tyttö tai poika?

Mulla on ollut melkein alusta asti tunne, että poika tulee ja eilen se varmistui :) poika tulee! Kumpikin olisi käynyt, mutta jotenkin hauska että aavistus osui oikeaan :)
 
Tyttö pitäisi olla meille matkalla, ihan mukavaa kun poika tuli ekalla "kiekalla". :) Äidinvaistoilla ei meillä kyllä paljon ole sanomista: poikaa odottaessani luulin odottavani tyttöä, ja nyt oli enemmän poikaolo, että juu silleen... :D
 
Mä olin ihan varma pojasta! Kunnes sitte ultrassa lupailtiin pikku prinsessaa :Heartred Molemmat käy, pääasia että kaikki näytti olevan hyvin :)
 
Meille tulee poika ja poikafiilista ovat puoltaneet ainakin lihan- ja juustonhimo seka raskauspahoinvoinnin puute. Koko raskausaikana olen oksentanut varmaan jotain kaksi kertaa ja silloinkin vain pikku-puklautuksia. Nyt jalkeen pain tuntuu jopa naurettavalle, etta olen ollut huolissani jostain raskauspahoinvoinnin puutteesta. Rakenneultrassa kaikki oli ok. Tsemppia kaikille lokakuun odottajille! :)
 
Poitsu matkalla meillekkin. Vähäisen pahoinvoinnín takia sitä epäilinkin.. Nyt vaan kaivelemaan pojan vanhoja vaatteita pikkuveljelle :Heartred
 
Heh, olin alusta asti ihan varma että tyttö tulee, sanoin miehellekkin että hämmennyn suunnattomasti jos onkin poika. Noh, nyt tiistaina oyssissa käydessäni näkyi niin selkeä pippeli kuvissa, että ei olis enää lääkärinkään tarvinnut sanoa mitään :laughing002 Ei onneksi minua haittaa yhtään, tiedän tulevani pojan kanssa yhtä hyvin toimeen kuin tytönkin, ja toisaalta huippua kun pääsee opettamaan pojalleen pienestä asti oman ammatin salat ja saa myöhemmällä iällä remppakaverin autotalliin (kyllä, olen autoasentaja ammatiltani) :D Mieshän tietenkin oli onnesta soikeana vaikkei sitä myöntänytkään :wink
 
Takaisin
Top