Työnimi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kali

Kommentoinnin ninja
Näin tälläisen toisessa laskettu aika ryhmässä täällä. Ajattelin tehdä oman heinäkuisille. 🙈 Vaikka varmaan liian aikaista? En tiedä, ei ole meillä esim koskaan ennen edellisessä 4 raskaudessa ollut työnimiä, tosin ehkä hyvä kun menivät kesken. Niin ehkä tämä on hyvä merkki kun uskalsin nyt itse antaa työnimen.

Niin onko kenelläkään jo jotain työnimeä? 🤔

Meillä ei ole sinänsä ainakaan mistä mies tietää mutta mulla on yksinään. Keksin nimen josta mies ei varmaan tule tykkäämään kunhan kerron hänelle ekaksi mutta samapa tuo, mutta joo laitoin yhteen sovellukseen jonne sai laitettua vauvalle nimen niin tämän nimen jo. Nimi on alien, lähinnä siksi kun pidän elokuvissa ja peleissä alieneista ja nimesin kerran melkein kissanikin alieniksi. 😂

Meillä ei oo ollu minkään raskauden kohdalla mitään työ nimeä🤷‍♀️ ainakaan semmosta joka ois vakiintunut. Kaikki ollu vauvoja😅 varmaan samanlailla nytkin jatketaan

Meillä ei oo ollu minkään raskauden kohdalla mitään työ nimeä🤷‍♀️ ainakaan semmosta joka ois vakiintunut. Kaikki ollu vauvoja😅 varmaan samanlailla nytkin jatketaan

Meillä on sama, mun suuhun ei yhtään sovi mitkään nuppuset tai papuset, tuntuu lähinnä hölmöltä 😂😂

Juu en mä itse tollasta söpöä nimeä halunnut, mutta ei niissä mitään vikaa tosin ole. Niin ja tämäkin tosiaan alien tuli koska miettinyt sitä kaljun kissan nimeksi joskus jos sellaisen olisin siis hommannut. 🤣 Ajattelin että pakko käyttää jossain yhteydessä kun en usko että kaljua kissaa tulee hommattua sittenkään.

Ei oo meilläkään vielä mitään työnimeä muodostunut, saa nähdä tuleeko jossain vaiheessa kun alkaa konkretisoitumaan raskaus😅

Juu en mä itse tollasta söpöä nimeä halunnut, mutta ei niissä mitään vikaa tosin ole. Niin ja tämäkin tosiaan alien tuli koska miettinyt sitä kaljun kissan nimeksi joskus jos sellaisen olisin siis hommannut. 🤣 Ajattelin että pakko käyttää jossain yhteydessä kun en usko että kaljua kissaa tulee hommattua sittenkään.

Juu ei munkaan mielestä niissä mitään vikaa ole. Oon itseasiassa joskus ollut vähän harmissani ollut siitä kun ei itsellä vaan luonnistu sellainen söpöily, voisihan se olla ihan suloista kutsua jollakin hellittelynimellä 🥲

Meillä kanssa puuttunut mielikuvitus ja kutsuttu vauvaksi. 😂

Mä en oikein ole suostunut mitään työnimeä antamaan kun on niin alussa ettei edes tiedä onko siellä mitään. Kumppani välillä kutsuu bebeksi mutta korjaan että on solumöykky 🧫 Uskon et joku työnimi muodostuu jos näkee ensin ultrassa jotain uskottavaa vauvanalkua. Ja se varmaan määrittää sen työnimen, et mitä siellä näkyy 😁

Niin ja mä taas halusin senkin takia keksiä, kun aiemmat 4 menneet kesken ennen kuin kerennyt miksikään kutsua niitä. Niin nyt otin varaslähdön ja keksin ajoissa. Että vaikka menee kesken niin kerran edes kerkesin joksikin kutsua tätä. 🙊 Koska luulen että jos menee tämä viideskin kesken niin en varmaan jaksa enään uudestaan yrittää ja aloittaa taas alusta kuudetta kertaa. Liian paljon vaikuttaa mielenterveyteen kaikki keskenmenneet. 🫣

Meillä on ollut ekassa raskaudessa työnimi mutta seuraavissa ei oo enää tuntunut luontevalta 😊

Me ollaan juteltu jo elokuussa varsinaisista nimivaihtoehdoista ja meillä on sekä tytön että pojan nimi jo valmiina. Eilen niistä taas höpöteltiin ja samalla tuli vahingossa keksittyä työnimi, joka liittyy mun nimeen joten en nyt viitsi sitä tähän laittaa. Mut se sai aikalailla nauramaan. Mä ehdotin sit työnimeksi esim. Blastokysti ja Morula mut ne ei kelvannu. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mä oon aina miettinyt että jos saan tytön siitä tulisi Linnea 🥰 pojan nimeä en ole miettinyt 😄 mutta työnimeä ei meidänkään möykyllä vielä ole kun vaikea uskoa että tämä on edes totta 🫣

Me oltiin myös esikoisen kanssa mielikuvituksettomia ja hän oli vain vauva. Vielä ei voi sanoa vauvaksikaan, lähinnä pohtii onko tottakaan. 😅

Nimi on pojalle on selvä. Tytön nimeäkin jo viime raskaudessa pohdittiin, mutta mä en ole siitä ihan varma vielä. Ehkä pitää vielä pohtia vaihtoehtoja. Siihen onneksi on aikaa.

Muokattu viimeksi:
Niin joo itse varsinaista nimeä en osaa sanoa yhtään. No on mulla muutamia nimi vaihtoehtoja tytölle jos tulee, ja miehellä ainakin yksi nimi jos poika tulee. Tosin ainoa ongelma on... Mies ei tykkää mun tytön nimistä, vaikka niitä useampi mielessä ja mä taas en miehen ainoasta nimestä pojalle tykkää yhtään. 😂 Esimerkkinä voin mainita koska tämä ei tule onnistumaan niin Kirsikka olisi todella söpö nimi tytölle mun mielestä. 🤣 Varsinkin kun oma nimikin alkaa K kirjaimella niin mun mielestä sopisi todella hyvin. Miehen ehdotus taas ihan kiva nimi, mutta ongelmana on että mun siskolla sen niminen exä niin ei... Vähän vaan eri tavalla kirjoitettuna mutta silti.

Meillä ei ole vielä työnimeä, muutama tyttönimi ollut mielessä viime joulukuusta alkaen ja yksi pojan nimi tullut nyt tässä syksyllä mieleen. Saa nähdä miellyttääkö ne sitten kun asian aika on 😄 jotenkin nämä on niin aikasidonnaisia, että joku nimi tuntuu täydelliseltä ja sitten vuoden/parin päästä on että no eii sitä 😃

Niin joo itse varsinaista nimeä en osaa sanoa yhtään. No on mulla muutamia nimi vaihtoehtoja tytölle jos tulee, ja miehellä ainakin yksi nimi jos poika tulee. Tosin ainoa ongelma on... Mies ei tykkää mun tytön nimistä, vaikka niitä useampi mielessä ja mä taas en miehen ainoasta nimestä pojalle tykkää yhtään. 😂 Esimerkkinä voin mainita koska tämä ei tule onnistumaan niin Kirsikka olisi todella söpö nimi tytölle mun mielestä. 🤣 Varsinkin kun oma nimikin alkaa K kirjaimella niin mun mielestä sopisi todella hyvin. Miehen ehdotus taas ihan kiva nimi, mutta ongelmana on että mun siskolla sen niminen exä niin ei... Vähän vaan eri tavalla kirjoitettuna mutta silti.
Kirsikka on muuten ihana! Ja mun mielestä Orvokki on soma mutta miehen mielestä ehdoton ei ❌

Kirsikka on muuten ihana! Ja mun mielestä Orvokki on soma mutta miehen mielestä ehdoton ei ❌
Oon samaa mieltä Orvokki on kiva nimi! 🫢 Sitten miettinyt jo jotain kesään sopivaa nimeä esim. Suvi joka kyllä ehkä omasta mielestä vähän liian tavallinen toisaalta, mutta kiva nimi kylläkin... Haluaisin itse jonkin vähän erikoisemman nimen, mutta en toisaalta liian erikoista. 😅

Meillä ei oo vielä työnimeä mut eiköhän sellanen muodostu sitten ajan kanssa jos on muodostuakseen ☺️

Nimiä on kyllä kerätty talteen jo kunnon lista puhelimen muistiinpanoihin!

Minä oon kutsunu tätä kaveria nyt tyypiksi, mutta toivottavasti viikkojen edetessä muodostuu joku parempi työnimi. Luotto siihen, että mahassa joku olisi oli niin olematon, että jotenkin kutsumalla sitä nyt ees tyypiksi, tuntuu vähän enemmän siltä, että joku siellä kasvaa. Varsinaisia nimiä mulla on tytöille vaikka kuinka paljon. Pojille ei juuri ollenkaan..

Takaisin