Nyt vähän sotkee mun kuudetta aistia kun oireet poikkeaa ekasta raskaudesta ja tyttöjen nimet istuu ajatukseen paremmin. Näin jopa unta tyttö vauvasta :hilarious:

Vau testi povaa tyttöä ja kiinalainen poikaa :rolleyes:
 
Kiinalainen kalenteri veikkaa poikaa, vautesti tyttöä. Itsellä on selkeä tyttöaavistus :happy:
 
Kaikkien testien mukaan poika olis tulossa. Hieman myös haaveissa olisi poika.. :oops:
 
Meillä kiinalainen kalenteri on näyttänyt toisen oikein, toisen väärin. Nyt näyttäisi kiinalainen kalenteri ja vaun testi poikaa.

Kaks aiempaa on siis poikia molemmat. :woot: Tyttöä toivoisin, kun tää kolmas jää meidän viimeiseksi ja haluaisin kovasti kokea äiti-tytär suhteen. Mutta luonnollisesti kunhan syliin asti saa tämän pienen, niin ei väliä mitä jalkojen välistä löytyy. :love7
 
Mulla kiinalainen kalenteri näytti tyttöä, myös vauvan sykkeet vastasi enempi tyttöä, poika kumminkin tulossa!
 
Syke korkea ja kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö, mutta itse veikkaan poikaa :pompus: parin kk päästä saattaa selvitä!
 
Mä veikkaisin poikaa mutta sen näkee tulevaisuudessa unia en oo nähnyt, testejä en oo tehnyt enkä vielä nimiäkään kunnolla miettinyt. Eiköhän sukupuoli raskauden aikana selviä
Kunhan pieni tulee turvallisesti maailmaan ja toivon mukaan terveenä niin on pääasia. Kelpaa kumpi vaan❤️
 
Takaisin
Top