Tyttö/poika veikkaukset

Hei tänne en oo ilmoittanut, meille tulee siis poika :).

Kyllähän se täälläkin vähän kirpaisi, kun miehelle olisin toivonut omaa pientä prinsessaa. Mutta luulen että miestä ei kyllä taida haitata itseään :). Tulee muuten rutosti halvemmaksi kun voi käyttää samoja vaatteita, eikä tarvita uusia barbeja :D.
 
Aika hauska muuten että noin puolella sukupuolen veikkaus meni oikein ja toisella puolella ei. Jos laskin oikein niin veikanneista oikein vaistosi 14 ja pieleen 15 :) Näköjään aika hankalaa tuo veikkaaminen.
 
Repo, mulla vieläkin tulee välillä suru, että en saa tyttöä :sad001 Yksinäinen fiilis perheen ainoana naisena.
 
No niin. Vauveli ei edelleenkään halunnut kalleuksiaan esitellä, mutta lääkäri näki jotain terälehti juttuja jotka viittaa tyttöön. Sanoi että jos veikata täytyy niin tyttö yli 50 % varmuudella. Käski vielä kysästä seuraavassa ultrassa kk kuluttua. Mun fiilishän oli tyttö, mutta ajatus ja veikkaus poika :hilarious:
 
Evive, johan teillä on salaperäinen vauveli siellä tulossa! Ainakin osaa pitää jännitystä yllä :hilarious:
 
:woot: on siinä pojilla valinnanvaraa.

Trendi on sama täällä meidän pikkupaikkakunnalla. Meillä on kohta kaks poikaa, mutta kaikki muut vauvat mitä on syntyneet on tyttöjä! Lähimmät leikkikaverit on kylän toisella puolella :facepalm:. Täytyy toivoa muuttoliikettä tähän suuntaan!
 
On kyllä jotenki hauskoja noi pikkukylät ja niiden syntyvyys :D Jokuhan täällä sano aikasemmin, et omaan kylään tulee tän vuoden aikana tasan kaks vauvaa niin niiden on vähä niinku pakko ystävystyä keskenään :grin
 
On kyllä jotenki hauskoja noi pikkukylät ja niiden syntyvyys :D Jokuhan täällä sano aikasemmin, et omaan kylään tulee tän vuoden aikana tasan kaks vauvaa niin niiden on vähä niinku pakko ystävystyä keskenään :grin
No juu, pikkupaikkojen huonoja puolia! Samoin kun turvattomat tiet ja valojen puute. Mutta silti pidän vaihtoehtojen puutetta huonoimpana. Onneks nuo lapset pääsee täältä halutessaan sitten isompana pois, voivat sitten palata kun ovat ensin kokeilleet siipiä :). Sitä ennen äiti ja iskä kuskaa kavereille ja harrastuksiin 10 km päähän :dead:.
 
Me asutaan myös 15km päässä pienen kaupungin keskustasta, ja rakastan asua täällä. Näen paljon enemmän huonoja puolia pienissä keskustan tonteissa ja asunnoissa kuin täällä mettässä omassa rauhassa isolla tontilla. Huonot puolensa toki täälläkin, mutta en näe ongelmaksi kuskata muksuja 5-20km päähän, kun autot pitäisi joka tapauksessa perheessä olla töiden takia. Meidän kylän kouluunkin syntyy yksi luokallinen muksuja vuosittain, että ihan hyvin :) Itse olen käynyt ala-asteen alle 10 oppilaan luokassa, ja meistä oli 1 poika. Selvisi hänkin hengissä :p
 
Me asutaan myös 15km päässä pienen kaupungin keskustasta, ja rakastan asua täällä. Näen paljon enemmän huonoja puolia pienissä keskustan tonteissa ja asunnoissa kuin täällä mettässä omassa rauhassa isolla tontilla. Huonot puolensa toki täälläkin, mutta en näe ongelmaksi kuskata muksuja 5-20km päähän, kun autot pitäisi joka tapauksessa perheessä olla töiden takia. Meidän kylän kouluunkin syntyy yksi luokallinen muksuja vuosittain, että ihan hyvin :) Itse olen käynyt ala-asteen alle 10 oppilaan luokassa, ja meistä oli 1 poika. Selvisi hänkin hengissä :p
Lohduttavaa, oppiipa toimimaan naisten kanssa :grin
 
Meillä kouluun ja harrastuksiin 10km(-15km) matkaa ja voin sanoa et kyllä välillä hermoja kiristelee ajella tota matkaa tän porukan kans ees taas. Kyllähän sitä yhden tai kahden kans ajelis mutta se, että viet yhden keskustaan ja puet kahdelle (kohta kolmelle) pienelle päälle vain sen takia niin... :woot:
Toki luulen että mulla vaikuttaa paljon se että ite oon asunnut kaupungissa ja ollut lähellä kaverit yms. Ei oo tarvinnut autolla viedä mihinkään.
Mulla ollut siis vaikea sopeutua "maalaiselämään" :grin
Koen kyllä paljon turvallisemmaksi asua lasten kanssa maalla. Ei tule tulevaisuudessa olemaan niin paljon houkutuksia tälläisessä pikku kylässä kun jossain isossa cityssä.
Kovasti ovat kyllä puhuneet lähtevänsä mummon luokse asumaan kun on tarpeeks isoja :rolleyes: :bag:
 
Me ei asuta pikkukylässä, mut reippa 20km isomman kaupungin keskustasta. Kyläkoulu tässä lähistöllä johon yleensä se luokallinen syntyy, mutta kaupat, harrastukset ym kyllä hyvinkin automatkan päässä, samoin meidän molempien työpaikat. On pitänytkin neuvolasta udella, paljonko tänä- ja esikoisen vuonna on / tulee syntyneitä, mutta aina unohtuu! Välillä turhauttaa kun minnekään ei pääse kun autolla, mutta oma piha ja rauha ym kyllä lopulta voittaa. :) Ja onneksi ainakin esikoinen tykkää nukkua autossa, toivotaan että seuraavakin.

Mulla taas toisenlainen kokemus tälle vuotta, KAIKILLE tutuille tulossa poika (syksy-joulu oisko 7) ja ensimmäinen tyttö jonka tiedän niin LA juuri ensi vuoden puolelle. :hilarious:
 
Takaisin
Top