Työskenteletkö "kriittisellä alalla"?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Meillä on täällä lista "yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittisistä aloista". (Sisältää muuten aloja mitä en itse ollut tullut edes ajatelleeksi, kannattaa kurkata.) Ketkä täällä työskentelee kriittisellä alalla?

Ollaan miehen kanssa ruokakaupassa töissä, kriittinen ala. Tällä hetkellä molemmat äitiys- ja isyysvapaalla.

Muokattu viimeksi:
Mies työskentelee kriittisellä alalla. Itse olen vielä tällä hetkellä perhevapaalla. Työt piti aloittaa ei-kriittisellä alalla ensi kuussa, mutta aloitusta joudutaan todennäköisesti lykkäämään.

Meillä molemmilla on kriittinen ala. Itse juuri äitiyslomaa aloittelemassa, mies lomalla, mikä sattui osumaan juuri tähän viikkoon, suunniteltiin jo ennen vuodenvaihdetta. Menee töihin ensi viikolla, ellei aiemmin pyydetä.

Varhaiskasvatuksessa eli kriittisellä alalla. Miehen työ ei kuulu kriittisiin ja joustaa niin, että lapsi voi olla kotona.

Vanhempainvapaalla, joten ei koske minua. Tällä hetkellä en ole muutenkaan kriittisellä alalla, tosin ennen koronaa oli aika suuri mahdollisuus, että kriittiseksi luokiteltu yritys olisi ostanut työpaikkani. Nyt oletan työpaikkani menevän koronan vuoksi konkurssiin, joten äitiysloman jälkeen on todennäköisesti työnhaku edessä. Mutta siis työpaikka on pikkujuttu tässä kohtaa, olen tyytyväinen kunhan koko perhe selviää hengissä.

Muokattu viimeksi:
Työskentelen, paitsi meillä alkamassa yt-neuvottelut että katsotaan kuinka kauan tulee vielä työskenneltyäkään..

Takaisin