Tyttö vai poika? Vol 2.0

Minsu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Laitetaanpa jälleen äänestys pystyyn. Onko intuitio lapsen sukupuolesta kenties muuttunut, pysynyt samana vai tuntuuko, ettet yhtään osaa arvata?
 
Laittakaa lisäksi kommenttikenttään vastauksenne (halutessanne) ja muutakin aiheeseen liittyvää, niin voidaan samalla käydä keskustelua tästä sukupuoliasiasta.
 
Tämä on siis ihan puhtaasti leikkimielinen arvuuttelu. Itselleni ainakin tärkeintä on itse lapsi, sukupuolella ei väliä. Silti alkuraskauden ajatus pojasta oli hyvin vahva. Nyt en enää oikein osaa sanoa. Olisko Matin sanoin fifty-sixty...
 
Äänestysaikaa Vappuun saakka!
 
Eihän sillä sukupuolella tosissaan ole mitään väliä....mutta kun nyt kerran lähdetään arvuuttelemaan niin....poikaa voisin odotella. se olis kiva yllätys mulle kun ei minun puolelta noita poikia niin kamalasti ole tupsahtanut. Mies ja hänen sukulaisensa odottaisivat tyttöä, ihan sen vuoksi että miehelläni on 3 veljeä:D...siispä haluaisivat välillä tytön sukuun:D en tiedä, sen näkee sitten, kummatkin vaihtoehdot ovat tervetulleita:)
 
Ihanaa arvuutella kumpi tulee, tosin pääasia on että terve olisi!
Mutta ajatus voisi vieläkin vahvistua pojan puoleen. Kun vertailen edellistä raskautta ja jotenkin oma tunne olisi sinne päin,
tosin mukavaa olisi jos tyttö tulisi, kaikki olis valmiina esikolta :)
 
Veikkasin tyttöä, ihan omien aatosten mukaan.. perjantaina oli eka ultra ja vauva liikkui tosi kovasti, mihin sisko kommentoi "selvä tyttö". Näytin miehelle ultraäänikuvaa, ja hän tokaisi "selvä poika".. No joo... ei oikeasti aavistustakaan, ja hyvä niin. Vielä en tiedä, haluanko sukupuolen selville seuraavassa ultrassa vai en. Täytyy miettiä... 
 
Kyllä vahva intuitio tytöstä on! On ollut kyllä kaikilla, joille asiasta olen sanonut! Paras ystäväni tänään sanoi, ettei hänellä käynyt mielessäkään, että se saattaisi olla poika. Who knows. Kyllä itsekin haluaisin shoppailla vauvalle kaikkea pinkkiä ja punaista! Mutta jos se on poika niin mikäs siinä :D Aivan yhtä tervetullut, vaikkei mamma saisikaan ostaa superherkullisen värisiä vaatteita! :D
 
Vaikeaa.. Yleisesti meillä paremmat mahdollisuudet poikaan, kun sukupuoli tulee miehen puolelta (siellä poikia todella paljon enemmän kuin tyttöjä). Tosin jos pitäisi oireista päätellä, niin tyttö veikkaisin: painoa tulee melko helposti, kaikki ruoka maittaa (niin suolainen kuin makea), pahaa oloa ja ihokarvat kasvavat todella nopeasti (sääriä saa olla ajelemassa koko ajan): tosin en ole varma voiko oireista sukupuolta päätellä. Me kysymme sukupuolta, sillä meillä poikamahdollisuudet ovat jotain 80/100. Tyttö olisi kiva yllätys, mutta poika todennäköisempi.
 
En osaa sanoa yhtää kumpi tulee.

Eikös silläkin ole väliä, että miten hedelmöitys ajottuu ovulaation aikoihin?
Tyttösiittiöt ovat pitkäikäisempiä odottaessaan munasolua, mutta poikasiittiöt nopeampia uimaan.
Testasin kyllä oviksen. Yritystä oli nii kovasti, etten osaa sanoa oisko joku tyttö ehtinyt odottelemaan sopiville mestoille, ennenkuin seuraavan kerran pojat tulee ja kirii voittoon.

Rakenneultrassa kysytään sukupuoli, jos vaan näkyy sitten.
 
Mulla on jotenki ollu alusta lähtien tunne, että poika. Samaa sanoi mies, ku käytiin NP-ultrassa. (Salaa kyl toivotaan tyttöä...)
Ja juu, mekin kysytään se heti, ku on vaa mahdollista tietää
 
Jotenkin on sellainen tunne että tyttö olisi tulossa... Ehkä hieman sen mukaan ajateltuna myös että milloin hedelmöittyminen on laskujen mukaan tapahtunut. Jos vaan ultrassa näkyy niin mielellään otetaan selvää kumpi sieltä on tulossa [:)]
 
Meilläkään ei ole väliä kumpiko tulee, mieskään ei odotan varsinaisesti kumpaakaan vain tokaisi ettei sillä ole väliä kumpiko se on, kunhan on terve.
Mulla on ollut ihan selvä alitajunta siitä että poika se on, heti raskaustestin tehtyäni. Joten meillä puhutaanki vain Iivarista, ei mistään vauvasta :D
Pettymyt ei tietenkään ole vaikka sieltä sitten tulisikin Iita :) Hauska näitä asioita on pohtia. Ja kaupassakin on kiva ostoksilla puhua vain Iivarista eikä vauvasta, niin se tuntuu jo joltai olemassa olevalta henkilöltä eikä pelkältä vauvalta :)
Me ei haluta tietää sukupuolta etukäteen, ollaan vanhanaikaisia :)
 
Mä kans epäilen, että meille tulee toinen tyttö :) Miehen veljellä 3 tyttöä. Poikia ei ollenkaan.

Meille ei sukupuolella ole väliä. Muutenkaan meillä lasten "teko" ei ole helppoa... Onnellisia ollaan, että tpinen on tulossa :D
 
Sen perusteella miten on ultrankin perusteella hedelmöittyminen tapahtunut, on kyllä suuremmat todennäköisyydet poikaan. Mutta silti mä odotan sitä yllätysvauvaa, joten eikös se senkin mukaan sitten voisi olla tyttö? [;)]

Joten meillä menee toiveet ja ajatukset aika Nykäsesti fifty-sixty.
 
"Poikaa toivon edelleen, mutta mutta mutta... Kaipa sieltä sitten kuitenkin mun "kiusaksi" tulee tyttö :D :D :P
 
Enää vähän reilu kuukausi rakenneultraan...
Mies ehdotti pojalle nimeä, nyt on sitten molemmille jo vähän mietittynä.
Mulla kun on jo tytön nimi aika vahvana mielessä.
Kun vain lapsonen voisi siellä hyvin, ja paljastaisi kiltisti salaisuuden.
 
Mulla on vähän enemmän poika-olo. Tai ehkä se toisaalta johtuu siitä, että meidän perheessä on poika-vähemmistö. Mulla on ennestään 1 poika ja 2 tyttöä, miehellä 2 tyttöä. Ja kun meidän lapset kuuli vauva-uutisen, niin poika, 13 v, totesi samantien: toivottavasti se on poika, näitä tyttöjä on jo näin monta.
Ja taitavat mummotkin poikaa odottaa.
Mut toisaalta jos on tyttö, tulee halvemmaksi: on noita vaaleanpunaisia prinsessa tavaroita nurkat pullollaan ;)

Mut aion kyllä sukupuolen kysyä rakenneultrassa.
 
itsekin olen ultran jälkeen alkanu enemmän uskoa siihen, että meille on poika tulossa, kun ultrassa laskettuaikakin muuttu.. Ja tosiaan kun en muista milloin es harrasteltiin silloin tammikuussa, kun niitä kertoja oli niin harvassa :D joten uskon että se on tärpännyt suoraan yhden kerran aikana ja poika olis uinu nopeiden :P mies tietysti on innoissaan, ku olen puhunu sille että aika varmasti pötkö on poika, joten mies kutsuu pötköä jo ÄiJÄksi :D mulle on vain tärkeintä tällä hetkellä, että kaikki on kunnossa ja ei olla viel päätetty kysytäänks kumpi olis tuloillaan :) ehkä lopppujen lopuksi sitten kysytään se ;)
 
Itse luulen vauvan olevan tyttö ihan vaan sen takia, kun anoppi oli nähnyt unta, että saan tytön ja n'äin myös itse että synnytin tytön.
 
Näyttäisi siltä, että pojat voitti tämän äänestyksen 16-12. EOS 5.
 
TuuliEnkelin Rakenneultra-keskustelussa taas ollaan tasatilanteessa 12-12, kun lisäsin sinne juuri oman poika-arvauksemme (jos nyt oikein laskin).
 
On se vaan aika jännää nähdä, pitääkö nämä arvailut paikkaansa kenellä :)
 
Kiitos osallistumisista!
 
Takaisin
Top