Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Testin mukaan poika ja kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö. No toi syntymäkalenteri ei oo aiemmissakaan raskauksissa pitäny paikkansa ja samanlaiset oireet ja odotukset olleet sekä poika-, että tyttö raskauksissa että sieltä voi tulla tälläkin kertaa ihan kumpi vaan :grin
Mutta yllätyksenä aiotaan pitää synnytykseen saakka kuten edellisetkin, kiva näitä testejä on silti leikkimielellä tehdä!
 
kiinalainen testi kertoi tulokseksi poika! sitä kovasti toivonkin ja uskon, että mies myös. tuon mukaan esikoisen olisi pitänyt olla poika, mutta näin ei ollut. saa nähdä, toivotaan että nyt pitää paikkansa :Heartblue
 
Onko kukaan muuten kokeillut sormustestiä? Esikoisesta en muista kokeilinko tai mitä näytti, mutta kuopuksen kohdalla piti paikkansa mahan päältä. Ei tääkää mitään luotettavaa ole mutta hauskaa, pitää varmaan joku päivä kokeilla mitä nyt näyttää :rolleyes:
 
Esikoisen aikaan kokeilin sormustestiä ja kyllä se paikkansa piti:grin muut testit ei sitten tainneetkaan pitää paikkaansa:p esikoisesta myös olin alusta asti varma, että poika se on ja niinhän se oli.

Ihan alussa olin ihan varma, että tämän raskauden kohdalla on kyse tytöstä.. mutta en mä kyllä enää niin varma ole:hilarious:
 
Molemmat ylläolevat testit ennustavat tyttöä. Minusta tällaiset ennusteet on hauskoja:) Tuota sormustestiäkin voisi myöhemmin kokeilla!

Myös kaksosolo tässä väistämättä on ollut :coldfeet:
 
Testit mitä oon tehnyt (sormus,sooda,kiinalainen syntymäkalenteri) olis tyttö. Ja nyt varhaisultra kuvia kun vertasin aijempiin lapsiin (poikia) sekin olis tyttö.
 
Mulla on jokaisen kohdalla kiinalainen kalenteri näyttänyt väärin. Täytyykin käydä katsomassa mitä se nyt näyttää o_O.

soodatestin tein viime odotuksessa ja se piti itseasiassa paikkaansa :woot:.
 
Mikä on soodatesti? :)
Laita ruokasoodaa kuppiin ja lisää virtsaa hieman ruokasoodan päälle.
Jos sooda reagoi= poika
Jos sooda ei reagoi= tyttö

Mä kans oon aiemmista kokeillut tätä ja muistaakseni ainakin kuopuksesta piti paikkansa.
 
Tyttöolo ollut ihan alusta asti ja niin näyttivät yllä olevat testitkin. Raskausoireet myös poikkeavat esikoispojan raskaudesta. Lisäksi työkaveri näki syksyllä unta, että pidän sylissäni tummatukkaista tyttövauvaa. :)
 
Ensimmäistä kertaa mulla on vähän tyttö olo. Kiinalainen kalenteri näyttää poikaa, mutta se on kaikkien viiden kohdalla näyttänyt väärin, jos sama toistuu niin tyttöä odotellaan :wink
 
Testit näytti kumpaakin vaihtoehtoo. Ei kyllä oo väliä sillä että kumpi sieltä tulee :happy: kumpiki on aivan yhtä hyvä!
 
Kiinalainen kalenteri näyttää tyttöä, mutta itsellä ei ole mitään erityistä oloa suuntaan tai toiseen. Esikoisen kohdalla kiinalainen kalenteri piti paikkaansa. Tyttöä toivon, koska esikoinen on poika, mutta kumpikin kelpaa! :)
 
Aikaisemmissa raskauksissa omat tuntemukset on osuneet nappiin. Tällä kertaa on poika fiilis. Makea on aina maistunut mutta nyt iski pääsiäisenä niin vastenmielinen olo suklaasta, etten sen jälkeen ole pystynyt syömään. Tämä on minulle hyvin epänormaalia. Suolainen maistuu hyvin :grin
 
Poikaa näyttää toinen ja syntymäkalenteri tyttöä.
Poika olo kyllä on, joten eiköhän meidän miesvahvistus taloudessa kasva. :)
 
Molemmat kalenterit ehdottavat poikaa. Omasta mielestäni ja miehen mielestä tulisi tyttö ja ehkä myös toivotaan tyttöä. Samoin "neuvolatäti" sanoi, että varmaan tyttö. Loppujen lopuksi toivon vain, että kaikki menee hyvin oli sitten kumpi vain. Alussa ajattelin, että tulee kaksoset, kun tunsin ovuloinnin aikaan yhteensä kolme kipeää vihlaisua molemmilta puolelta (en muista kummalta 2x).
 
Mullekin maistuu suolainen paremmin, vaikka yleensä oon oikea sokerihiiri. Muutenkin tuntemukset on olleet erilaisia, kuin tyttöjen odotuksessa. Vähän toivon, että tämä tarkoittaisi poikaa. :angelic:
 
Kumpi vain saisi tulla. Ollaan niin alussa, ettei vielä osaa sanoa kumpi tulee. Itse veikkaan silti tyttöä ja mies poikaa
 
Takaisin
Top