Tyttö/ poika olo/ lupaus & lopputulos

Mulla oli alusta asti poikaolo ja ultrassa 13+0 sanottiin että 99% varmasti on poika. Nyt olen alkanut jännittää, josko siinä onkin käynyt virhe ja se onkin tyttö. On nimittäin niin paljon hankittu kaikkea poikamaista että olisi harmi jos pitäisi myydä ne kaikki ja ostaa uudet tilalle :). 1.6. on rakenneultra ja 4D ultraan menen 5.7. eli viimeistään sielä totuus selviää :)
 
Mulla se on se tyttö olo, puolentoista viikon päästä saa sitten ehkä siihen jotakin vahvistusta tai sitten ei ;)

Riikka, no hitsiläinen..jos se sitten onkin tyttö niin teet sitten pojan perään eiks nii? emoticon
 
Huh täällä oli alussa ihan poika fiilikset, vaihtui tyttöoloksi ja rakenneultrassa  luvattiin tyttöä....uskon vasta kun näen, joten synnärillä sitten sukupuoli vahvistuuemoticon
 
Tyttöolo oli aluksi, aika äkkiä vaihtu poikaoloksi ja tänää rakenneultrassa veikkasivat poikaa. ;) <3
 
Mulla on ollut poikaolo alusta saakka ja poika näkyikin rakenneultrassa, kätilön mukaan 100-% varmuudella, ei kuulemma jättänyt mitään arvailujen varaan ja isä oli ylpeä ;)
 
^uskon sen, kuulostaa miehistä varmasti hyvältä että poika ei jätä sukupuolta arvailujen varaan emoticon
 
Tyttöolo ollu alusta saakka ja ultrassa tyttöä myös povailivat emoticon
täytyy sanoa että olis aikamoinen pommi jos synnyttäisinki pojan.... :D jotenki nyt niin asennoitunu tyttöön... niin on mieskin... ja isovanhemmat jotka hösäävät jo ties vaikka mitä! :D
 
Onpa jännä, että kaikilla on oma olo ja lupaus vastanneet toisiaan! Itsellä on alusta asti ollut hyvin vahva poikaolo, mutta rakenneultraa saa odottaa vielä kaksi viikkoa.
 
Mulla on ollu kans ihan alusta lähtien tyttöolo ja tänään sit selvisi että pikku prinsessahan sieltä ois tulossa <3 :) 

Vk 20+2
 
Pitää vaan mainita että edellisessä raskaudessa olin ihan alkuun varma että peikkoinen on poika mutta näin unta tytöstä kahdesti, aivan kuin aina olisin hänet tuntenut...sitten vaihtui olo heti tytöksi ja Peikkoinen oli ihan unessa nähdyn tytön näköinen syntyessään:)
 
No niin tänään se sitten varmistu... Poikahan siellä masussa kasvelee. Olin jo aika alussa varma että se on poika. Ultrassa ei arvailuille juurikaan varaa jäänyt. Niin komia pippelin alku sieltä pilkotti emoticon . Kyllä isi oli yhtä hymyä!
 
Takaisin
Top