Työvaatteista!

Tiamiii

Jostain jotain jo tietävä
Mua on askarruttanut seuraava asia ja toivoisinkin, että täällä joku osaisi neuvoa... eli onko teillä ideoita mistä saisi raskausajan toimistotyövaatteita eli kynähameita, paitapuseroita tms? Mä oon hädissäni jo juossu stockat, sokokset, henkkamaukat yms yms läpi, mutta mistään ei löydy! Onneks nyt vielä varmaa (toivottavasti) pari kuukautta noi normikuteet menee, mutta sit oon kyllä ihmeissäni ku ei mussa oo ompelijan vikaakaan...... ;D Eli jos teillä on ystäviä tai itsellä hyviä vinkkejä kaupoista niin otan ehdottoman iloisena niitä vastaan! :)

 
Jos asut Helsingin lähellä ni ootko käyny kattomassa Kampin Bebesissä? Ite oon käyny sieltä ostaa hyviä imetysliivejä ja siellä on aika paljon äitiysvaatteita. En osaa sanoa oliko just tollasia mitä etit, mutta sieltä mä ekana menisin kattomaan :)
 
Jos hinta ei ole ongelma niin Bebesistä on stadissa ainakin aikaisemmin saanut hyvälaatuisia äitiysvaatteita jotka käy passelisti töihin. 
Nettikaupoista tsekkauksen arvoinen on  asos.com , siellä on laajahko valikoima äitiysvaatteita joista takuulla löytyy toimistokelpoistakin. Lisäksi palvelu on asosmaisesti todella hyvä (ei postikuluja - kamat tulee yleensä kuriirilla kotiovelle jne.)

Aiemmin myös Lindexistä on löytynyt tuota äitiyspaitapusero-osastoa. (sellasta perus, perus valkoista jne.)
 
Miten asos.com tilauksissa toimitaan maksun kanssa? Pitääkö olla paypal tai voiko tavallisella pankkikortilla maksaa? En voi testaa iphonella, että jos joku sattuu tietämään?
 
Nelly.com :ssa on myös ihan kivoja vaatteita. Ja ei sellasia teltta-mallisia. Käy kurkkaamassa josko löytyis mieleinen. (:
 
Takaisin
Top