N
Nelliu
Vieras
Tää on nyt vähän hassu paikka ehkä kysyä / pohtia asiaa, mutta täällä on niin mukava ilmapiiri, niin kirjoitan silti. Eli oon kolmatta kuukautta työttömänä työnhakijana paikkakunnan vaihdon vuoksi ja kärsin pitkän karenssiajan ja oon täyttänyt normaalisti työnhakuvelvoitteen hakemalla neljää paikkaa kuussa. Tänään te-toimistolta soitettiin ja pyydettiin lähettämään cv, jotta mun oma työntekijä voi lähettää sitä eteenpäin työpaikoille. Musta tää tuntuu jotenkin erikoiselta, koska suunnitelmana on että haen töitä itse, enkä haluaisi että joku muu päättää tulevan työpaikan puolestani. Ja tuleeko sitten taas karenssi, jos en halua ottaa vastaan jotain työtä, johon hän on cv:ni laittanut tai jos kiellän häntä hakemasta puolestani?
Tarkoitukseni on todella työllistyä ja pari kertaa olen päässyt haastatteluvaiheeseen. Tällä hetkellä tilanne on vain se, että olemme aloittaneet juuri lapsettomuushoidot ja käyntejä on ollut melko tiuhaan. Tarvitsisin siis paikan joka voisi joustaa näiden menojen kanssa. Ahdistaa myös aloittaa uudessa työssä, kun joudun heti kikkailemaan vuorojen kanssa. Pelkäön että töissä saadaan väärä kuva.
Onko muilla kokemusta te-toimiston kanssa asioimisesta.
Tarkoitukseni on todella työllistyä ja pari kertaa olen päässyt haastatteluvaiheeseen. Tällä hetkellä tilanne on vain se, että olemme aloittaneet juuri lapsettomuushoidot ja käyntejä on ollut melko tiuhaan. Tarvitsisin siis paikan joka voisi joustaa näiden menojen kanssa. Ahdistaa myös aloittaa uudessa työssä, kun joudun heti kikkailemaan vuorojen kanssa. Pelkäön että töissä saadaan väärä kuva.
Onko muilla kokemusta te-toimiston kanssa asioimisesta.