Etusivu
Foorumi
Foorumi
Pikalinkit
Etsi foorumilta
Uudet viestit
Käyttäjät
Käyttäjät
Pikalinkit
Merkittäviä käyttäjiä
Paikalla olevat käyttäjät
Viimeisin toiminta foorumilla
Uusimmat profiiliviestit
Top 100
Kirjaudu sisään tai liity
Menu
Etsi
Etsi vain otsikoita
Viestin kirjoittaja:
Erota nimet pilkulla.
Uudempi kuin:
Search this thread only
Search this forum only
Näytä tulokset ketjuina
Useful Searches
Viimeisimmät ketjut
More...
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys
>
Tyhmiä kysymyksiä synnytyksestä.
>
Etkö ole vielä jäsen? Liity foorumille nyt! Liittyminen on ilmaista ja vie vain 1 minuutin!
Dismiss Notice
Kirjaudu sisään
tai
liity jäseneksi nyt
Vastaa ketjuun
Vaihda nimimerkki!
|
Näin pääset alkuun/apua!
|
Top 100
Väliaikainen nimimerkkisi:
Varmennus:
Please enable JavaScript to continue.
Lataa...
Viesti:
<p>[QUOTE="Maajo, post: 410781, member: 1077"][html]Itse olin raskausmyrkytyksen takia 3vkoa ennen synnytystä osastolla, suurimman osan ajasta sain olla yksin huoneessa kun toivoin että saisin oman huoneen jos vaan mahdollista kun kuorsaan kovaa. Sitten kun synnytys alkoi mies jäis seuraksi osastolle ja sit kun lähdettiin saliin ja miestä väsytti niin kätilö sanoi miehelle et hae sänky siitä huoneesta missä olin synnytyssaliin (salissa ei ollut toista sänkyä) ja mieshän haki, oli siis koko ajan tukena, ei tarvinnut lähteä pois kun synnytys oli käynnissä ja istui myös sektiossa pään vieressä tukemassa. Anturit olivat myös langattomia ja sain liikkua, vauvan päähänki laitettu anturi oli langaton joten sekään ei liikkumista estänyt. Toiveissa oli meillä kanssa perhehuone, mutta perhehuoneet olivat varattuja niin he tekivät meille tavallisesta huoneesta perhehuoneen. <br /></p><p> <br /></p><p> huom. synnytyssalissa ollaan yksin sitä ei jaeta muun kuin miehen/tukihenkilön kanssa, sit synnytyksen jälkeen siirrytään osastolle jossa huoneessa voi olla toinen äiti jos ei perhehuonetta saa.[/html][/QUOTE]</p><p><br /></p>
[QUOTE="Maajo, post: 410781, member: 1077"][html]Itse olin raskausmyrkytyksen takia 3vkoa ennen synnytystä osastolla, suurimman osan ajasta sain olla yksin huoneessa kun toivoin että saisin oman huoneen jos vaan mahdollista kun kuorsaan kovaa. Sitten kun synnytys alkoi mies jäis seuraksi osastolle ja sit kun lähdettiin saliin ja miestä väsytti niin kätilö sanoi miehelle et hae sänky siitä huoneesta missä olin synnytyssaliin (salissa ei ollut toista sänkyä) ja mieshän haki, oli siis koko ajan tukena, ei tarvinnut lähteä pois kun synnytys oli käynnissä ja istui myös sektiossa pään vieressä tukemassa. Anturit olivat myös langattomia ja sain liikkua, vauvan päähänki laitettu anturi oli langaton joten sekään ei liikkumista estänyt. Toiveissa oli meillä kanssa perhehuone, mutta perhehuoneet olivat varattuja niin he tekivät meille tavallisesta huoneesta perhehuoneen. <br /> <br /> huom. synnytyssalissa ollaan yksin sitä ei jaeta muun kuin miehen/tukihenkilön kanssa, sit synnytyksen jälkeen siirrytään osastolle jossa huoneessa voi olla toinen äiti jos ei perhehuonetta saa.[/html][/QUOTE]
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Pysy kirjautuneena
Unohditko salasanasi?
Uusi käyttäjä? Rekisteröidy täällä!
Vau Foorumi
Etusivu
Foorumi
>
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
>
Synnytys