Tylsyys

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamma81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mamma81

Silmät suurina ihmettelijä
Voi hitto, että voi olla tylsää! Kesäloma alkoi just ja jo nyt tuntuu, että seinät kaatuu päälle kun ei oo mitään tekemistä... Meinasin leipoa, mutta margariini on loppu.. isäntä vei auton ja lähimpään kauppaan on kaks kilsaa..ei huvita lähtee.. isäntäkin vaan tokas lähtiessään, että "etkö sä osaa vaan olla".. no v***u en! Ei musta oo koko päiväksi makaamaan sängyssä ja lukemaan tai tuijottamaan telkkaria... tuleepa taas valitettua, mutta ärsyttää vaan niin suunnattomasti!!!!

Itselläni samainen tylsyys vaivannut jo koko alkuvuoden. Tammikuusta lähtien jouduin olemaan poissa töistä lähes koko ajan, enintään kerran viikkoon jaksoin mennä sinne. Olin siis töissä eräällä alakoululla 1-2 luokalla avustajana ja lapset olivat niin hurjan vilkkaita etten jaksanut pahoinvointini ja vähäisten yöunien takia olla positiivinen ja iloinen kuten normaalisti. Sittenpä määräaikainen työsuhde jo loppuikin helmikuussa ja siitä lähtien olen vain ollut kotosalla. Kokeilin käydä eräällä kaupalla töissä, mutta ei siitäkään tullut mitään kun kivut olivat niin kovia aina iltaisin. Eli siis puoli vuotta olen vain maannut.

Se onni on ollut, että muutimme miehen kanssa isompaan asuntoon viime kuussa ja on ollut jotain tekemistä kodinhoidossa. Mutta ärsyttää joka päivä pyykätä ja siivota, kun itse en sotke. Sitten on paha mieli jos ei saa päivän aikana mitään tehtyä. Kaikki vaan sanoo että pitää levätä nyt kun se on mahdollista ja ettei sitten enää ehdi kun vauva tulee. Ja varmasti miettivät että mitä tuokin valittaa kun saa vain olla koko ajan tekemättä mitään. Mutta minä en vain jaksa enää laiskotella. La on siis 12.8. että ei enää kauhean kauan kuitenkaan ole tätä omaa aikaa. Olen koittanut opetella rauhoittumaan ja vain olemaan. Ei onnistu. Ehdin varmaan pestä ikkunatkin kymmenen kertaa ennen elokuuta :/

Takaisin