Tyttö/poika fiilis

Eikös se niin mene että poika vie odotusaikana äidin terveyden ja tyttö kauneuden :wink Eli eikun ennustamaan työ ketkä pidemmällä olette :) Täällä rv 4+2 (?)
 
Mä oon alkanut miettiä et oisko tää tyttö ku tuntuu et oon levinnyt ja tukka ja iho hirveen rasvaiset :D toisaalta olot on ollu aika samat ku ekassa raskaudessa, niin voi olla et ois kuitenki taas poika. Vähän vähemmän kyl ollu pahoinvointia toistaiseksi, viimeksi tuli kyl oksenneltua aika paljon.
 
Aika samanlaiset oireet kuin esikoisesta, vaikka alkoikin viikon myöhemmin. Pissalla en muista ravanneeni heti näin alussa. Mutta miehen suvussa tehdään vain poikia, niin yllättyisi kovasti jos tulisikin tyttö :)
 
Periaatteessa haluan tietää kyllä sukupuolen rakenneultrassa. Kahdesta aiemmasta oon kyllä muutenkin jo etukäteen "tiennyt", että poikia ovat. Nytkin on aika selvä olo kumpi on tulossa. (Nyt tietysti sit oon ihan väärässä kun menen tämmöstä kirjottaan! :D ) Oon vähän omituinen siinä, että oon tuntenut ja "nähnyt" nuo masutyypit esim. unissa jo ihan ulkonäöltä ennen syntymää. Jotenkin ollu heihin aina semmonen yhteys. Älkää hulluna pitäkö.. oon vähän outo kai. Mut ihan tosiaan tuttuja hemmoja ovat olleet jo kun syntyivät. :D

Hei mulla sama! Oli niin vahva tyttöfiilis esikoisesta rakenneultraan mennessä, ja sit kun se siellä vahvistettiin alko muodostua mielukuva pienestä pellavapäisestä tytöstä :) Ja sellainenhan sieltä tuli, tukka vaan entisestään vaalentunu tässä 1,5v aikana :Heartred
 
Aika samanlaiset oireet kuin esikoisesta, vaikka alkoikin viikon myöhemmin. Pissalla en muista ravanneeni heti näin alussa. Mutta miehen suvussa tehdään vain poikia, niin yllättyisi kovasti jos tulisikin tyttö :)

Täälläkin miehen suvussa vain poikia. Siksikai itselläkin ihan poikafiilis :)
 
Minulla on ennestään tyttö ja poika. Tytöstä oli enempi pahoinvointia, pojasta ei juuri mitään oireita, kuten ei ole vielä nytkään. Minä vähän toivoisin tyttöä, tuntuu, että osaan paremmin keksiä tekemistä tytön kanssa. Miehellä tämä olisi esikoinen ja hän sanoi painostuksen alla, että toivoo poikaa, jos on pakko toivoa jompaakumpaa. Siis molempi parempi! :dummy::dummy1:
 
Poika fiilis on, samat olot ja ruokahimot on ku oli pojasta. En osaa ees sanoo et kumpaa toivoisin enemmän. Tytär ja poika ku molemmat jo on :)
 
Mun poikatunne vaan kasvaa kasvamistaan, kun olen tissien pientä arkuutta ja vatsan turvotusta lukuunottamatta niin oireeton, etten edes usko olevani raskaana ennen kun ultrassa sitten näen.
 
Mullakin vain vahvistuu ja vahvistuu tunne että olisi poika :D En osaa edes selittää miksi. Tyytyväinen olisin kumpaakin vaihtoehtoon, kunhan nyt pysyis menossa mukana ja olisi terve :Heartred
 
Mun tyttöfiilia tuntuu kans vahvistuneen. Katselin eilen kaupoilla pienten tyttöjen vaatteita samalla ku ostin esikoiselle muutaman tarvittavan asian.
 
Mulla vahvistuu fiilis että tää on tyttö. Olo on niin ruma, hiukset elottomat ja tää naama on ihan kamala. Kuiva niin että hilseilee ja finnejä pukkaa joka paikasta samalla. Yök. Ei mitenkään päin kaunis olo ja vielä sekin että haisen omaan nenään kokoajan pahalta. Vaikeeta elämää.
 
Mulla on fiilis, että tulisi tyttö, kun eroaa niin pojasta. Mutta mistäs sitä vielä tietää.
 
Jostain syystä mielessä pyörii tyttöjen nimet, mutta olojen kannalta en ole asiaa miettinyt. Yllätyin, kun jo kahdeksannella viikolla ilmestyi haalea tumma viiva navasta alaspäin. Toistaiseksi ei ole lähtenyt kipuamaan navan yläpuolelle. Yritin googlata, mutta ei se viivahommakaan taida paljon viitettä antaa sukupuolen suhteen. Eikä sillä ole väliäkään :)
 
Minulla näkyy unissa tyttövauvoja. Muutenkin unet ovat olleet pari viikkoa todella voimakkaita, herään aamulla ihan väsyneenä, kun on koko yö ollut täynnä mahdotonta menoa ja meininkiä unissa, kaikkia ihme seikkailuita :schocked028 Vauvoja pitää pelastaa yksin ulkoa möyrimästä mullasta, taistella käärmeiden kanssa, ja siskokin sairastui edessäni ja muuttui ihan pikkuiseksi kääröksi, keskenmenojakin on unissa tullut jo muutamia. Hohhoh.
 
Jostain syystä mielessä pyörii tyttöjen nimet, mutta olojen kannalta en ole asiaa miettinyt. Yllätyin, kun jo kahdeksannella viikolla ilmestyi haalea tumma viiva navasta alaspäin. Toistaiseksi ei ole lähtenyt kipuamaan navan yläpuolelle. Yritin googlata, mutta ei se viivahommakaan taida paljon viitettä antaa sukupuolen suhteen. Eikä sillä ole väliäkään :)
Mulla poikaa odottaessa linea negra oli napaan asti ja tyttöraskaudessa nousi navan yli.
 
Mulla oli aluks tyttöfiilis, mutta nyt oon lähes varma että poika sieltä tulee :hilarious: Ihan sellanen olo että pieni poikahan siellä on.. rv 8+2
 
Minulla aivan sellainen olo että poika tulee..vaikka ei kokemuksia kummastakaan. Ennen keskenmenoa syksyllä olin aivan finnejä täynnä ja hiukset rasvoittui, nyt ei lähes mitään. Jotenkin automaattisesti huomio kiinnittyy jopa vaatteissa poikien osastolle o_O mistähän lie tällainen kumpuaa
 
Mulla näyttää tuo kiinalainen kalenteri poikaa, ihan niinkuin itsekkin olen päätellyt :D Oireita ei hirveästi ole ollut, oksentanut oon jotain 6-7krt, ruuat maistunut ihan ok eikä naama ainakaan vielä ole kukkinut :p
 
Takaisin
Top