Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan ois tyttö tuloillaan :dummy1:

Meidän esikoinen on poika ja kuopus tyttö, kumpi vaan ois nyt tervetullut :Heartred Ei ole ainakaan vielä tässä vaiheessa mitään tyttö- tai poikaoloja :happy:
 
Pahoinvoinnin vuoksi tekisi mieli sanoa, että tyttö tulossa. Esikoinen on poika, eikä ollut mitään pahoinvointia lainkaan.

Sukupuolella ei ole kyllä meille mitään merkitystä, en tykkää edes värikoodauksesta. Esikoisesta ei kysytty sukupuolta ultrassa, eikä tarkoitus ole nytkään sitä tehdä. Selviää sit aikanaan :)
 
Meillä on kaksi poikaa ennestään, kiinalaisen kalenterin mukaan pitikin olla.

Ja tadaa, kiinalaisen kalenterin mukaan pitäisi taas tulla poika. Eiköhän tää poika oo kunnes toisin todistetaan. :)
 
Oma fiilis oli ihan alussa poika ja testi netissä näytti poikaa, mutta mies tuumasi että hällä on ihan tyttö vibat ja nyt myöhemmin omakin kanta on horjunut etten kyllä osaa enää sanoa.. täytyy odottaa ultraa :hilarious:
 
Ajattelen, että olis poika, joten luultavasti on sitten tyttö. Tai kaksosia olen myös viime päivinä ajatellut...
 
Ei mitään hajua :dontknow
Toivottaisiin tyttöä, ja ystävä on varma että saadaan tyttö mutta tämän vaimo on taas ihan varma että tulee poika :laughing002
Siskoni lapset oon tiennyt kaikki oikein ennen kuin on edes kertonut raskaudesta :rolleyes:
 
Poika tulossa toisestakin kiinalaisen kalenterin mukaan.. meillä on sanonta että miehen suku ei tee kuin poikia.. niin kävi miehen veljelle, heille luvattiin tyttöä koko raskauden ajan kaikissa ultrissa, poika tuli.
 
Kiinalainen kalenteri povaa tyttöä. Meillä on ennestään kaksi poikaa ja heistä mulla ei ollut tällasta pahoinvointia mitä tässä raskaudessa on jo tähän mennessä ehtinyt olla.
 
Mulla on tyttöfiilis, koska esikoinen on poika ja tämä raskaus on alkanut jotenkin niin eri tavalla. Miehellä varma poikafiilis.

Mutta tässä kohtaa kai kuuluu sanoa, ettei sukupuolella ole tuon taivaallista merkitystä, mutta hauska nähdä kumpi on "oikeassa" :)
 
Kiinalainen kalenteri ja Vaun testi povaa molemmat tyttöä :hilarious: Se olis sitten kolmas.
 
Kiinalainen veikkas poikaa, mut jos hedelmöitys onki tapahtunu päivän-pari myöhemmin ni sitte povas tyttöä. Vaun testi veiklaa tyttöä. Itellä tällä hetkellä tyttö-fiilis mutta kaikki voi vielä muuttua.
Esikoinen on tyttö, hänestä oli pahoinvointia eka kolmannes mut muuten ei mitään. Junnu on poika ja hänestä oli järkky pahoinvointi koko raskauden ajan ja oksentelin ekat 14vkoa. Muutenki esikoisesta oli iho tosi hyvässä kunnossa eikä hiukset rasvottunu ollenkaan, pojasta taas iho oli onneton ja koko ajan sai pestä hiuksia.
Sukupuolella ei kuitenkaan oo väliä, kunhan on terve ja kaikki menis hyvin loppuun asti :)
 
Sormustesti povaa poikaa :Heartblue Mulla ja miehellä tähän asti pitäny paikkansa muut. Mulla näytti kaks tyttöö ja yhtä poikaa mut sit pojan nimiäisissä tehtiin ystävälle joka raskaana ja sit se teki mulle niin näytti vielä yhtä poikaa. Nyt sit tosiaan odotan sitä neljättä! :shy:
 
Kiinalainen kalenteri ennustaa tyttöä, mutta niin se teki kyllä enaimmäisestäkin ja poika tuli kuitenkin :hilarious: toivoisin vähän tyttöä... Miehen puolella on aika poikavoittoinen suku niin saa nähdä onko turha toivo :rolleyes:
 
Mun äidin puolen sukuun tulee pelkkiä tyttöjä, edellinen poika on syntynyt 50-luvulla. :hilarious: Eipä kyllä olla kovin runsaasti sikiävää sakkiakaan et ei sillä, äidillä on kaksi sisarusta ja kaikki siinä katraassa on tehneet 1-2 tyttöä, joista osa on ehtinyt tekemään lisää tyttöjä. Että sillä perusteella veikkaisin tyttöä, mutta toisaalta nyt voisi olla tilastollisesti pojan vuoro. En osaa edes yhtään miettiä kumpaa toivoisin.
 
Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä. Niin kyllä näytti esikoisestakin ja hän on poika. Nyt on myös vahvasti sellainen olo että tulisi tyttö. Esikoisesta ei ollut mitään oloja kumpaankaan suuntaan.
 
Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä ja toinen testi poikaa :dummy1: :dummy: kumpi vaan saa tulla :Heartbigred
 
Kiinalaisen mukaan tyttö, toisen testin mukaan poika. Itellä on sellanen olo ollut et ois poika :)
 
Takaisin
Top