tyttö tai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sophie82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sophie82

Kommentoinnin ninja
Kumpaa olette toivoneet, entä onko tunne että kumpi sieltä on tulossa? Tai ehkä joku jo tietää kumpi sieltä on tulossa?

Mä oon ihan varma että meille tulee tyttö!
Mutta sitten taas...no, ei sitä kuitenkaan voi olla ihan 100% varma :) Sillä, tuleeko sieltä poika tai tyttö, ei ole niin kovin suurta merkitystä, mutta nyt on vaan sellainen tuntuma että tää olis pikkusisko.
Reilun viikon päästä ultraan, sitten toivottavasti selviää! En malta pitää yllätyksenä lokakuulle vaan haluan ehdottomasti tietää kumpi siellä on!

Poikafiilis on kyllä. On samanlaiset kuviot kun edellisessä. Tietysti aikaa on kulunut jo 8 vuotta.. Mutta jospa se ensi viikolla selviää kun on rakenneultra. Toivoa en osaa, molempia ennestäänkin.

Mulla on ihan tyttöfiilis. Samankaltainen raskaus kuin edellinenkin, niin siitä päättelen. 27.5 selviää olenko oikeassa. Ja ehdottomasti haluan ennalta tietää tuleeko pikkusisko vai -veli.

En osaa sanoa miksi niin, mutta poikaa toivoisin. Maailma on muutenkin tarpeeksi rankka paikka, tytot ja naiset karsivat monesti enemman. Mitaan sen kummempaa fiilista ei asian suhteen ole. Odotan esikoista, joten en osaa suhteuttaa kokemuksiani mihinkaan aikaisemmin koettuun. Asia selvinnee 12.6. :)

Poika tulee. Oon ihan 100% varma asiasta. Esikoista odotellessa, hänkin on siis poika,
Ei mulla ollut muita oloja kuin yliherkkä hajuaisti ja jotkut tietyt ruoat eto. Samoin tässä raskaudessa, siitä tiesinkin olevani pienen päin, kun hajuaistini oli yhtäkkiä parantunut huomattavasti =)
Mutta JOS tämä uus tulokas onkin tyttö, voi tulla aikamoinen shokkitilanne :D

Noh, 2vkon pääst selviää mahdollisesti.

Täällä ollaan niin varmoja tytöstä! Haluan sen verran uskoa näihin "legendoihin", että rajulla pahoinvoinnilla ja sillä, että liha on kuvottanut aivan järjettömästi koko ajan, saa vain tyttöjä :D Hölmöähän se on, varsinkin kun tulokas on esikoinen, eikä ole raskautta, johon verrata. Vauvanvaatteet, joita olen ostanut ovat todella tyttömäisiä, mutta olen perustellut itselleni, että ovat niin hyviä löytöjä hyvään hintaan, että jos ultrassa ilmenee poika, voin myydä ne hyvään hintaan eteenpäin.. Tai sitten en raaski, vaan jätän ne odottamaan seuraavaa tulokasta ;)

Saria1, jos tuo pitaa paikkaansa niin meille tulee poika. En ole oksennellut koko raskaus aikana (nyt rv 17+3) ja liha on maistunut hyvin (rasvaa lukuunottamatta). Voi kunpa tuo olisikin totta! :smiley-bounce012
Toisekseen olen hieman katsellut jo vaatteita ja koen pinkki-ellotusta. Poikavauvojen vaatteet nyt vain ovat coolimpia ja kaikin puolin mukavampia... Pinkit, liilat, royhelot, rusetit ja glitterit... Ei vaan ole mun juttu!

Sain nyt eilen, aitienpaivana, kerrottua raskaudestani kotiin ja mummo-uutinen oli oikein maittava uutinen. :)

Meillä on tunne, että on tyttö tulossa. En tiedä mistä johtuu. Vauvan isä ja mummo ovat molemmat nähneet unia jossa poika. Mullakin taisi olla ihan alussa uni että oli kaksi poikaa.. mutta silti uskotaan, että tyttö olisi tulossa. Jopa työnimi on muuttunut tytön nimeksi jonka olemme ajatelleet antaa vauvalle.. hih.. saas nähdä, meillä on tarkoitus odottaa syntymään saakka kumpi sieltä tulee!

Littlered, jos meille syntyy tyttö niin hänelle ei tule yhtäkään vaaleanpunaista hörhelömekkoa! Vaikka miehen siskot varmasti sellaisia yrittävät tyrkyttää niin mun vauvasta ei tule mitään prinsessaa, ainakaan pukeutumisensa puolesta! Vauva saa pukeutua rennosti kuten äitinsä, ilman turhia hömpötyksiä :)

Täällä olisi ehkä enemmän toiveena tyttö kun tuo esikoinen on poika, mutta pääasiahan on, että kaikki on kunnossa! Ihana olisi kyllä saada toinen vilperttikin tänne touhuamaan! :) Itse ehkä ajattelisin, että poika on tulossa, mutta mies sano, että vatsa on erinäköinen kuin viimeksi, joten tyttö tulee! Saas nähdä kumpi on oikeassa! ;)

Mä olen kans tutkinut kaikki uskomukset siitä mistä voi päätellä ja ennustaa vauvan sukupuolta, vaikka tiedänkin ettei ne aina pidä paikkaansa ja ovat joskus jopa päinvastaisia keskenään. Isä toivoisi poikaa, mutta eikö ne kaikki miehet näe itsensä pelaamassa jalkapalloa oman pojan kanssa ;)
Näiden kaikkien uskomusten (syke, mitä tekee mieli syödä ja mitä ei, muutokset omassa kehossa ja mahan muoto) ja oman fiiliksen perusteella mulla on ollut myös poikaolo.

Olisi kiva kuulla, mistä teille on nuo "fiilikset" tulleet ja sitten vertailla siihen kun mahdollisesti rakenneultrassa sukupuolen saa tietää :)

- Mulla siis alussa teki paljon normaalia enemmän mieli roskaruokaa, en siis ennen raskautta syönyt esim. hampurilaisia juuri ikinä mutta silloin oli pakko muutaman kerran poiketa burgerille. Jostain luin että raskaampaa ruokaa mielii poikaa odottavat. Omalla äidilläni tämä oli pitänyt paikkansa.
- Jossain sanottiin että poikaa odottavien kehon testosteronipitoisuuden takia myös äidissä tapahtuu ulkoisia muutoksia, kuten vatsaan kasvaa karvapeite. Minulle on kyllä käynyt näin :D
- ”Poikasiittiöt” nopeampia uimareita, ”tyttösiittiöt” elävät pitempään < väite suhteessa ovulaatioon tämä tukisi myös tätä poika-oloa
- Syke on ollut 120-140 välillä kaikilla kerroilla kun ääniä on kuunneltu

Kiinalainen kalenteri kyllä sanoo että saan tytön.

Oli lapsi kumpi hyvänsä niin on hän 100% tervetullut ja rakas! Ja kyllähän tytötkin voi pelata jalkapalloa!

Meillä varmistui tänään ultrassa että mahassa on tyttö!
Tosi hassua, koska mulla on koko raskausajan ollut sellanen olo että tyttö siellä on, ja vasta viime viikolla aloin näitä lihanhimoennusteita lukiessani ajattelemaan että mitäs jos se onkin poika!
Mulla oli alkuraskaudesta äklötyspahoinvointia, joka loppui tosin jo josku viikolla 10/11. Ja tässä raskaudessa mun on tehnyt mieli ihan kamalasti lihaa, makkaraa ja proteiineja (!) joten ainakaan mun tapauksessa toi lihanhimo+poika ei pidä paikkaansa.

Mulla on myös ollut ihan kamala sitrushedelmä-himo, tällä hetkellä verigreippi on se kaikista paras himoruoka, ja olen kuullut että sitrushimo on yhtä kuin tyttö. Tämä piti paikkaansa myös esikoista odottaessa, joka oli myös tyttö. Mutta tiedä näistä sitten....

Muuten nää raskaudet on olleet ihan erilaiset vaikka molemmilla kerroilla onkin ollut kyseessä tyttö.
En kyllä osaa sanoa miten mulla on koko ajan ollut niin vahvasti tyttöfiilis - ehkä kyseessä on salatiede?

Täälä oli aluksi sellanen olo että tulis poika, mutta nyt taas sellainen olo että tulis tyttö :D mutta tämä tyttö olo voi johtua siitä, että tilasin huvikseni jonkun testin netistä minkä pitäisi näyttää vauvan sukupuoli, mutta uskoakko tuohon... tyttö joka tapauksessa tuli vastaukseksi.

Molemmat on tänne yhtä toivottuja, mutta mihen kanssa veikataan poikaa :)
1. Pahoinvointi alkuraskaudessa. Omalla äidillä ja tutuilla kun ollut, niin tullut poika. Toki yksilöllistä.
2. Linea negra napaan asti. :D
Saas nähä voiko näitten perusteella ennustaa :D :P

Kyl minä sen sanon että nuo olot ei sitte merkkaa mitään! Mä kumoan tämän väitteen!! :D

Esikoistani odotellessa, mulla ei ollut oloja juuri mitään. Ainoot mitä oli niin tietyt ruoat etos ja hajuaisti oli huomattavasti parempi.
Nyt kakkosta odotellessa, ei mun oloni ole yhtään sen kummemmat kuin ekassa raskaudessa.
Tottakai mä heti ajattelin että tämä uusi tulokas on myös poika!
Käytiin toissapäivänä sitten rakenne-ultrassa ja pirute, pimuhan se siellä! <3

Laskettu-aika aikastu 5llä päivällä. Eli uusin (ei muutettu) laskettuaika olis 6.10 :) <3

Mulla semmoinen fiilis että se vois olla poika mutta sitten taas toisaalt se vois olla tyttö. Mulle tai no meille ihan sama kumpi tulee kuhan on terve :) torstaina selvii kumpi sieltä tulee :)

Meille olisi tulossa tyttö! :-)

Olin ihan "varma" pojasta jostain syystä, mutta ihan yhtä tervetullut tyttö tietenkin on. Netistä lueskelin, että rasvaisen ruoan ja lihan himo viittaisi poikaan, mutta ei ainakaan täällä pitänyt paikkaansa.

Mulla oli alusta saakka tyttöfiilis ja tyttöhän sieltä onkin tulossa. Olen tosi innoissani, vaikka ennestään jo tyttö onkin. Pääsee taas ostelemaan kakkea ihanaa tyttöjen tavaraa. Mulla oireet/merkit tytöstä (kummastakin): voimakas pahoinvointi alkuraskaudessa, linea negra yli navan, säärien ihokarvat eivät kasva kunnolla. Ja tää on tosiaan mystinen juttu. Kummasssakaan raskaudessa mun ei tarvi sääriä sheivata edes näin kesällä, kun ei ne ihokarvat kasva. Paitsi sitten mahaan on ilmaantunut pientä untuvakarvoitusta. Omituista!

Takaisin