Kali
Kommentoinnin ninja
Näin tälläisen toisessa laskettu aika ryhmässä täällä. Ajattelin tehdä oman heinäkuisille.
Vaikka varmaan liian aikaista? En tiedä, ei ole meillä esim koskaan ennen edellisessä 4 raskaudessa ollut työnimiä, tosin ehkä hyvä kun menivät kesken. Niin ehkä tämä on hyvä merkki kun uskalsin nyt itse antaa työnimen.
Niin onko kenelläkään jo jotain työnimeä?
Meillä ei ole sinänsä ainakaan mistä mies tietää mutta mulla on yksinään. Keksin nimen josta mies ei varmaan tule tykkäämään kunhan kerron hänelle ekaksi mutta samapa tuo, mutta joo laitoin yhteen sovellukseen jonne sai laitettua vauvalle nimen niin tämän nimen jo. Nimi on alien, lähinnä siksi kun pidän elokuvissa ja peleissä alieneista ja nimesin kerran melkein kissanikin alieniksi.
Niin onko kenelläkään jo jotain työnimeä?
Meillä ei ole sinänsä ainakaan mistä mies tietää mutta mulla on yksinään. Keksin nimen josta mies ei varmaan tule tykkäämään kunhan kerron hänelle ekaksi mutta samapa tuo, mutta joo laitoin yhteen sovellukseen jonne sai laitettua vauvalle nimen niin tämän nimen jo. Nimi on alien, lähinnä siksi kun pidän elokuvissa ja peleissä alieneista ja nimesin kerran melkein kissanikin alieniksi.