Työnimi

Jotain karhuteemaa toivoisin kun aletaan kavereiden ja perheenjäsenten kanssa puhumaan vauvasta. Mietinnässä on Paddington, Baloo, Taotao tai Bamse. Toistaiseksi tykkään eniten Paddingtonista. Mitäs te ehdottaisitte?

Jotain karhuteemaa toivoisin kun aletaan kavereiden ja perheenjäsenten kanssa puhumaan vauvasta. Mietinnässä on Paddington, Baloo, Taotao tai Bamse. Toistaiseksi tykkään eniten Paddingtonista. Mitäs te ehdottaisitte?

Meillä on työnimenä karhunpentu, oli jo ennen plussaa. Ainoa vauvahankinta on pieni Paddington pehmolelu. 😅

Pikkukolmonen :Smirking Face: Ei ole oikein mielikuvitus tai runosuoni kukkinut tuon enempää. Kohta aletaan jo kutsua nimellä, mikä on valittu.

Mua suorastaan ärsytti ettei oltu keksitty mitään työnimeä kun koirillekin meillä on joku ziljoona lempinimeä kuin myös autolle :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Käytiin ylimääräisessä ultrassa ultrassa rv 19 kun en jaksanut odottaa rakenneultraan asti, joka saatiin vasta joulun jälkeen. Kaveri ei suinkaan poseeraa sellaisessa söpössä sivuasennossa kuin ultrakuvissa yleensä vaan naama suoraan minun napaan päin ja näyttää ihan pääkallokarkilta niin kaverit nimesi hänet osuvasti kuvan perusteella Skeletoriksi :rolling: Mieheni on Skeletorfani, joten se sopi meille vallan hyvin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Meidän pikkukaveri on saanut uuden lempinimen. Koska potkut on alkaneet tuntua useammin, olen kuvaillut miehelle, että taas saan kenkää tai mua monotetaan. Siksi hän on nyt Mononen.
Toi on hauska, ihana työnimi jolla tarina taustalla

Takaisin