Tyttö vai poika?

Mulla oli ekassa raskaudessa melkein kaikki ’tyttöraskauden’ oireet ja merkit, paitsi ns ’poikamaha’. Sykkeet oli korkeat aina ja pahoinvointi ihan kammottavaa jne. Poika sieltä tulla tupsahti :D Hauska oli koko raskausaika arvuutella, kumpi tulee, me kun ei etukäteen selvitetty sukupuolta, eikä nytkään aiota. Itellä ei oo mitään tunnetta oikein ollut suuntaan eikä toiseen.
 
Meillä mies veikkaa poikaa. Itsestä on tuntunut, että olisi tyttö tulossa, mutta nyt viime viikkoina ehkä vähän muuttunut tunne. Tiedä sitten...no parin kuukauden päähän on varattuna rakenneultra, jonka jälkeen sitten todennäköisesti tiedetään.
 
Täällä jatkuu vahva poika fiilis. Pahoinvointia ei ole ollut ja tulee syötyä normaalia enemmän. Dopplerilla sykkeet oli 125-151 väliä, enimmäkseen 130-140 välillä. Sykkeet kyllä oli vielä haastava löytää ja ne katos vähän väliä. Taitaa vilkas tapaus olla.. :)

Niin ja vauvamaha jo näkyy vähän, on huomattavasti ylempänä kuin esikoisesta, joka on tyttö. :cool:
 
Täällä tyttö olo vahvistuu vaan koko ajan :rolleyes: dopplerilla löysin perjantaina ekaa kertaa sykkeen, keskiarvo sykkeelle oli siinä 160 kieppeillä. Esikoispojasta sykkeet oli siinä noin 130-140 kieppeillä. :D
 
Nyt mennään puhtaasti fiilis pohjalla... tyttöfiilis on itsellä. Sykkeiden tiheydestä ei ole havaintoa kun en tajunnut varhaisultrassa kysyä :wink pääasia oli että kohdun sisäinen raskaus ja että syke löytyi :Heartred enkä ajatellu hankkia dopleria kun en ole aikaisempien aikaankaan tarvinnut, stressaisin vaan siitäkin sitten jos en heti löydä tms.

No, mutta siis verrattuna omiin aikaisempiin kokemuksiin tyttöjen ja poikien odotusajalta niin tämä muistuttaa tyttöraskauksia:Heartpink. Rinnanpäät olleet tyttöjen aikaan ihan sairaan kipeät, heti kun pahoinvointi alkoi niin kipeytyi rinnanpäät niin että liivien pitämisestä on tullut todella epämukavaa. Tätä ei poikien kohdalla ole ollut.

Mutta eihän mikään ole varmaa ennen kuin nyytti on sylissä ja pääasia toki on että vauva olisi terve, olipa kumpaa sukupuolta tahansa:Heartpink:Heartblue Fiilikset on vaan kovasti tytön suuntaan :love7
 
En tiiä toivonko niin paljon poikaa, että mulla on sen takia pelkästään tosi vahva poikaolo. Pahoinvointi oli taas raju, mutta se oli/on erillaisempaa kuin edellisissä raskauksissa. Nyt pahin aika kesti vain kaksi viikkoa, ennen samaa ollut 7-12 viikkoa. Lisäksi mulla on mielihalut ihan erit kuin tyttöjä odottaessa, silloin maistui kaikki makea ja raikas, nyt maistuu kaikki suolainen ja rasvainen ja eritoten jauheliha mikä oli ehdoton ei tyttöjen alkuraskauden aikana :D
Sykkeitä ei olla tältä vielä kuultu kertaakaan, niin niitä ei pysty vertaamaan. Tytöillä ne oli aina korkeat.

Mua pelottaa jo valmiiksi, että petyn jos saadaan taas tyttölupaus rakenneultrassa. Jotenkin niin kovasti toivoo poikaa ja tiedän että mieskin sitä toivoo. Vaikka tiedän myös, että ihan yhtä rakas vauva on oli hän kumpaa sukupuolta tahansa, suurin toive on kuitenkin että olisi terve :Heartred

Oon ihan luvattoman paljon aikaa käyttänyt tämän miettimiseen, meillä ei ole edes ekaa ultraa ollut eikä olla vielä varmoja, onko siellä edes ketään, niin on ihan idioottiolo. En mä ennen oo tällaisia ajatuksia pyöritellyt, etenkään tässä vaiheessa raskautta :eek:

Onko kellään aikaisemmissa raskauksissa tullut pettymisen tunteita sukupuolesta? Menikö ne nopeasti ohi?
 
Itseäni lähinnä ärsytti aina muiden arvailut sukupuolesta (ennenkuin saatiin rakenneultrasta selkeämpää varmistusta). Huomasin kimpaantuvani ihan raivon partaalle kun jotkut lähimmät ennustivat tulevaksi tyttöä ja itse toivottiin poikaa :rolleyes: ehkä hormoneilla oli jotain osuutta asiaano_O mutta joo, ollaan saatu molempia ja ollaan itse oltu aina tuloksesta niin onnellisia:Heartred:Heartred:Heartblue:Heartblue mutta osaa se ihmisten kommentitkin nostattaa raivoa kun itsellä toisenlaiset ajatukset/toiveet :angryfire
 
No joo tuo muiden ihmisten arvailut vielä.. Meillä on tosi tyttövoittoinen suku ja KAIKKI sukulaiset on heti sanoneet, että sieltähän se kolmas tyttö sitten tulee, ei meidän suvussa tehdä poikia jne. Niin kyllä se ärsyttää. Se on varmaan jo pelkästään yksi syy mikä sitä poikaa saa toivomaan entistä enemmän :D
 
Kaikki kaverit on sitä mieltä et meille ois poika tulossa ja mun siskokin sano et poika se on. Tuntuu ihan oudolta kun ite miehen kanssa molemmat niin tyttöä odotetaan. Nyt oon alkanu näkee unia et rakenne ultrassa näkyy poika ja oon niissä unissa niin pettynyt ja surullinen siitä et kaikki muut tiesi paitsi minä :/ oikeesti olen kyllä ihan yhtä onnellinen on kumpi tahansa mutta kyllä vahvan tyttö olon jälkeen olis pieni shokki saadakin kuulla odottavansa poikaa :D onneks enää kuukausi rakenneultraan!
 
Tyttö! Poikien raskaus aika oli vain, mutta tytön raskaus oli yhtä oksettava kuin nytkin.
 
Tyttöfiilis kyllä on, mutta ehkä se on myös siksi, että tyttöä ehkä enemmän toivoisin. Tietenkin molemmat ovat ihan yhtä tervetulleita.
 
Tyttöolo ollut tähän saakka mutta nyt onkin yhtäkkiä ollut välillä poikaolo...
 
Takaisin
Top