tyttö/poika olo

kesäkirppu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Monella ei varmasti vielä ole tullut selkeää tyttö tai poika oloa, mutta onko aavistuksia kumpi siellä voisi olla?
Itsellä oli esikoisen aikaan vahva poika olo ja poika sieltä tulikin. Nyt ajattelin ennen, kun toista aloin odottamaan, että toinen poika olisi kiva, mutta nyt jostain syystä ollut aikalailla tyttö olo. Muutenkin ollut erilainen alkuraskaus ja oireet niin jännä nähdä meneekö tällä kertaa aavistus oikeaan ja saadaan pieni prinsessa <3

Lisäksi esikoisen kohdalla näin useita unia ennen rakenneultraa ja aina unessa oli poika. Myös kaikki höpöhöpö testit näytti poikaa ja neuvolassa oli ns. poikasyke eli alle 150 joka kerta. Harmittaa kun esikoisen ensimmäisellä kerralla ei ole merkitty sykettä, kun tänään oli tämän toisen ensimmäinen neuvola ja kuultiin sydänäänet niin syke huiteli 170 mutta en tiedä onko tässä alussa normaalistikin korkeampi syke :) Näihinhän ei mikään uskominen ole, mutta itsestä kiva arvailla tälläisistä "merkeistä" kumpi voisi olla

Täällä jostain syystä tyttöolo. Ei ole mitään selitystä fiilikselle, mutta toistaiseksi ajattelen siellä olevan tyttö, kunnes toisin todistetaan.

Täällä poikaolo, sellanen fiilis että mikäs muukaan sieltä nyt muka tulis. Esikoisen kohdalla tyttöolo piti paikkansa. Tosin aina kun sanon ääneen et poikaolo niin rupeen ajatteleen että mitäs jos onkin tyttö joka kuulee mun puheet ja tulee huono omatunto :D Mieliteot ja muut oireet on tällä kertaa erilaisia kun viimeks.

Mulla on poikaolo.. En tiiä miks, eka on poika, tokasta olin kokoajan varna et tyttö koska oli omasta mielestä pahemmat oireet. Nyt aika samanlaiset oireet mutta silti poikaolo. En tiiä johtuuko siitä et ajattelen alitajuisesti poika-tyttö-poika-rytmiä vai mistä.. Vaikka eihän toi rytmi oo mistää kotoisin ku se voi olla minkälainen vaan.. Noo, joulukuussa nähdään onko tällä vehkeet :)

Minusta tuntuu tytöltä enemmän, mutta välillä tulee tunne pojasta. Tietysti voi vaikuttaa se, että toivon saavani tytön vaatteet uudestaan käyttöön ja säästyttäisiin uusien ostolta (esikoisen pojan vaatteet oon kerennyt suurimmaksi osaksi myymään pois). Toinen mikä voi vaikuttaa on, että päässä pyörinyt pitkään ajatus pojasta ja kahdesta tytöstä. En tiedä miksi. Jännä nähdä kumpi tulee ja toivottavasti tämä mysteeri selviää jo rakkenneultrassa! :)

Mulla ei ole kumpikaan olo, mut välillä huomaan, et kun ajattelen sitä tulevaa vauvaa, niin se on kuvitelmissa poika. No kumpi vaan kelpaa ihan yhtä hyvin! Eka lapsi tulossa, niin ei pysty vertailemaan oireitakaan mihinkään aiempaan.

Mulla on poikaolo. Mies koko ajan puhuu tulevasta pojasta. Silti aina väitän vastaan, että tyttö sieltä tulee :D Myös mun kuvitelmissa on aina poika. Vielä en kuitenkaan uskalla ostaa kun suht neutraalin värisiä vaatteita. :D

Minä puhuin alussa esikoiselle aina veljestä, mutta nyt on jokusen kerran lipsahtanut sisko. :) Oireet on kyllä olleet erialiset kun seikoisesta, mutta en kyllä silti voi sanoa, että olisi kovin vahvasti tunne kummastakaan. Mies on kyllä ihan varma, että toinen poika on tulossa. Hänellä on kaksi ihanaa tytärtä edellisestä liitosta niin hänelle toinen poika olisi sopiva. Minä voisin kyllä ottaa yhden oman prinsessankin... :)

Tänään viikkoja 12+0 ja huomenna nt-uä. Jännittää...

Esikoista odottaessa oli vahvasti poika-olo jo ennen ultraa enkä huolinut mekkoja vaikka olisin saanut niitä ilmaiseksi. :) Ja poikahan sieltä tulikin.

Nyt on alkanut olla vahvistumaan päin tyttö-olo. Saa nähdä miten käy. :)

Mulla on ollut alusta asti tunne että poika se on, ja kaikki muutkin sitä epäilee :D Nyt on jostain kuitenkin hiipinyt aavistus että se onkin tyttö! Joten pää ihan sekaisin kumpaa sitä nyt odottaisi.. Onneksi enää noin kuukausi rakenneultraan :) Pääasia on kyllä että lapsi on vaan terve, sukupuolella ei ole mulle mitään väliä :)

Mulla on oikeastaan koko ajan ollut sellainen tunne, että poika olisi tulossa, myös unissa on nyt aina ollut poika. Mies toivoo hieman enemmän poikaa, itse ehkä hieman enemmän tyttöä :) kumpikin hyvin tervetullut :happy:

Mulla on kans sellanen olo alusta asti ollut, että poika olis tulossa ja en tiedä mistä tai miksi.. Mies toivois enempi poikaa, mut tietty kumpikin yhtä tervetullut ja rakastettu:Heartred Oma äiti just kertoi, että lääkäri oli ollut aivan varma, että siskosta olis tullut poika, mutta toisin kävi :smiley-bounce012

Onko kellekään käynyt niin, että on ollut itsellä tosi vahva tyttö- tai poikaolo, ja sit onkin ollut väärässä?

Mä oon aina ollu väärässä xD ekasta olin ihan varma et on poika (tyttö tuli), tokasta olin ihan varma et on tyttö (poika tuli) ja nyt oon varma et on tyttö... Näinköhän :D

Moni veikannut poikaa etenkin ultrakuvat nähtyään kun kuvissa näkyy jalkojen välistä uloke :) olen kuullut myös että aluksi molemmilla sukupuolilla on ns.uloke ja ultrakuvassa voi näkyä napanuoraa. Tällä hetkellä poika-olo mutta samapa tuo, tervetulleita molemmat vaihtoehdot :)

Mulla sinänsä hassusti, ettei mulla tyttö-/poika-oloa, mutta mulla pyörii yksi nimi koko ajan mielessä. Eli siinä mielessä vahvasti poika-olo tai sitten tulee tytölle hieman erikoinen nimi. :)

Mul on vahvasti tyttö olo ja kaikki "testit" viittavat siihen :) en vaa pysty näkemään tämä tulokas poikana :) mut joulukuussa viimeistään se selviä ❤️ tein tälläisen testinkin ImageUploadedByVau Foorumi1434446038.361823.jpg

Takaisin