Tyttö- tai poikaolo - Aavistitko sukupuolen?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla ollut aavistuksia raskausaikana lapsen sulupuolesta? Uskotko, että sen voi tietää ilman ultraa?

Itselläni ei ollut esikoisesta oloja ja kuopuksesta oli tyttöolo. Molemmat on poikia. Sisäinen silmäni taitaa olla aika sumuinen. 😂 Sen sijaan pelkäsin koko esikoisen loppuraskauden hänen olevan perätilassa ja niinpä sitten olikin. (Asia selvisi synnytyksen alettua.)

En tiedä. En kyllä luottanut kumpaankaan oloon. Esikoisen kohdalla toivoin tyttöä. Tyttö tuli. Ja kuopuksen kohdalla inspiraatio vauvaan lähti tytön nimestä ja tyttö tuli ja sen nimen myös sai. Eli oliko vaisto vai sattuma jaa a sen kun tietäs. En kyllä ikinä luottanut omiin fiiliksiin. Aina hoin miehellä että poika sieltä tulee kun tyttöä mietin. Ei sillä että sillä olisi mitään väliä varsinaisesti ollut, mutta pakkohan sen olisi mennä päinvastoin😂.

Ei mullakaan ollut aavistuksia kummastakaan tai kumminkaan päin. Perinteiset ennusmerkitkin (mieliteot, masunmuodot, sykkeet yms) meni molemmista vastoin yleisesti väitettyä 🤣 Mut toisaalta se että tokassa oli hiukan erilaiset oireet kuin ekasta (mm. vain yksittäisiä selkäfinnejä kun esikoisesta räjähti koko yläselkä täyteen, sekä jo aiemmin mainittujen ennustusoireiden päinvastaisuus) ois voinut vihjata että syntyy eri kuin ekalla kertaa 😁

En edes meinannut ensin uskoa nt-ultrassa sukupuoliennustetta, kun olin ihan varma, että poika on tulossa. 🙈 Tyttö tuli eli täälläkin jotain rähmää kristallipallossa.

Mä arvasin molemmat väärin 😄 Esikoisesta oli poikaolo, mutta nipt kertoi olevan tyttö ja ultrat myöhemmin oli tietysti samaa mieltä. Kuopuksen ajattelin sitten myös olevan tyttö, mutta ultrissa näkyikin olevan poika.

Esikoisesta olin ensimmäisestä raskaustestistä lähtien varma että on poika ja niin hän olikin. Toisesta ei tullut mitään tunnetta enkä yhtään tiennyt oisko tyttö vai poika, pahoinvoinnin vuoksi aloin veikkaamaan tyttöä vaikka ei varmaa tunnetta ollut. Poika sekin kuitenkin oli 😅

Esikoisesta oli alusta asti vahva tyttöfiilis eikä se missään kohtaa muuttunut ja tyttöhän sieltä tuli🫶🏼 nyt kakkosesta vahva poika fiilis jo nyt🙈 saa nähdä pitääkö nytkin tuntemukset paikkansa🤔

Esikoisesta muistan, ettei mulla ollut mitään mielikuvaa tai tuntemusta kumpaankaan suuntaan. Tyttö tuli.
Kakkosen aikana oli alun pahoinvointi ihan erilaista kuin ekalla kertaa, niin olisi voinut ajatella, että olisi jo tullut poikaolo, mut ei mitään hajua sittenkään. Rakenneultra vahvisti selvästi pienen pojan olemassaolon.
Tämän viimeisen kohdalla olo oli alkuun samanlainen kuin toisessa raskaudessa, niin mietin, että tuleeko toinen poika. Kun olo ei kuitenkaan helpottanut kolmen ekan kuukauden jälkeen, niin aloin arvella tytön olevan tulossa. Se pitikin paikkansa.

Jostain syystä (ehkä tottumuksesta?) katselen automaattisesti tyttöjen juttuja jo kaupassa. Minulla on siis kaksi tyttöä jo ennestään.

Esikoisesta mulla taisi olla hiljainen toive, että olisi tyttö. Mutta kun jälkeenpäin katselin hankkimiani vauvanvaatteita (ennen kuin tiesin sukupuolta), niin ne oli jotenkin jälkeenpäin ihan selkeitä poikavaatteita. Ehkä mä siis kuitenkin jotenkin tiesin? ☺️
Seuraavasta odotin toista poikaa, mutta tuli tyttö.

Aina olen ajatellut, että multa puuttuu vielä yksi poika, mutta nyt kun olen raskaana se tunne on jotenkin hiljentynyt ja olen alkanut epäilemään, että olisiko seuraava kuitenkin tyttö. 🤷🏼‍♀️😆

Ei niin minkäänlaisia oloja ollut enkä ihan ymmärrä, mitä ne sellaiset olot oikein vois olla. 🤣 Pojat tuli ja sukupuoli pysyi toiveeni mukaan salaisuutena loppuun asti, vaikka ultrassa hypättiin vähän väliä. 🩵

Itse olin raskauden alussa täydellisen varma että tuun saamaan tyttölapsen. Näin uniakin tyttärestä.

Sit kun sain tietää että olenkin pojan äiti niin en millään meinannut uskoa sitä ennen kuin olin synnyttänyt ja pitelin lastani 🤭

Nyt oon todennut että ihan hyvä pojan äiti musta on tainnut tulla, silloin raskaana ollessa se oli vain tosi vaikea kuvitelma kun mun suku on naispainotteista.

Nyt tuntuma on peräti päinvastoin, en osaa kuvitella olevani tytön äiti ja oon lyönyt leikkimieliset vedot että tulen saamaan vain poikia 🤣

Esikoisesta olin satavarma, että on tyttö rv8-> ja tyttöhän sieltä tuli. Nyt on hieman epävarma olo, mutta kallistuisin poikaan. Katsotaan parin viikon päästä kun on sama rv kuin esikoisesta, että onko tunne vahvistunut😂😂

Takaisin