Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 21 elo 2025 #1 Papu, Pikkukakkonen... Onko teillä työnimeä vauvalle?
A Aakkoset Päivystävä dosentti Kesäkuiset 2023 Heinäkuiset 2023 Maaliskuiset 2026 22 elo 2025 #2 Oon kutsunut vaan sintiksi
M Macademia Satasella mukana keskusteluissa Helmikuiset 2026 23 elo 2025 #3 Mies kutsuu itikaksi. Minä vaan vauvaksi.
bandoo Sukkela juttelija Maalisäidit 2020 Helmikuiset 2026 25 elo 2025 #4 Puhutaan vain raskaudesta. Siitäkin aika vähän.
rihkis Sanavalmis juttuseppä Huhtikuun äidit 2019 Helmikuiset 2026 2 syys 2025 #6 Ei ole oikein mitään, kuten ei ollut edellisilläkäön Vauvaa oon nyt käyttänyt, kun puhun lapsille. Ehkä jos rakenneultrassa sukupuoli vielä vahvistuu tytöksi, aletaan puhua pikkusiskosta
Ei ole oikein mitään, kuten ei ollut edellisilläkäön Vauvaa oon nyt käyttänyt, kun puhun lapsille. Ehkä jos rakenneultrassa sukupuoli vielä vahvistuu tytöksi, aletaan puhua pikkusiskosta
E Emp Silmät suurina ihmettelijä Eilen klo: 01:31 #7 Mies puhuu lapsilleen pikkusisaruksesta, minä puhun vauvelista. Eli ei ole varsinaista työnimeä. Nimivaihtoehtoja on kyllä mietitty.
Mies puhuu lapsilleen pikkusisaruksesta, minä puhun vauvelista. Eli ei ole varsinaista työnimeä. Nimivaihtoehtoja on kyllä mietitty.