Mä olen kans tutkinut kaikki uskomukset siitä mistä voi päätellä ja ennustaa vauvan sukupuolta, vaikka tiedänkin ettei ne aina pidä paikkaansa ja ovat joskus jopa päinvastaisia keskenään. Isä toivoisi poikaa, mutta eikö ne kaikki miehet näe itsensä pelaamassa jalkapalloa oman pojan kanssa
Näiden kaikkien uskomusten (syke, mitä tekee mieli syödä ja mitä ei, muutokset omassa kehossa ja mahan muoto) ja oman fiiliksen perusteella mulla on ollut myös poikaolo.
Olisi kiva kuulla, mistä teille on nuo "fiilikset" tulleet ja sitten vertailla siihen kun mahdollisesti rakenneultrassa sukupuolen saa tietää :)
- Mulla siis alussa teki paljon normaalia enemmän mieli roskaruokaa, en siis ennen raskautta syönyt esim. hampurilaisia juuri ikinä mutta silloin oli pakko muutaman kerran poiketa burgerille. Jostain luin että raskaampaa ruokaa mielii poikaa odottavat. Omalla äidilläni tämä oli pitänyt paikkansa.
- Jossain sanottiin että poikaa odottavien kehon testosteronipitoisuuden takia myös äidissä tapahtuu ulkoisia muutoksia, kuten vatsaan kasvaa karvapeite. Minulle on kyllä käynyt näin :D
- ”Poikasiittiöt” nopeampia uimareita, ”tyttösiittiöt” elävät pitempään < väite suhteessa ovulaatioon tämä tukisi myös tätä poika-oloa
- Syke on ollut 120-140 välillä kaikilla kerroilla kun ääniä on kuunneltu
Kiinalainen kalenteri kyllä sanoo että saan tytön.
Oli lapsi kumpi hyvänsä niin on hän 100% tervetullut ja rakas! Ja kyllähän tytötkin voi pelata jalkapalloa!