Tyttö vai poika?

TYTTÖMAHA VAI POIKAMAHA?

  • tyttö

    Äänet: 7 63.6%
  • poika

    Äänet: 4 36.4%

  • Kaikki äänestäjät
    11
  • Poll closed .

Tyyne-78

Vasta-alkaja
Mitä mieltä olette onko tämä tyttö vai poika joka täällä asustaa?
IMG_2380.JPG IMG_2379.JPG
 
Last edited by a moderator:
Kuva selkäpuolelta ois hyvä. Jos näkyy selän puoleltakin että olet raskaana ni poika, jos ei ni tyttö :grin (äänestin ny kuitenki vaikkei sitä selkäpuolen kuvaa oo :) )
 
Mulla poika maha oli tosi pieni ja siro plus mulla oli mahassa ihon pigmentti häiriö.. semmonen viiva navasta pystysuuntaan.. mun mutsi sillon sano että se on selkeä pojan merkki :D ja mun sisko kun odotti likkojaan niin molemmilla kerroilla maha oli todella iso sekä leveä.
 
Kun odotin tyttöä niin monet sanoivat mahan olevan pojan mallinen ja että poika sieltä tulee. Itse naureskelin mielessäni kun tiesin satavarmasti odottavani tyttöä. Poikaa odottaessa maha oli varsinkin lopussa valtava ja varmasti näkyi takaapäinkin.
 
Mulla oli suht pieni maha ja linea negra jatkui navan yli. Edestä tai takaa ei olis huomannut mahaa, mutta sivulta kyllä joo. :-D ja tyttö tuli, vaikka poikaa ennustettiin. Mäkin olen kuullut että tyttö maha leviää sivuille, eli näkyy takaa päin. Vaikka oikeestihan se mahan muoto riippuu vatsalihaksista ja vauvan asennosta, eikä sukupuolesta. Mutta hauska näillä on leikkiä. :-)
 
Takaisin
Top